אין ספק שהיו הרבה בעיות למשבר הקורונה: אבטלה גבוהה, ריחוק בין אנשים, סגירת בתי עסק ועוד. אבל ישנם תחומים שהצליחו להשאיר את ידם העליונה, והם ההייטק והדיגיטל. לאחר משבר הקורונה צפויים מספר שינויים רבים בשוק, שרק ידרבנו וייתנו לך את הסיבה להיכנס לעולם ההייטק – ובפרט בניית אתרים ותכנות. יתכן שלאחר קריאת הכתבה הזאת – הרבה אנשים כיום יביעו עניין בקורס בניית אתרים אונליין מהבית שלהם.

האמת היא, שזוהי בדיוק העת לפתוח לעצמך אופקים חדשים ולהגיע לעולם חדש. אבל אם אתה עדיין מתלבט, זה בסדר גמור, להלן שלוש סיבות שאולי יגרמו לך להבין שזה באמת הזמן להתניע את הקריירה שלך לעולם בניית האתרים:

כולם יצטרכו שירותי הייטק ודיגיטל

כמעט וכל בית עסק, מקטן ועד גדול, וגם ארגונים, יצטרכו לעשות את ההסבה שלהם לדיגיטל. אם הם רוצים למכור ולהגיע לקהלי היעד שלהם (ועדיין לא עשו זאת עד כה) אין ספק שמשבר הקורונה הבהיר להם שהם חייבים לעשות את המוב הזה.

אבל למה בעצם?

כבר עכשיו ניתן לראות שחנויות בגדים שונות, בתי קפה, ברים ופאבים מציעים את המוצרים שלהם אונליין ולמכירה. למכור את המוצרים שלך דרך האינבוקס באינסטגרם או הוואטסאפ זה נחמד, אבל בסופו של דבר זה לא יחזיק באמת. ולכן, אותם עסקים, יצטרכו המון שירותי דיגיטל שונים על מנת למכור את אותם המוצרים, זה כולל ביניהם אפליקציות למיניהן, עמודי פייסבוק, חשבונות ממומנים וכמובן – אתר אינטרנט.

לכן, הדרישה עבור בוני אתרים, אנשי שיווק, פרסום, מעצבים גרפים וכו' עולה בקצב שיא. אפילו הירקן האהוב עליכם בשכונה יצטרך לפתוח לעצמו אתר קטנטן שיוכלו לבצע בו הזמנות, דוכנים שלמים משוק הכרמל ככל הנראה יתאחדו על מנת לספק את השירותים שלהם לרחבי אנשים. הרי אני בעצמי, הראיתי לאמא שלי כיצד זה נוח להזמין מוצרים מהאתר של הסופרמרקט שהיא אוהבת, והיא אמרה לי: זה כל כך קל פשוט, למה אנחנו לא עושים את זה כל הזמן?.

אגב, סיבה נוספת שחנויות עלולות לעבור למכירות דיגיטליות על פני פרונטליות, היא שהן יסגרו את החנויות שלהם ופשוט ינהלו לעצמם מחסן. אל תשכחו שבימים אלו הם מפסידים המון כסף, ולשכור לעצמם מחסן קטנטן באיזור שכוח אל הרבה יותר זול מאשר לשכור ברחוב דיזינגוף בתל-אביב או בקניונים שונים ברחבי הארץ.

בניית

הרחבת הסקילים שלך

בפסקה הזאת אני יותר פונה לאנשים שנמצאים בתחום הדיגיטל או ההייטק. זהו בדיוק הזמן שלכם ללמוד Full Stack Development כשתסיימו בהצלחה קורס בניית אתרים אונליין. למשל אני, בתור כתב תוכן ומנהל סושיאל מדיה, ארצה להרחיב את האופקים שלי שאלמד גם לתכנת. המון מקומות יעריכו כרגע הרבה יותר אנשים שיוכלו להיות גם בעל מקצוע אחד שהוא העיקרי שלהם ועוד אחד נוסף שיוכל לתרום להם בכל מיני דברים אחרים בזמן העבודה.

קורס בניית אתרים אונליין נחשב לאחד ממסלולי הלימודים היותר איכותיים במכללה שלנו, ואני בהחלט יכול להמליץ בראש שקט לכל אחד מהמתעניינים שלנו שזה בדיוק הקורס שיכול להתאים לכם, בין אם אתם בתחילת דרכם, חסרי ניסיון או כל דבר אחר.

בניית

אפשר לעבוד מהבית

הרבה מקומות הולכים לעבור מהפכה גם בגזרה הזאת, כשמאות או אלפי בתי עסק ברחבי ישראל הבינו שבאמת אפשר לעבוד מהבית, כך גם צפויים שאר המקומות מההייטק והדיגיטל לעשות זאת. האמת היא, שעוד לפני כן, הענפים הללו מאוד דגלו בעבודה מהבית ובלסמוך על העובדים שלהם.

עדיין לא ברור באיזו מתכונת זה הולך להיות, האם העובדים יידרשו להגיע אחת לשבוע למשרדים? האם יומיים כאן שלושה ימים במשרד? מה שבטוח, אנחנו נראה את השינויים האלו לאחר משבר הקורונה, כבר לקראת קיץ וסוף השנה של 2020.

בימים אלו, כל אותם ארגונים מבינים בעצמם שעצם זה שהעובדים שלהם עובדים מהבית זה לא בהכרח משהו רע, אפילו אנחנו בעצמנו, בהאקריו, עושים את זה. והאמת? שזה ממש נחמד. נכון שבהתאם לנסיבות זה פחות כיף, אבל לעבוד מהבית חוסך לי המון זמן והופך אותי להרבה יותר פרודוקטיבי.

וגם הלימודים אצלנו, כל מי שרוצה ללמוד בניית אתרים אונליין או קורס full stack אונליין יוכל לעשות זאת מביתו, לאחר עבודה קשה מצד המרצים ואנשי ה-IT, הצלחנו לעבור ללימודים דיגיטליים בהצלחה מרובה תוך יומיים מתחילת המשבר.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה