לימוד #C נחשב אל דבר מה מאוד פופולרי, ואין פלא בכך, לשפת התכנות של מיקרוסופט ישנם אינספור יתרונות, שלא פלא שגם מפתחים עם עשרות שנים של ניסיון, מפתחים צעירים וגם ג'וניורים יתאהבו בשפת בה. #C היא אמנם מבין השפות היותר ותיקות הקיימות בתחום הפיתוח, אבל כולם מכירים בה וכל מפתח תוכנה, מפתח משחקים או מתכנת מכל תחום אחר - ירצה להכיר אותה. סוד קטן: גם אנשים שאינם מתחום הפיתוח חשוב שיכירו את השם #C, אמנם לא בשביל לתכנות, אבל כן כדאי לו להכיר את המושגים על מנת לשחות בעולם ההייטק והתכנות מבלי להתבלבל עם שפות אחרות.

לאילו תחומים אפשר להגיע לאחר לימודי #C?

אמנם מדובר כאן בשאלה, אבל זהו לחלוטין היתרון המשמעותי ביותר בלימודי שפת C Sharp, מי שלומד ומתמחה בתחום זה, יוכל להגיע אל שלושה תחומים מרכזיים.

תוכנות/אפליקציות ל-Windows

השקעת על לימוד #C? מצוין! זה אומר שתוכל לפתח אפליקציות ותוכנות למערכת ההפעלה של ווינדוס, כיוון שמיקרוסופט יצרה בעצמה את השפה הזאת על מנת לשרת עצמה, זה אומר שכל מי ששולט בשפת הפיתוח הזאת, יוכל לפתח בעצמו תוכנות למערכת ההפעלה הזאת.

פיתוח ובניית אתרים

אין ספק, לימוד #C יכול להוביל אותך לגדולות, אחת מהאופציות המוכרות והפופולריות ביותר היא תחום בניית האתרים, מי שבקיא בתחום, ושולט ביד רמה בעולם הדוט נט, יוכל לפתח אתרים דינמיים, מה זה אומר? בדרך כלל מדובר באתרים שמחוברים עם מערכות CMS (מערכות לניהול תוכן), בגדול, זה נותן גישה גם לאנשים שאינם מתכנתים (כמו כותבי תוכן, מנהלי סושיאל מדיה וכו') להיכנס לאתר בלי שום בעיה, לערוך/להוסיף לשם תכנים, מבלי לדעת שורה אחת של קוד או כל דבר אחר.

כמעט ומרבית האתרים היום הינם דינאמיים, זאת בשל העובדה שצריך לשדרג את האתרים שלנו בכל רגע נתון, ואין באמת זמן לחכות למתכנת או מפתח שיוכל לעשות זאת בעצמו, אלא רק לתת לו להקים את התשתית ולדאוג לשדרוגים נוספים באתר.

פיתוח משחקים

אם לא ידעתם, אנשים שהשקיעו על לימוד #C, יוכלו למצוא את עצמם בעולם פיתוח המשחקים, אין ספק שתחום הגיימינג הוא מבין היוקרתיים כרגע בעולם, וכל מי שייכנס אליו ירוויח. #C היא ככל הנראה שפת התכנות הפופלרית ביותר בקרוב מתכנתי ומפתחי משחקים כיום.

זאת בשל העובדה שמנוע המשחק Unity, אשר נבנה על שתי השפות #C ו-++C. דרכו פותחו אין ספור משחקים, גם האלו שאתם הכי מכירים. מדובר על משחקים שפותחו גם לקונסולות (פלייסטיישן 5, אקס, נינטנד סוויץ'), מחשבים וכמובן גם אל תחום המובייל, שבשנים האחרונות רק הולך וצובר תאוצה, ומכניס אליו בכל שנה עשרות מיליארדי דולרים.

לצורך הדוגמה, המשחק Cuphead, שבתקופות מסוימות נחשב אל אחד מבין משחקי הוידאו הפופולרים ביותר, פותח על-ידי Unity. והא ממש לא היחיד ברשימה! קיימים עוד המון משחקים טובים ורבים שפותחו על ידי שפת ה-#C, שכל אחד ואחת מכם בוודאות מכירים.

בקיצור, עולם הגיימינג זהו תחום שהולך וזורח, ומי שרוצה למצוא את עצמו בתעשייה הזאת, יצטרך להשקיע על לימודי #C, שפת התכנות שתקפיץ את הקוח שלו לראש סדרי העדיפויות של מגייסים באותן חברות.

קורס #C - קיימת חיה כזה?

ובכן, קורס ממוקד אשר מלמד תכנות #C יהיה בדרך כלל שייך ליריעה שלמה של לימודי דוט נט, מסלול הלימוד של קורס דוט נט מכיל בו עוד המון נושאים, שפות תכנות ושיטות חשיבה על מנת להפוך למתכנת דוט נט ביד רמה. כזה שגם יוכל לפתח אתרים, גם תוכנות עבור ווינדוס וגם אפילו משחקים. התחום עצמו עברו המון שינויים בשנים האחרונות, אנחנו ביצענו את השינויים בהתאם לכך. כשהצלחנו לעדכן את כל תוכנית הלימודים בדיוק על פי כל החומרים הרלוונטיים אשר קיימים בשוק.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה