בעולם המודרני של היום, בהמון תפקידים קיים צורך בהכרת וידיעה של שפות תכנות שונות, גם אם אתה מנהל סושיאל מדיה, מעצב גרפי או אפילו אנימטור, יידרש ממך להכיר את עולם התכנות והפיתוח. אנשי שיווק וגרפיקאים, אשר עושים זאת, משדרגים את הקריירה שלהם בעשרות מונים, בין אם זה דרך לימודים אקדמאיים או דרך קורס תכנות.

לדוגמה, אם אתה יוצר לעצמך את החבילה המושלמת של איש PPC, מנהל תוכן ואפילו קצת מבין בתכנות במונחים מסוימים, יהיה לך הרבה יותר קל להתקבל אל מקומות עבודה או להגיע אל עולמות הפרילנס. לכן, כדאי לך מאוד לשקול קורס בתחום הפיתוח והתכנות, תחשוב על שבעזרת מסלול לימודים קצר, תוכל לפתח ללקוחותיך אתרים בכוחות עצמך. ויתרה מכך, קורות החיים שלך יקבלו שדרוג רציני. כך שתהפוך לנכס רציני בעולמות השיווק, הפרסום והסושיאל מדיה. כוכב עולה שכל אחד ירצה במשרד שלו, כי תוכל לתקתק עבודה באופן מקיף ב-360 מעלים בכל פרויקט.

זה אולי יישמע מוזר והזוי, אבל שפת התכנות הראשונה בהיסטוריה פותחה עוד בשנת 1943 (!) למחשב ה- 3Z על-ידי קונראד זוסה (Konrad Zuse), אותו מחשב היה בערך בגודל של חדר ממוצע והיה מבין הראשונים שנוצרו.

אין ספק שהטכנולוגיה עברה אינספור תהפוכות מאז, במיוחד בגזרת התכנות, ואנחנו זוכים לראות מרגע לרגע המון שינוים בעולם שפות התוכנה והפיתוח, כל מי שאחראי על לימודי תכנות או לימוד תכנות, בעיקר במכללות הייטק, חייב להיות מודע לאותם שינויים ושדרוגים.

קיימות עשרות שפות תכנות פעילות בתעשייה של היום, אבל מה הן הפופולריות והחשובות ביותר? בחרתי את ה-4 הפופולריות ביותר, אלו שגם יעזרו לכל אחד להתקבל אל התעשייה וגם לשפר ולהרחיב את סט הכלים שלו בתחום הדיגיטל, העיצוב או כל תחום אחר (או כל אחד שחולם להיכנס אל קורסי תכנות שונים).

1. Java – יודעת להתאים את עצמה לכל מקום

ג'אווה עוד נחשבת לאחת משפות התכנות החשובות ביותר עוד מאמצע שנות ה-90. המון מחברות המחשבים וההייטק ברחבי העולם משתמשות בשפה זו על מנת לפתח תוכנות למחשב ומערכות צד שרת לאתרי אינטרנט.

אבל מהי הסיבה ששמה עומד לפניה? וכל כך הרבה חברות עדיין עובדות איתה (למרות גילה היחסית מופלג)? ראשית, ג'אווה היא שפה שניתן להשתמש בה בהמון פלטפורמות שונות, אין כמעט מערכת שלא ניתן להריץ עליה ג'אווה. כל חברות המפתחות אפליקציות לאנדרואיד משתמשות בג'אווה, היא למעשה השפה הראשית לפיתוח עבור המערכת הנפלאה הזאת (ויסלחו לי אוהבי האייפון).

בנוסף לכך, בזכות העובדה שכל כך הרבה מתכנתים ומפתחים מכירות אותה, נוצרה קהילה עצומה סביבה. כל אחד יכול למצוא פתרון לבעיות שונות כשהוא מפתח, מספיק שהוא יפנה אל קבוצת פייסבוק מסוימת או אפילו דרך Stack Overflow או GitHub.

