לבחור מסלול לימודים זה לא קל, בין אם זה באקדמיה, במכללה או כל מקום אחר. במיוחד כשמדובר בקורס שנועד לבנות לנו קריירה. כשהרכבנו את מסלול הלימודים של קורס בניית אתרים, חשבנו לעומק, כיצד אנחנו משלבים את העקרונות והחזון שלנו, יחד עם היתרונות החשובים ביותר שיכניסו את הבוגרים שלנו לתעשייה.

קצת רקע...

כולנו משתמשים באינטרנט. מילדים בני 8 שמחפשים מדריך של 'איך לקבל סקין שווה בפורטנייט' ועד למבוגרים שמחפשים: 'בילוי כיפי לכל המשפחה בתל-אביב'. אפשר לומר שהדיגיטל בהחלט שינה לנו את החיים, על אחת כמה וכמה מאז שהסמארטפונים הפכו לפריט שיש לכל אחד.

לכל עסק, ארגון, איש עצמאי או כל דבר אחר קיים אתר. בעיקר בשביל לשמור על אינטראקציה עם הלקוחות שלו, מכירות, שיתוף מידע ועוד. למעשה, ביחד עם הרשתות החברתיות, אתרי האינטרנט נהפכו למוטיב העיקרי בין הקשר של בית העסק לבין הלקוחות שלו. אפילו גם הממשלה שלנו הבינה את הדבר הזה, כשהיא מנגישה יותר ויותר אופציות באתרים שלה לאזרחי המדינה (הגשת טפסים, הדפסה שלהם ועוד).

בזכות המבוקש והעצום למפתחי אתרים והמחסור שקיים בהם בשוק התעסוקה, החלטנו לפתח את קורס בניית אתרים, לקורס ישנם המון יתרונות, אך הפעם, החלטנו להתמקד אך ורק בשלושה מהם:

קורס מיון באורך 20 שעות – מבלי להתחייב

אנחנו יודעים שהמון מהסטודנטים שמגיעים אלינו מתלבטים מה ללמוד ומגיעים ללא רקע בכלל מהתחום. במיוחד עבורם, הקמנו ופיתחנו את שלב זה; האורך כ-4 עד 5 מפגשים (סהכ – 20 שעות), שבו הם מבינים אם בכלל התחום מעניין אותם, הם ילמדו נושאים שונים ומגוונים מכמה תחומים שונים הקשורים אל תכנות ופיתוח אתרים, כשבסיום שלב זה נערך מבחן מסכם.

אם הסטודנטים עוברים את המבחן בהצלחה – הם ממשיכים אל השלב הבא, כשבנוסף לכך הם חותמים על חוזה למציאת עבודה בתחום (בהתחייבות). אבל על כך כבר נרחיב בהמשך.

במידה וישנם סטודנטים שלא עברו את המבחן או שהם מתחרטים ולא מעוניינים להמשיך, יש להם את האופציה לקבל את מרבית כספם בחזרה (פריט לדמי הרישום). כך שלמעשה הם נהנו מקורס באורך 20 שעות בעלות נמוכה למדי, מבלי סיכונים כספיים.

התחייבות חוזית לעבודה

לקראת סיום הלימודים, מחלקת ההשמה שלנו יוצרת קשר עם הבוגרים שלנו ודואגת לעבור איתם הליך שלם למען מציאת עבודה, הכולל את השלבים הבאים:

• בניית וכתיבת קורות החיים
הכנה לקראת ראיונות עבודה
• הרצאות בנושא: סדנת הכנה לראיונות עבודה
• סימולציות של ראיונות עבודה
• שליחת קורות החיים לחברות המובילות בתעשייה

וזה לא רק נגמר שם, מחלקת ההשמה (בכל הקמפוסים שלנו) עוזרת לכל אורך התהליך, לומדת להכיר אותו, מבינה איזה מקום יוכל להתאים לו (ואיזה פחות) ובהתאם לכך מבצעת את השידוך בינו לבין מקום העבודה הבא שלו.

פרויקטים מעשיים – לעשות את התאכלס

כל מי שמסיים בהצלחה לימוד בניית אתרים או חושב על עיצוב ובניית אתרים, יודע שהרבה מעבר ליכולות, טכניקה, ידע חשוב שיהיה לו תיק עבודה איכותי. כזה שיכיל מספר עבודות שיוכלו להעסיק כל בית עסק או מעסיק פוטנציאלי.

ניתן לראות זאת בקבוצות לחיפוש עבודה בפייסבוק, גם אם מדובר באיש וותיק שמחפש עבודה או רק בג'וניור, ברוב המוחלט מהמקרים המעסיקים הפוטנציאליים ישלחו לו הודעה הכוללת את התוכן הבא: מעולה! שלח לי את קורות החיים שלך + תיק עבודות.

אז כל מי שמגיע אצלנו על מנת ללמוד בניית אתרים יקדיש כ-100 שעות מעשיות בפרויקטים אישיים. אחד המיקודים העיקריים הוא הקמת חנות וירטואלית, כל זאת בליווי אישית מצד המרצים וראש התחום. בשביל שאותם פרויקטים יהיו האיכותיים והטובים ביותר.

קיימים עוד שלל אצל קורס בניית אתרים אצלנו. הכוללים אופציה של תשלום בפיקדון חיילים, וריבוי גדול של נושאים (כמו WordPress, Angular, MEAN Stack, React ועוד). עשינו זאת, שכל בוגר שלנו לא רק יקבל תעודת מקצוע בסוף הלימודים, אלא יהיה עם מספיק ידע פרקטי בשביל להשתלב במקומות העבודה הנחשבים ביותר בתעשייה.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה