בעולם שבו הכל נגיש, האפשרויות בלתי מוגבלות ואנחנו יכולים להיות כל מה שרק נרצה, איך נדע מה הכיוון הנכון לנו? אנחנו חיים בעולם מאוד אינטנסיבי, מזמן איבדנו את היכולת שלנו לדחות סיפוקים ואנחנו רוצים את הכל כאן ועכשיו ודווקא בעולם כזה, אני אספר לכם למה לימודי הייטק יכול להיות הכיוון הכי נכון עבורכם. כן, עבור כל אחד ואחת מכם.

צייר, מתמטיקאי, אולי בכלל משהו מעולם הכתיבה? אם גם אתם מתלבטים בין עושר האפשרויות שיש לעולם הלימודים להציע לכם ולא יודעים במה לבחור, יש לי חדשות טובות! בתחום ההייטק לכולכם יש מקום. אז הנה כמה סיבות למה לימודי היי טק זה בדיוק מה שאתם צריכים:

1. לכולם יש מקום בהייטק

כן, קראתם נכון. גם אם אתם מגיעים מעולם היצירה, אתם אוהבים לפתור בעיות מורכבות או שאתם באים בכלל מכיוון הומני, לכל אחד מכם יש מקצוע שמתאים לו בהייטק. ההייטק, שצמח ונהיה התחום הכי מבוקש בשוק העבודה, מציע מגוון רחב של מקצועות שכל אחד לא משנה מה הכישורים שלו, יכול למצוא את עצמו משתלב בקלות בתחום.

מעבר לכך, לימודי הייטק מקצועיים נותנים הזדמנות לאנשים שמסיבות שונות לא השקיעו בתיכון ואין להם נתוני פתיחה גבוהים. בהייטק מה שחשוב זה הניסיון הפרקטי של המועמד על חשבון הציונים שלו.

לכולם יש מקום בהייטק

2. לימודים קצרים ומהירים

בהמשך למגוון שדיברנו עליו קודם, לימודי היי טק מציעים הכשרה מקצועית בתקופה קצרה ופרקטית. בשונה מלימודי תואר שנמשכים 3 שנים ויותר, לימודי הייטק מקצועיים נותנים הכשרה ממוקדת ופרקטית שמכינה את הסטודנטים לשוק העבודה כבר אחרי הקורס ובמקרים מסוימים אפילו תוך כדי.

3. שכר גבוה

זה לא סוד שהשכר בהייטק הוא בין הגבוהים במשק הישראלי ובכלל בעולם. בתחום שמגלגל כל כך הרבה כסף בכל שנה, שווה לשמר עובדים טובים ואיכותיים ולתגמל אותם בהתאם. השכר הממוצע של עובדי ההייטק היום עומד על 18,000 ₪. שווה לא?

4. זה תחום שתמיד יהיה בצמיחה

התחום הטכנולוגי תמיד היה בצמיחה. כל מי שנולד בשנות ה-90 יכול להעיד שב-20 שנים האחרונות הצמיחה הייתה היסטרית. מאות סטארטאפים מוקמים מדי שנה וחברות הייטק בינלאומיות גדולות פותחות בכל שנה את שעריהן גם בארץ ויש עוד המון לאן להתפתח...

צמיחה מתמדת

5. יש לכם כבר תואר? מעולה זה רק יכול לשדרג אתכם

בתעשיית ההייטק יש אהבה גדולה לאנשים עם תארים, אפילו אם התואר כללי ולא קשור למקצוע בו אתה עוסק בהייטק. עצם העובדה שיש לך תואר, כבר הופכת אותך לאטרקטיבי יותר בפני מעסיק פוטנציאלי. אלו חדשות טובות מאוד לכל האנשים שלמדו לתואר מסוים אז עושים הסבת מקצוע באמצעות לימודי הייטק.

לסיכום, תחום ההייטק המתפתח מושך אליו בכל שנה עוד ועוד עובדים שנהנים מתנאים מעולם, שכר גבוה ומקצוע מאתגר. גם אתם יכולים להיות חלק מהעולם הזה באמצעות לימודי הייטק קצרים ומקצועיים.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה