חולמים על קריירה בתחום ה-IT? קורס Help Desk יכין אתכם לקריירה מבוקשת בניהול ותמיכה ברשתות תקשורת ומחשבים תוך 4 חודשים בלבד!
תפקיד ה-Help Desk הוא נקודת הזינוק החשובה ביותר לעולם ה-IT והבסיס להבנת צרכי המשתמשים בארגון.
השלב הבא והמתקדם בקריירה הוא לעבור מתמיכה במשתמשים לניהול התשתיות והרשתות שעליהן פועל הארגון כולו. כמנהל רשתות, תהיה אחראי על התכנון, ההקמה והתחזוקה של המערכות הקריטיות ביותר בחברה. זו הסיבה ששדרגנו את מסלול ההכשרה שלנו כדי להעניק לך את הידע המעמיק והמבוקש ביותר בתחום.
רוצים לעבור לקדמת הבמה? כל הפרטים על קורס ניהול רשתות ומחשוב ענן כאן
* נתוני השכר הינם מתוך סקר בוגרים שבוצע מטעם HackerU מקבוצת ThriveDX ויכולים להשתנות מעת לעת
ישראל וזאנה, ראש תחום ניהול רשתות תקשורת, מרצה ומפתח תכניות לימוד, בעל ניסיון של למעלה מעשור בהובלת מסלולי הכשרה לעולמות ה-IT בארץ ובעולם.
לאורך השנים הבין ישראל שהשליחות שלו היא "לגשר בין עולם הידע התיאורטי לצרכים המעשיים של התעשייה, ולהנגיש ידע מקצועי בצורה בהירה, תכליתית ורלוונטית לכל מי שרוצה להיכנס לתחום". ישראל משלב ניסיון עשיר מהשטח בניהול תשתיות ארגוניות, סביבות ענן והיברידיות, יחד עם התמחות בפיתוח תכניות Hands-On, ומשקיע את כל הידע והניסיון שלו כדי להכשיר את הדור הבא של מומחי התשתיות והענן.
גם ייעוץ והכוונה, גם ליווי, גם הכשרה וגם השמה. כל זה, פלוס!
ליווי מלא להשמה ברישיון משרד העבודה!
"קודם כל נהניתי מכל רגע, המרצים מקסימים ונותנים את כל הלב שלהם ומלווים אותי כל שלב גם אחרי הלימודים אם אני צריכה, היחס מדהים, כמעט לכל דבר קיבלתי מענה ממש מהיר וטוב. מעבר לכל זה גם למדתי המון! נתנו לנו כלים בסיסיים מאוד חזקים ומובן שהמשך למידה עצמאית זה המפתח להצלחה בסופו של דבר ותמיד דאגו להבהיר לנו את זה. עשו לנו המון סימולציות ותרגילים שמשקפים את העבודה בשוק כמה שאפשר וזה כל כך עוזר לי בעבודה! ובנוסף לכל זאת גם בזכותם הצלחתי להשיג עבודה בתחום ממש כמה חודשים אחרי שסיימתי את הלימודים" |