קורס

לצורך הדוגמה, אישית, בתור כתב תוכן ומנהל סושיאל מדיה, כשאני נתקל בבעיה מסוימת, יש לי כל כך הרבה קהילות וחברים שאני יכול לפנות אליהם בזכות קבוצות פייסבוק שונות וקהילות אחרות, ואני יודע שמלא חברים שלי, שמפתחים על ג'אווה, עושים בדיוק כמוני כשהם נתקלים בבעיה או בצרה בזמן העבודה שלהם, או אפילו מנסים לדבר עם אחד מהאנשים שהכירו דרך קורס תכנות.

קורסי תכנות ופיתוח מתאימים עם התחייבות לעבודה בהייטק: 


קורס בדיקות תוכנה QA

קורס בניית אתרים Full Stack


קורס ניהול שרתי לינוקס

קורס סייבר ואבטחת מידע


קורס ניהול רשתות

קורס פיתוח אפליקציות (גם לאייפון וגם לאנדרואיד)


קורס ניהול דאטות (DBA)


קורס תכנות Net. 

קורס פיתוח אוטומציה QA

2. שפת ה-C – ותיקה, אבל עדיין סוחבת

היא עתיקה, היא ישנה ועדיין כל כך פופולרית, גם אנשים שלא מכירים כלל התחום, בטוח שמעו על שפת התכנות הזאת, בטח מאיזה חבר שהוא מתכנת או שנתקלו בבדיחה משעשעת שהם ראו בפייסבוק:

“#Why do Java Programmers wear glasses? Because they don't C.”

ונחזור לעניינו, שפת C משמשת היום לכל כך הרבה דברים, כמו מערכות של מכוניות, חפצים חשמליים ועוד. כמעט וכל חפץ שקיים היום, מושפע משפת C, גם אם התכנות שלו אינו נכתב בשפה זו, הוא הושפע ממנו רבות.

בדיוק כמו הג'אווה, גם את שפות ה-C השונות ניתן להריץ על מספר מערכות או פלטפורמות שונות, מה שמהווה יתרון עצום על פני שאר שפות התכנות. בנוסף לכך, שפת ה-C היא הבסיס לשפות אחרות, כמו C++ הקלאסית ו-#C.

3. פיית'ון –

לאט לאט ועם הזמן, פיית'ון, הפכה לאחת משפות התכנות הכי מוכרות בתחום, זאת מכיוון שמשתמשים בה לטכנולוגיות והתחומים החמים והמסקרנים ביותר.

מה למשל:
סייבר ואבטחת מידע (דרך אגב, שכל תחום ה-IoT נכנס אט אט אליו דרך הפיתוח)
• אינטליגנציה מלאכותית
• למידת מכונה
• Big Data

וכמובן שקיימים תחומים נוספים, אין ספק, שמי שיתחיל ללמוד פיית'ון (בין אם זה דרך קורס פיתוח תוכנה או דרך לימודי פיתוח תוכנה) עוד בימים אלו, יזכה להיות חלק עצום מהתעשייה. אז אם אתה אדם שחולם להיכנס לתחום הסייבר, לא משנה באיזו נישה, אתה חייב ללמוד את תחום הפיית'ון, אנחנו הבנו את הדרישה הזאת עוד מזמן, ולכן, הכנסו מודל במשך כ-40 שעות שילמד את הסטודנטים שלנו לעומק את שפת התכנות הפופולארית הזאת.

4. PHP –

ייתכן שאם נשאל אנשים רבים שמתעסקים בפיתוח או תכנות, יעידו שזוהי השפה האהובה עליהם. קודם כל, מדובר בשפה שהיא די קל לעבוד איתה. ולא רק שלמפתחים או מתכנתים די קל לכתוב בה קודים, אלא שהם גם ניתנים לשינויים אישים. מה שמאוד מקל להם על העבודה.

כולנו אוהבים דברים בחינם, וכך זוהי גם שפת ה-PHP, כך שמי שרוצה להשתמש בה, לא יצטרך לצאת בהוצאות נוספות, כי כיום, להחזיק נכסים דיגיטליים זה לא עניין זול כלל וכלל.

שורה תחתונה: כמעט ואין בונה אתרים שלא משתמש בשפת ה-PHP. ומרבית מן האתרים שכולכם מכירים משתמשים בשפה הזאת, כמו:

  • ויקיפדיה
  • יאהו
  • פייסבוק
  • טאמבלר

כשאנחנו חושבים על שפות תכנות, אין פלא בכלל ש-PHP נחשבת לאחת מן הבכירות שבהן. לא רק בשל העובדה שהיא חינמית או יחסית פשוטה להבנה. אלא בגלל שהיא אחראית על כל כך הרבה נכסים דיגיטליים ברחבי העולם.

לסיום, ללמוד קורס תכנות או קורס שפות תכנות, גם על קצה המזלג, יכול לשדרג כמעט לכל אחד את הקריירה.

כל אחד יכול להגיע לעולם התכנות?
אם אחזור אחורה בזמן, ואשאל כמה מהבוגרים של קורס בניית אתרים שלנו אם הם היו מאמינים שבעתיד הם יהיו מפתחים, אני משוכנע שרובם היו אומרים: זה חסר סיכויים. וכיום? רובם עובדים בחברות הייטק משגשגות וסטארט-אפים מוצלחים. לכן, אני פה בשביל להרגיע, תכנית הלימודים שלנו מלמדת אתכם את כל הבסיס הנדרש בשביל להצליח ולהפוך לאיש פיתוח בכל רמח איבריו. גם אם הוא חסר רקע או ניסיון.

קורס בניית אתרים מתחיל מהבסיס הפשוט ביותר: CSS ו-HTML, כבר לאחר כמה שיעורים תבינו כמה קל לבנות אתר אינטרנט פשוט. ולאחר מכן נכניס אתכם לעניינים רציניים: PHP, JavaScript וכמובן נקדיש לא פחות זמן על ReactJS ו-MEAN Stack, ועל הדרך גם נקדיש חלק לא קטן על WordPress, כך שתהפכו למפתח האתרים המושלמים, הן בצד שרת והן בצד לקוח, לא סתם הקורס שלנו נקרא Full Stack Development.

אגב, אחד היתרונות הגדולים בקורס שלנו, שרבים מהבוגרים שלנו הפכו לעצמאיים בסיום הלימודים, כיוון שהם קיבלו את כל הכלים הדרושים על מנת להצליח. ואם אתם ממש לא בטוחים שהתחום הזה מתאים לכם, יש לי חדשות טובות: קיים אצלנו קורס מיון במשך 20 שעות, בו תוכלו לבדוק אם אתם מתאימים (ואנחנו נבדוק אם אתם מתאימים לקורס), כך שלאחר 20 השעות הללו, תעשו מבחן, במידה ולא עברתם אותו או לא התחברתם לתחום, תקבלו את כספכם בחזרה (מלבד דמי הרישום), אם התחברתם ונמצאתם מתאימים, אנחנו נעבור אל השלב המורחב (בו לומדים את כל עולם הפיתוח ובניית האתרים באופן מעמיק) ונחתום איתכם על חוזה להתחייבות להשמה לעבודה.

בשורה התחתונה: קורס תכנות יכול להוביל את הקריירה שלך אל תחום חדשני ומרתק, ממש אל עולמות ההייטק, Hands On, עם משכורות מדהימות, תנאים מפנקים ובעיקר אל תחום קריאייטיבי ומרתק שתוכל לפתח בעצמך מוצרים דיגיטליים, כגון אתרים, ואפליקציות או כל דבר אחר.


קורסי תכנות ופיתוח מתאימים עם התחייבות לעבודה בהייטק:


קורס בדיקות תוכנה QA

קורס בניית אתרים Full Stack


קורס ניהול שרתי לינוקס
קורס סייבר ואבטחת מידע


קורס ניהול רשתות

קורס פיתוח אפליקציות (גם לאייפון וגם לאנדרואיד)


קורס ניהול דאטות (DBA)


קורס תכנות Net. 

קורס פיתוח אוטומציה QA

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה