דף הבית / קורס אנימציה בתלת מימד משולב עם קורס גיימינג ופיתוח משחקים
קורס אנימציה בתלת מימד (התמחות ב-ART ו-3D למשחקים)

קורס אנימציה בתלת מימד משולב עם קורס גיימינג ופיתוח משחקים


לינק להורדת סילבוס קורס לסילבוס הקורס

מסי ורונאלדו, גבינה לבנה ושוקולד, GTA וסימס. לא הכול הולך ביחד.

אבל לפעמים אם משלבים – מגיעים למקומות נפלאים. אם התשוקה שלכם נמצאת בעולם הגיימינג והתלת-מימד, אנחנו רוצים לתת לכם כיוון. ללמד אתכם לעצב וגם לתכנת. לברוא דמויות ולהתאים קוד. אתם אלה שתחליטו בסופו של דבר לאן תפנו ומה יהיה התפקיד שבו תעבדו.

זה לא בשמיים, באמת שלא. כל ההזדמנויות פתוחות כרגע. תסתכלו על פייסבוק שהפכה ל-Meta והכריזה שהיקום הווירטואלי כבר כאן, על חברות גיימינג ישראליות כמו Plarium או Playtika שכל אחת מהן שווה יותר ממיליארד דולר. תהיו האדריכלים של המהפכה הזו. בין אם כיוצרי תוכן (פיתוח משחקים) ובין אם כמעצבי עולמות (למשל לגרום לזה שלכל עסק או חנות תהיה מקבילה וירטואלית).

סוף סוף גם תהיו 'השפים' של הגיימינג. לא רק צרכנים שמשחקים במה שיש אלא יוצרים אמיתיים עם רעיונות משלכם שיבואו לידי ביטוי. גם הדלתות של תעשיית התלת-ממד ייפתחו עבורכם. כאנימטורים המתמחים בסרטים, סדרות ופרסומות. בתור מעצבים אינטראקטיביים ומעצבי אנימציה. במילים אחרות: מקצוע מבוקש ופרקטי שייקח אתכם לכיוונים מפתיעים.

HackerU גאה להציג בפניכם את המסלול המשולב הכולל לימודי תלת מימד ופיתוח משחקים. התוכנית פותחה במיוחד כדי להתאים לשינויים המתרחשים בתעשייה הישראלית והעולמית.

כדי להכשיר אתכם לתעשיית פיתוח המשחקים, הלימודים יתמקדו בשני הכלים הכי רלוונטיים לעבודה בתחום: Unreal Engine ו-Unity. המנועים יאפשרו לכם לעשות את הדברים הכי מגניבים שיש כמו לבנות את המסגרת של המשחק, להחליט מה יקרה, מתי יקרה ולקבוע את החוקים.

במסלול הלימודים ב-HackerU תלמדו את המנועים לעומק כך שבסופו תוכלו לפתח בעצמכם את המשחק של המחר (טריפל איי, קונסולות, אינדי ועוד). הקורס גם יעניק לכם כלים בתחומים כמו הדמיות אדריכליות וסביבות וירטואליות לקולנוע וטלוויזיה. כך תוכלו להשתלב גם בתחומים אלה.

בנוסף תעברו הכשרה מקיפה ופרקטית גם בתלת מימד. תתמקצעו בתוכנת Maya. תוכנת האנימציה בתלת מימד הבולטת ביותר בתחום שהייתה שותפה לזכיות רבות בפרסי האוסקר. בעזרת התוכנה תוכלו ליצור אנימציות, דגמים ותמונות מתוך מודלים (rendering) תלת ממדיים , הדמיות של שיער, גוף, ביגוד, מבנים ועוד. בנוסף תלמדו בתחום זה את תוכנת Adobe Photoshop ו-Motion Graphics שיתנו לכם מגוון טכניקות, תוכנות וכלים בתחום.

מסלול הלימודים ב-HackerU מעניק למועמדים יתרונות משמעותיים:

המסלול מתאים לחסרי רקע בתחום | אך בעלי פוטנציאל גבוה להצלחה.

סגל מרצים מהמובילים בתחום העובדים בתעשייה | מרצים בעלי ידע פרקטי וסודות מקצועיים להפקת תכנים באיכות הכי גבוהה ובזמן ביצוע אופטימאלי.

קהילת מרצים, סטודנטים ובוגרים | קהילת פייסבוק פעילה שנוצרה בתחילת הדרך על ידי ראש התחום. הקהילה מהווה מקום לפעילויות, יצירת קשרים, פרויקטים ייחודיים, שיתופי פעולה, תחרויות שונות ועוד.

שרת דיסקורד פעיל | שרת דיסקורד עם מאות סטודנטים החולקים מידע ומדריכים, עזרה בפרויקטים והגשות והכי חשוב, אוהבים לעשות שיעורי בית יחד. 

קורס במתכונת ערב | שמאפשר לשלב עבודה ולימודים.

מסלול לימודים ייחודי |  שפותח על ידי מומחים לתלת מימד ממקצועות שונים בתעשייה, בעלי ניסיון וידע רב במשחקים, הדמיות, VR והפקות שונות.

מסלול כולל ליווי אישי ומקצועי |  במהלך הקורס ובמיוחד בפרויקט הגמר.

לומדים גם וגם | במסלול תלמדו פיתוח קוד ותכנות בליווי מלא של המרצים כך שהחוויה תהיה בסופו של דבר ידידותית למשתמש וגם הקניית ראיה אומנותית ועיצובית.

מלגת לימודים |  על סך 7000 ש"ח למתאימים.

קורס מיון באורך 20 שעות ללא התחייבות כספית |  במידה ולא עברת את שלב זה, כספך יוחזר אלייך (פרט לדמי הרישום).

לומדים בראש שקט |  קרן שכ"ל מאפשרת לסטודנטים של האקריו פריסה נוחה של שכר הלימוד ל - 60 תשלומים ללא ריבית.

השמה לעבודה | לבוגרי המסלול.

מפגשי אונליין | לאורך כל הקורס מעבר לשעות הלימוד.

מנהל תחום האנימציה בתלת מימד ופיתוח משחקים הוא אלדד סרי שכבר מגיל 13 החל את דרכו בעולם האנימציה ומאז הפך את התחביב שלו למקצוע. לאחר הצבא התמקצע אלדד באנימציה ותלת מימד, ועבד בחברות מובילות בישראל ובחו"ל. לצד תפקידו ב- HackerU , הוא בעל סטודיו עצמאי מצליח בשם The Pixelers ובשנים האחרונות שיתף פעולה אלדד עם חברות כמו: Cisco, Intel , אקסטרימר ועוד. בזמנו הפנוי מפסל אלדד כלי שח-מט, מיניאטורות ודמויות של פיוצ'רמה, סימפסונז, ריק ומורטי ועוד המון דמויות ופסלים מגניבים. 

והנה מה שיש לאלדד לומר על מסלול הלימודים המשולב בהאקריו:

"במציאות הדיגיטלית המתפתחת וחזון העולם הווירטואלי ההולך וקרב, אני גאה להציג את המסלול המקיף והעדכני ביותר ליצירה ותכנות של משחקים ועולמות וירטואליים.                        

מסלול הכשרה מקצועי ומגוון המכיל תחומים ותוכנות מובילות תחת תוכנית לימודים אחת, המחולקת לשני אספקטים החשובים של המקצוע, החלק האומנותי ויצירת התוכן והחלק השני, פיתוח משחקים ומנועי ריל-טיים.

המסלול הינו מסלול פרקטי עם תכנים עדכניים, לימודים מעשיים ועיוניים, דוגמאות וטיפים "מהשטח". בחרנו בקפידה צוות מרצים מהמובילים בתעשייה, היודע ללוות ולטפח אישית את הסטודנטים, מעבר ללימודים אנו משקיעים בתרגולים, הנחיות ועוד.
סביב המסלול נבנתה קהילה ענפה של סטודנטים ובוגרי הקורס, הדואגים להמשיך לטפח ולסייע לסטודנטים חדשים, יחד כולנו מזינים ומעשירים את הקהילה.
המסלול מתאים לכל אלו הרוצים להשתלב בתעשיות התלת מימד ומשחקי מחשב, בארץ או בחו"ל. אני גאה בהצלחות הבוגרים ושמח על התעניינותכם להצטרף למסלול".

מבנה תכנית הלימודים

קורס מיון | 20 שעות אקדמיות

בשלב זה נלמדים תכני המבוא והבסיס של הקורס, על מנת לבדוק את התאמתך לתחום האנימציה ופיתוח משחקים. עברת את שלב המיון? מתחילים את הקורס המורחב. לא עברת את שלב המיון? דמי המיון יוחזרו אליך.

קורס מורחב | 640 שעות לימוד אקדמיות במהלך הקורס נלמדים התכנים מעולמות העיצוב, הארט והתלת מימד הרלוונטים ביותר בתעשייה: ZBrush, Maya, Concept Art, מידול דמויות ואנימציה בתלת מימד כמו גם רנדר ופרזנטציה איכותית של התוצרים.

בנוסף תכנים מעולם פיתוח המשחקים: חשיבה ותכנון משחק, יצירת תכנים בפלטפורמת משחקים Real Time, שימוש בסטים ומודלים בתלת מימד, שילוב אנימציות, תכנות ויזואלי ועוד. הכל בכדי ליצור משחק בסביבה תלת מימדית לצפיה בזמן אמת (Real Time). כמו כן, פיתוח ושימוש בציוד ייעודי למציאות מדומה (VR) במהלך הלימודים ניצור מספר סוגי  משחקים.

פרוייקט גמר | אין דבר יותר חשוב מתיק עבודות על מנת להיכנס לעולם התעסוקה. לכן, המרצים, שהם בעלי ניסיון של עשרות שנים בתעשייה, ילוו בתהליך מקיף את הסטודנטים בפרויקט הגמר שבסופו יהיה לסטודנטים תיק עבודות אולטימטיבי. כך שיוכלו להרשים כל מראיין או מקום עבודה פוטנציאליים.
*שעות הפרויקט כוללות שעות הנחייה ושעות עבודה עצמית על הפרויקט.

שעות והיקף הלימוד

לימודי ערב נמשכים כ-15 חודשים ומתקיימים פעמיים בשבוע.

תנאי קבלה

שיחת ייעוץ וראיון אישי הבוחן את ההתאמה הבסיסית והרקע של המועמד בעבודה בסביבה ממוחשבת וכמו כן את זיקתו לעולם האנימציה ופיתוח משחקים. שליטה וידע בתוכנת תלת מימד.

מתודולוגיות הלימוד

מתודולוגיות הלימוד הן ייחודיות ומבוססות על הרצאות אונליין, סדנאות מונחות, פרטניות וקבוצתיות, הרצאות העשרה והתנסות בסביבת עבודה.

סגל המרצים

סגל המרצים ב- HackerU מורכב ממומחי ההדרכה המובילים בתעשייה, בעלי ניסיון מעשי רב ביישום ובהדרכת נושאי הלימוד בעולם פיתוח המשחקים והאנימציה העולמי.

תעודת גמר והסמכה

בסיום מסלול ההכשרה תוענק תעודת גמר במקצועות התלת מימד ופיתוח משחקים מטעם HackerU ותעודת סיום מטעם אוטודסק העולמית.

מחפש המלצות או חוות דעת על האקריו? רוצה לדעת למה כדאי לך להרשם לקורס אנימציה דווקא אצלנו? צפו בסרטון הבא:



שאלות ותשובות

המנוע עליו תפתחו משחק במהלך הקורס הוא מנוע Unreal

בקורס אנימציה בתלת מימד אין דרישות קדם.
ב-HackerU אנו מאמינים שלכל אחד מגיעה ההזדמנות, גם אם לא השקעת בלימודים בתקופת התיכון או הפסיכומטרי. בלימודי אנימציה לומדים 20 שעות בקורס המקדים ולאחר מכן מתבצעת בחינת מיון שאותה צריך לעבור בציון של 70 ומעלה. מי שאינו צלח את שלב המיון יקבל החזר על הלימודים בשלב זה.

×
רוצה לשמוע עוד?
botpixel

* יש להזין שם מלא

* יש להזין מספר טלפון

* יש להזין כתובת אי-מייל

מדיניות הגנת הפרטיות

ראש תחום
ראש תחום קורס אנימציה בשילוב פיתוח משחקים - אלדד סרי

אלדד סרי
ראש תחום קורס אנימציה תלת מימדית ופיתוח משחקים גיימינג ב-HackerU. מנהל את 3DU – מרכז מורשה Autodesk ACI. מנכ"ל ובעלים של "The Pixelers", סטודיו למיתוג דמויות אנימציה וליצירת תכנים מיוחדים בתלת מימד. חי ועושה תלת כבר מגיל 13.

לתשומת לבכם: ולמען הסר ספק, מובהר כי החברה שומרת לעצמה את הזכות לערוך מעת לעת, לפי שיקול דעתה, שינויים בתוכניות הלימודים או בסגל המרצים

רוצה לשמוע עוד?

botpixel
מדיניות פרטיות משתמשים

תוכנית הלימודים:

תוכנית הלימודים:

שלב המיון
20 ש"א
שלב קצר לבדיקת התאמתך למקצוע. המהווה טעימה מתהליך פיתוח משחקים. כבר בשלב זה תתנסה במיני פרויקט מעשי. כמו כן, בשלב זה נציג שימושים ויכולות של תוכנות מרכזיות מהמסלול המלא.
Concept Art
45 ש"א
מקצוע ראשוני לכל עיסוק במדיה דיגיטלית. מודול זה מגלם את שלבי מחלקת "ארט" משלב הקונספט עד העיצוב הסופי. מטרת מודול זה לספק יכולות עיצוב וציור מסורתיות, תוך התבוננות במבניות של צורה ודינמיקה של תנועה. חלק זה מהווה את התשתית העיצובית והאומנותית לפיתוח דמויות וסביבות כבסיס לעבודה בתלת מימד או כחומרים למשחקים ואפליקציות.
  • בקורס נלמד:
  • התבוננות והבנה של עצמים במרחב (צורות, חומרים, אור וצל)
  • פיתוח קומפוזיציה והתייחסות לפרופורציות
  • פיתוח רעיון - קונספט
  • אפיון והבנה של דמויות ואביזרים
  • רישום (עיצוב אופי קו)
  • עיצוב דמויות (משקל, צורניות, פיתוח דמות)
  • ציור אורתוגרפיה טכנית (היטל חזית וצד)
  • עיצוב עמוד דמות בפוזה של גוף עם הבעות פנים, תרשים היטלים של הדמות כבסיס להמשך עבודה בתלת מימד או מנוע משחק.
מידול דמויות
30 ש"א
מודול מתקדם ב-Maya המועבר ע”י מומחי מידול, עם ניסיון עצום בפיתוח דמויות וסביבות בתחומים שונים, מטלוויזיה וקולנוע עד עולם המשחקים ומעבר. דמויות בעלי אופי קרטוני מסוגנן, ריאליסטי ואחרים. מטרת מודול זה הוא להקנות ידע שימושי ואיכותי לכדי יצירה עצמאית של דמויות ומודלים מורכבים, באיכות גבוהה וניצול אופטימלי של זמן.
  • בקורס נלמד:
  • אפיון והבנת דמות למידול
  • טופולוגיה וזרימה של Edge Flow
  • מחקר וניתוח מקרים ופתרונות
  • שיטות מתקדמות וטיפים לעבודה יעילה
  • מידול דמות בדגש על כל מרכיב (עין, פה, אוזן)
  • שיטות וכלי מידול מתקדמים
  • פריסת UV והכנת טקסטורות ברמה גבוהה
  • מידול דמות קרטונית בדגש על מידול נכון, כולל הנחיה לפרויקטים ומקרים פרטניים.
פרויקט יצירת סרטון ריג ואנימציה
70 ש"א
תהליך אופייני ליצירת סרטונים בתלת מימד, משלב הגיית הרעיון, איסוף חומרים ותכנון הפרויקט. מטרת מודול זה להכין סרטון קצר עם כלל החומרים שנלמדו בקורס ובנוסף נתמקד בתחום טכני של בניית ריג להכנה לאנימציה, תוך התמקדות בכלי עבודה ושיטות מתקדמות עם הרבה טיפים וטריקים לעבודה יעילה ונכונה.
  • בקורס נלמד:
  • דרכים לספר סיפור.
  • יצירת סטוריבורד ולאחריו לייאווט בתלת מימד.
  • שיטות ריג בסיסיות ומתקדמות כהכנה לאנימציה. קשירת מודל דמות לעצמות וירטואליות לשליטה בתנועת הגוף בצורה וירטואלית. הבעות פנים והצבת מגבלות.
  • שיטות אנימציה בתלת מימד, יסודות אנימציה מכנית ומבוא לאנימציית דמויות לקראת קורס אנימציה מתקדם.
  • תהליך צביעה ממוחשב, רנדר. דגש מיוחד ועבודה נרחבת במנוע הרנדר החדש והאיכותי Arnold ליצירת תוצאות פוטו-ריאליסטיות.
  • ניהול זמן ותכנית עבודה בתלת מימד, ע"פ המרכיבים והתהליכים השונים.
  • Rigging: Skeleton ,Joints ,Bind ,Blend-Shape, Deformers ,Constraints ,Set Driven Key ,Limits ,Add attributes ,Controls.
  • Keyframes, Animation Editors
  • Arnold Renderer, Materials, Lights
  • מודול זה משלב את הכלים והשיטות ליצירת סרטון אנימציה על כל שלבי ההפקה האופייניים, כולל עבודות פרטניות ועבודת צוות מונחה. כל זאת תוך דגש על התייחסות לתוצאה סופית וניהול נכון של זמני עבודה לכל מרכיב
Game Art 3D
50 ש"א
הכרת עולם הגיימינג בדגש על ארט למשחקים, מעבר על סוגי גיים ארט בדו ותלת מימד. הבנה אומנותית וטכנית של תהליך יצירת האלמנטים הגרפיים, הארט של המשחק, חשובה ביותר להצלחת המשחק וגם תקבע באילו מכשירים יהיה ניתן לשחק בצורה חלקה. חשוב לציין שסוג התייחסות למודל ומפות Game-Ready, חשובים לא רק למשחקים אלא גם לעולמות ה-Real-Time בכללי, ויישומים כמו הדמיות בזמן אמת, אולפנים וירטואליים, אוגמנטד ריאליטי, הדמיות מוצר, חנויות אונליין ועוד.... מטרת מודול זה היא פיתוח חשיבה לעיצוב משחקים וניהול העברת חלקי המשחק הגרפיים (אסט) בצורה נכונה בין תוכנת תלת מימד Maya עד הכנסה למנוע המשחק והרכבתו בצורה נכונה ויעילה, תוך הבנה והתייחסות למידול, טקסטורה, מפות וחומרים.
  • בקורס נלמד:
  • סקירת סוגי גיים ארט
  • מתודות מידול וסקירת טופולוגיה אופיינית
  • חיסכון בפוליגונים, להתאמה למנועי משחק ולפלטפורמות עם הגבלות
  • טכניקות חומרים ומפות PBR
  • טכניקות שיער למשחקים
  • בחירת פרויקט, מחקר ואיסוף רפרנסים
  • מידול Low-Poly
  • פריסת UV
  • ציור טקסטורות וטכניקות Hand Painted
  • הטמעת המודל וטקסטורות במנוע משחק
Unreal Engine – מנוע משחק
95 ש"א
מנוע Unreal הוא מנוע משחק המאפשר לייצר מגוון רחב של משחקים ואפליקציות למגוון פלטפורמות, כגון: מחשב, קונסולות, מובייל, מציאות רבודה ומדומה (VR ו-AR). המנוע ידוע בגרפיקה הגבוהה שלו והתוצרים האיכותיים שניתן ליצור עם היכולת להריץ אותם בזמן אמת בקלות יחסית. משמש בעיקר למשחקי קונסולות ו-PC AAA (טריפל איי) בסביבה תלת מימדית, כמו גם VR, אולפנים וירטואליים, הפקות פוסט, פרסומות ואפילו סדרות וסרטים. דוגמאות: Fortnite, Tekken, Unreal Tournament, NBA ועוד המון משחקי AAA ואחרים מטרת מודול זה היא הכרות עם מנוע המשחק ויצירת משחקים ופרויקטים אינטראקטיביים לריצה בריל-טיים
  • בקורס נלמד:
  • היכרות עם ה-Launcher והתכנים שהוא מנגיש
  • הכרות עם ממשק התוכנה והאזורים השונים
  • Unreal Marketplace
  • פיזיקה של העולם הוירטואלי
  • לוגיקה של תכנות, שימוש במשתנים ורכיבים
  • הבנת ממשק הקוד הויזאולי - Blueprint
  • טריגרים ואוונטים
  • עבודה לעולם וירטואלי VR
  • הכרות ממשק Levels
  • שילוב אלמנטים גרפיים וסאונד
  • שילוב מודלים וסביבות בתלת מימד
  • תכנות ויצירת קוד ויזואלי בעזרת Blueprints
  • אנימציות Blueprints
  • אוונטים
  • הורשה
  • חומרים, תאורה וירטואלית והגדרות רנדר
  • ממשק, תפריטים ו-HUD
Unity מנוע משחק
60 ש"א
Unity הוא מנוע משחק קרוס פלטפורם ששוחרר ב-2005, עם מאות אלפי משחקים ואפליקציות שפותחו בעזרתו, ניתן למצוא שימושים בפלטפורמות שולחן עבודה, נייד, קונסולה ומציאות מדומה. יוניטי פופולרי במיוחד עבור פיתוח משחקי iOS ו- Android לנייד ומשמש למשחקים כמו Pokémon Go, Monument Valley, Call of Duty: Mobile, Beat Saber ו- Cuphead. מנוע המשחק נחשב קל לשימוש למפתחים מתחילים והוא פופולרי לפיתוח משחקי אינדי. משלב יכולות גרפיות, סאונד ואנימציה מעולות, עם יכולת תכנות להגדרת אינטראקציה דרך פקודות ממקלדת, עכבר, ג'ויסטיק או כל טריגר אחר, ליצירת משחק אינטראקטיבי ומהנה. מטרת מודול זה היא הכרות טובה עם הממשק, ניהול אסטים גרפיים ואלמנטים תלת מימדיים, עם תכנות ברמה בסיסית, ליצירת טריגרים להפעלה אינטראקטיבית של המשחק או האפליקציה. במודול זה נחקור וניצור מספר סוגי משחקים.
  • בקורס נלמד:
  • היסטוריה של המנוע
  • ממשק התוכנה
  • מרכיבי עבודה בתוכנה (גרפיים, סאונד, אנימציה, תכנות ועוד)
  • עקרונות תכנות (משתנים, סוגי דאטא, פעולות לוגיות, לולאות מערכים, מתודות ועוד)
  • חנות אסטים ושילוב חומרים מחוץ למנוע
  • ייבוא מודלים בתלת מימד והתאמה למנוע
  • ייבוא וטיפול באלמנטים גרפיים ואטלסים
  • יבוא סאונד ושילוב
  • תכנות C# לעבודה במנוע
  • אלמנט ממשק ותפריטים למשחק UI ו-HUDS
Zbrush
60 ש"א
תוכנה לפיסול דיגיטלי המובילה בעולם. מאפשרת חופש יצירתי מלא בבניית מודלים, ZBrush משמשת להכנת דמויות, עצמים וסביבות ברמת פירוט גבוה. התוכנה מהווה סטנדרט בתעשיות הסרטים, המשחקים, עיצוב תכשיטים וצעצועים. מטרת מודול זה היא הקניית ידע תיאורטי בפיסול ושיטות קונספט ארט בתלת מימד, תוך לימוד כלים מעשיים ושימוש בתוכנה כדי להגיע לתוצאות יפות בזמן קצר.
  • בקורס נלמד:
  • עקרונות אומנותיים לעבודה בקונספט ארט
  • עקרונות פיסול, הבנת נפחים ותרגום למודל, דמויות קרטון, ריאליסטיות, מפלצות, חפצים ועוד
  • עקרונות הדפסה תלת מימדית
  • אנטומיה
  • שיטות וגישות יצירה חשובות לשוק העבודה
  • קומפוזיציה והעמדה להצגת המודל/מוצר
  • פיסול דיגיטלי ומברשות
  • תפריט ספוטלייט
  • כלי טרנספורמציה
  • מאסק ובידוד עבודה לדיוק אזורי
  • שימוש בקבצי אלפא ליצירת פרטים מדויקים
  • יצירת טקסטורות UV, Polypaint, Textures
  • Dynamesh
  • ZRemesher
  • עבודה עם Polygroups, Subtools
  • Live Boolean
  • Fibermesh
  • מעבר בין ZBrush לתוכנות תלת וחזרה
  • ייצוא שכבות וטקסטורות לנדר בתוכנות חיצוניות
  • פיסול Morph ושכבות
  • במהלך המודול יבוצעו מספר תרגילים איכותיים המתאימים לשילוב בתיק עבודות. יצירת עבודות באיכות גבוה בזמן קצר. פיתוח דמות קרטונית / ריאליסטית מקונספט ארט, הצבה בפוזה ורנדר להצגה בצורה הכי מחמיאה ומעניינת.
Autodesk Maya - תלת מימד
60 ש"א
תוכנת האנימציה בתלת מימד המובילה בעולם, קיבלה את פרס האוסקר על הישגים טכנולוגיים ותרומתה לתעשיית הקולנוע. בתוכנה זו יצרו את X-Men, Avatar, שר הטבעות, שרק, צעצוע של סיפור ועוד. התוכנה משמשת את אנשי התעשייה הגדולים והחשובים בעולם ובעזרתה יוצרים את כל הסרטים, הסדרות והפרסומות המובילים, כמו גם משחקים, הדמיות ושימושים נוספים בתחום התלת מימד. מטרת מודול זה להכין אותך באופן המקיף ביותר לעבודה בתלת מימד בתוכנת Maya, תוך התמקדות בכלי עבודה ושיטות מתקדמות עם הרבה טיפים וטריקים לעבודה יעילה ונכונה.
  • בקורס נלמד:
  • שיטות מידול ובניית אובייקטים, דמויות וסביבות.
  • הצבת טקסטורות, תהליכים וכלי עבודה מיוחדים.
  • הקניית חומרים וירטואליים להצגת האובייקטים בתוצאה הרצויה.
  • שיטות שימוש בתאורה וירטואלית להגעה למראה והתחושה הנכונים לסצנה.
  • תהליך צביעה ממוחשב, רנדר. דגש מיוחד ועבודה נרחבת במנוע הרנדר החדש והאיכותי Arnold ליצירת תוצאות פוטו-ריאליסטיות.
  • שיטות Motion Graphics בתלת מימד. MASH
  • ניהול זמן ותכנית עבודה בתלת מימד, ע"פ המרכיבים והתהליכים השונים.
  • Modeling Toolkit
  • UV Mapping – UV Toolkit
  • Keyframes, Animation Editors
  • Arnold Renderer, Materials, Lights
  • מודול זה משלב את הכלים והשיטות ליצירת תמונות צבועות בשימוש במגוון כלים מגוונים, ממידול אובייקטים קשיחים Hard Surface למידול אורגני של דמויות וסביבה, כולל עבודות פרטניות ועבודת צוות מונחה. כל זאת תוך דגש על התייחסות לתוצאה סופית וניהול נכון של זמני עבודה לכל מרכיב.
אנימציה בתלת מימד
50 ש"א
אנימציה היא אומנות הפחת חיים והאנשה של דמויות, כמו גם הזזה טכנית של עצמים ושינוי לאורך זמן. דוגמאות מסרטים: שרק, עידן הקרח, מפלצות בע"מ ועוד. שימוש בסרטי אנימציה, סדרות, פרסומות ועוד. מטרת מודול זה להבין וליצור תרגילי תנועה של כדור וזרוע מכנית ובתנועה של מכניקת גוף והכנת אנימציית Cycle לשימוש במנועי משחק כחלק מהכנת חומרים לתעשיית המשחקים.
  • בקורס נלמד:
  • יסודות האנימציה (תזמון וריווח, מעיכה ומתיחה, תנועה חופפת, משקל, סילואט, ליין אוף אקשיין).
  • מכניקת גוף כהכנה לאנימציית דמויות
  • עקרונות משחק באנימציה
  • ניתוח דמות וסצנה
  • התאמת סאונד ותזמון אנימציה
  • שיטות אנימציה מתקדמות לעבודה יעילה ונכונה
  • תפריטי אנימציה, גרף אדיטור, טיימליין ואחרים
  • תהליך עבודה – Blocking, Breakdowns
  • תהליך עבודה – ניקוי תנועה Spline ופוליש
  • שיווי משקל ויצירת אשליה של משקל הדמות
  • אנימציית הליכה
  • העמדה בפוזות
  • תרגיל אנימציית מכניקת גוף לדמויות, סייקל דמות קופצת, פעולה דינמית ועוד. כולל ביקורות עבודות מובנה בקורס.
Game Design תכנון משחק
15 ש"א
תחום המשחקים הוא תעשייה עצומה בפני עצמה, קונסולות משחק ייעודיות ,פורטלים, אתרים, סמארטפונים, טאבלטים ועוד. המאפיין העיקרי הוא האינטראקטיביות, השחקן קובע באותו רגע לאן תלך הדמות או לאן תסתכל המצלמה. דוגמאות: Overwatch, League of Legends, Dota, Rainbow Six, Fortnite, FIFA, VRChat, World of Warcraft בתהליך תכנון המשחק צריכים לחשוב על כל ההיבטים, מעיצוב ויזואלי, פלטפורומות שימוש, מוזיקה וסאונד, משחקיות, חיווי הצלחה והכי חשוב, איך להעביר את החוויה. מטרת מודול זה היא פיתוח חשיבה לתכנון משחקים, הסתכלות רחבה על תחום ה-Gaming בכללי ופתיחת אופקים לתהליכי חשיבה בפיתוח משחק.
  • בקורס נלמד:
  • היסטוריה של משחקים ומשחקי מחשב בפרט
  • סוגי משחקי מחשב (קלפים, פלטפורמה, אסטרטגיה, RPG ועוד)
  • סקירת מנועי משחק
  • בעלי תפקידים בתחום
  • חיבור סיפור (נרטיב) למשחק
  • עקרונות וחשיבה לפיתוח Art למשחק
  • פסיכולוגיה של השחקן
  • תכנון מודלים יעילים קלי משקל ומבוססי טקסטורות יעילות
  • משחקיות ואבטיפוס רעיוני
  • התאמת מוזיקה ואפקטים של סאונד
  • ניתוח משחקים ומחשבה איזו חויה ותחושות מעביר, איך הסאונד, האם יש באגים או לאגים וכל היבט של המשחק.
  • מחקר ותכנון פרויקט
  • מסמך GDD
  • תכנון פעולות הדמויות הווירטואליות
  • תכנון סביבה ומפה
  • HUD – אלמנטים לממשק משחק וניקוד
  • ליווי השחקן בחוקי המשחק, שלב טיוטוריאל
תוכנות 3D
45 ש"א
הכרה בסיסית עם תוכנות תלת מימד מובילות בשוק ואופייניות לסטודיויים בארץ ובעולם: Maya, ZBrush, Blender מטרת מודול זה היא חשיפה לתוכנות כמו גם ביצוע פעולות טכניות אופייניות להטמעה של המודלים מתוכנות תלת מימד למנועי המשחק לטובת פיתוח המשחק. תוכנות אלו ועוד, נלמדות בהרחבה בקורס המורחב של תלת מימד, המתמקד ביצירת ארט ותלת מימד, לסרטים ומשחקים. למעוניינים בפיתוח משחקים ויצירת הצד הגרפי והאומנותי, רצוי ללמוד את שני הקורסים יחד.
  • בקורס נלמד:
  • ממשק התוכנה
  • שימוש בחומרים קיימים בתוכנה ובאינטרנט
  • הבנת זרימת העבודה בתוכנות ואיך הן מתממשקות למנועי משחק
  • מחקר ותכנון פרויקט
  • מידול / פיסול
  • הגדרות חומרים וטקסטורות
  • פריסות UV
  • יצירת חומרים ומפות טקסטורות למודל הפרויקט
  • ייצוא נכון ויעיל של מודל ומפות, לשילוב במנועי משחק
After Effects אנימציה 2D וממשק
40 ש"א
תוכנת Adobe: After Effects (אפטר אפקטס) תוכנה ליצירת עיצוב בתנועה ועבודה על ציר זמן, משמשת לאנימציה, אפקטים ושילוב תוצרי תלת מימד עם וידאו חי. התוכנה פשוטה יחסית ללימוד ושימוש, מהווה סטנדרט בתעשיה. תוכנה זו משמשת בעולם המשחקים, ליצירת סרטוני פרסומת למוצר, מוקאפ, אנימציית דמויות ואלמנטים, כו גם אפקטים ואנימציית אלמנטים לממשקים. מטרת מודול זה היא הכרות עם התוכנה ויצירת סרטון ואנימציה של אלמנטים.
  • בקורס נלמד:
  • ממשק התוכנה
  • אנימציה
  • עיצוב בתנועה ועבודה עם שכבות
פרוייקט גמר
20 ש"א
ליווי והנחייה ליצירת פרויקט גמר אישי בעבודה עצמית, מוכוון ע"י מורים בעלי ניסיון במגוון רחב מאוד של תחומים, בהתאמה לאופי הפרויקט.

תכני הקורס – טבלה מסכמת

נושאים שעות
שלב המיון 20
Concept Art 45
מידול דמויות 30
פרויקט יצירת סרטון ריג ואנימציה 70
Game Art 3D 50
Unreal Engine – מנוע משחק 95
Unity מנוע משחק 60
Zbrush 60
Autodesk Maya - תלת מימד 60
אנימציה בתלת מימד 50
Game Design תכנון משחק 15
תוכנות 3D 45
After Effects אנימציה 2D וממשק 40
פרוייקט גמר 20
סה"כ שעות שלב מיון + קורס מורחב 660

X להורדת
הסילבוס
לתשומת לבכם: ולמען הסר ספק, מובהר כי החברה שומרת לעצמה את הזכות לערוך מעת לעת, לפי שיקול דעתה, שינויים בתוכניות הלימודים או בסגל המרצים
שיחה
צ'ט
לפרטים