בלוג
קורס שיווק

קורס שיווק – 5 דברים שלא ידעתם על שיווק מבוסס תוכן

עודכן בתאריך:6 ינואר 2022


אם אתם חיים במאה ה-21, גם אם עוד לא לקחתם קורס שיווק, אתם בטח יודעים שלא משנה כמה טוב המוצר שלכם, אם אתם לא תשווקו אותו נכון, זה כאילו הוא לא קיים. זו הסיבה שחברות רבות משקיעות אלפי ולפעמים מיליוני דולרים כדי לייצר אתר או פרסום אחר שיבליט את המוצר בפני קהל המטרה.

בשנים האחרונות, חברות רבות הבינו שכשמדובר בשיווק, התוכן הוא המלך. אנשים משתמשים ברשתות החברתיות בכל יום, מחפשים אחר מאמרים או סוגים אחרים של תוכן ומשתפים אותו עם החברים שלהם. מהר מאוד שיווק מבוסס תוכן הפך להיות אחד מהכלים החזקים ביותר לקדם את המוצר או השירות שלך.

אז בין אם אתם מתעניינים ללמוד קורס פרסום ושיווק, אתם בעלי עסק, או שאתם בעיצומו של לימוד שיווק, הנה חמישה דברים שכנראה לא ידעתם על שיווק מבוסס תוכן:

1. צריך להתאים את התוכן לרשת החברתית

אולי כבר ידעתם את זה, אבל זה כל כך חשוב שהייתי חייבת לציין את זה. הדבר הראשון שלומדים בכל לימודי שיווק ופרסום, הוא שצריך להתאים את התוכן למדיום. האינטרנט מתפתח בקצב שיא ואנשים נוטים לשנות את הרשת החברתית המועדפת שלהם מאוד מהר, בעיקר אנשים צעירים. בעוד אנשי מכירות יעדיפו את הלינקדין, ילדים ובני נוער אוהבים את האינסטגרם ואסור כמובן לשכוח את הפייסבוק שעדיין מאוד מועדף בקרב אנשים רבים.

זו הסיבה שחשוב להבין מי קהל המטרה שאליו אתם פונים. זו הדרך להבטיח שהתוכן שלכם יהיה כמה שיותר אפקטיבי. כשאתם יודעים הרבה על קהל המטרה שלכם, אתם יודעים גם באיזו פלטפורמה יהיה הכי טוב להגיע אליו וכך תוכלו להתאים את התוכן ספציפית לפלטפורמה הזו.

אל תשכחו להתאים את התוכן לקהל המטרה

2. תמונות תורמות לאפקטיביות של המאמרים

תמונה אחת שווה אלף מילים? לפעמים היא אפילו שווה לידים שיובילו להכנסות גדולות. כן, לפעמים הוספת תמונה אחת עם כמה מילים שתופסות את העין, יכולים לשפר באופן משמעותי את האפקטיביות והאטרקטיביות של הבלוג פוסט עבור הקוראים. בעוד שהרבה אנשים מעריכים מידע איכותי, תמונות עדיין עובדות טוב יותר במשיכת תשומת לב הקוראים.

3. שיווק מבוסס תוכן לא צריך להיות מקורי

קורס שיווק דיגיטלי, תואר בשיווק או כל מקור אחר שבו תחליטו ללמוד, ידברו אתכם הרבה על תוכן מקורי משלכם וכמה הוא חשוב עבור העסק או המוצר שאתם מקדמים. זה נכון, יש חשיבות רבה לתוכן מקורי, אולם לא תמיד אנחנו צריכים להמציא את הגלגל. במקרים רבים ישנו מידע רב על המוצר או השירות שלכם ברשת ואתם יכולים לקחת תכנים שכבר נכתבו ולעשות להם אדפטציה לצרכים שלכם.

כמעט 50% מאנשי השיווק כותבים את התוכן שלהם בהתבסס על מקורות אמינים עם התאמה לקוראים שלהם. זה חשוב שהתוכן יהיה רלוונטי, שימושי ומעניין ולא רק מקורי. לכן, לפעמים יהיה יעיל יותר לקחת מאמר מעולה ולשכתב אותו מאשר לכתוב תוכן 100% מקורי שיהיה משעמם ולא רלוונטי לקוראים.

4. בלוג הוא כלי מעולה למשיכת לידים

גם את זה אולי ידעתם. גם אם כשלמדתם לימודי שיווק דיגיטלי, דיברו על הבלוג ככלי מיושן אתם לא תופתעו לגלות (או שכן) שהוא אחד מהכלים האפקטיביים ביותר בשיווק מבוסס תוכן. כל עסק מסוגל למשוך לעצמו לידים רק מעצם העובדה שיש לו בלוג. אנשים אוהבים לצרוך תכנים על החברה ואפילו על התעשייה עצמה. אם הם כבר מכירים את החברה שלכם, הבלוג יכול לסייע בהיכרות טובה יותר עם השירות או המוצר שאתם מציעים. יותר מכך, חברה שנוהגת לעדכן את הבלוג שלה לעיתים קרובות, יוצרת את הרושם שהיא יותר נגישה עבור המשתמשים שלה ויוצרת רושם חיובי יותר.

התוכן הוא המלך

5. הפלטפורמה הפופולרית ביותר לצריכת תוכן היא המייל

זה אולי הנתון המפתיע ביותר בהתחשב בעובדה שרוב האנשים מעדיפים את הרשתות החברתיות ולא צריך לקחת קורס שיווק כדי לדעת את זה. אבל זה נכון: אנשים צורכים את רוב התוכן שלהם דרך המייל. זו הסיבה שמשווקים צריכים להמשיך לשכלל את השיווק במייל שלהם אם זה בדיוורים חד פעמיים או בניוזלטרים שיוצאים אחת לתקופה מסוימת (שבוע, חודש וכו').

חשוב שהתוכן יהיה מושך את העין ומסקרן עבור הקוראים שירצו לצרוך עוד ממנו. זה מאוד נוח כי שיווק באמצעות מיילים נמצא בשוק כבר שנים והספיק להשתכלל כך שהיום יש כלים מאוד נוחים ואפקטיביים שעוזרים ליצור דיוור מוצלח.

אם אתם חיים ונושמים את הרשתות החברתיות, צורכים תוכן כמו אוכל, מעבר לכך שכדאי לכם לשקול קורס שיווק כדי להרחיב את הידע הזה ולהכיר כלים נוספים בשיווק, דעו ששיווק מבוסס תוכן הוא לא הדבר הבא, הוא הדבר החם ביותר שקיים היום.



פוסטים קשורים

שיווק דיגיטלי
קורס ניהול מדיה חברתית – מה לומדים וכמה מרוויחים
איתמר מרילוס | 12 מרץ 2022
ניהול מדיה חברתית - איך מתחילים? בקורס לניהול מדיה חברתית בהאקריו תלמדו לנהל עמודי פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק עסקיים
תמונה ראשית פוסט מדריך קידום אתרים למתחילים
איך להיעזר בגוגל לקידום האתר שלכם – מדריך קידום אתרים למתחילים
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
היום תחום הקידום האורגני באינטרנט נוגע בכל אחד ואחת מאיתנו: עסקים,אירגונים אנשים פרטיים ועוד..
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
"BLACK FRIDAY " ו-"CYBER MONDAY" הם כינויים לחגיגת קניות סוחפת ברשת. ה- Black Friday – "יום שישי השחור" - למי שלא מכיר (יש מישהו כזה?!) – הוא היום הפותח את חגיגת הסיילים לקראת חג המולד. מדובר מסורת אמריקאית רבת שנים, שהתרחבה בשנים האחרונות גם לרשת. לאור ההצלחה המסחררת, תקופת המבצעים לחגים התארכה גם לאחר חג ההודיה .
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
דניאל הראל | 10 ינואר 2022
בעלי עסקים קטנים רבים מעוניינים לפרסם עצמם בתפוצה רחבה ככל שניתן. אולם, פתרונות פרסום רבים, ובמיוחד במדיות מודפסות, רדיו או טלוויזיה, דורשים תקציב שיווק ענק שידם של בעלי העסקים הקטנים אינה משגת. על כן פונים מפרסמים רבים לפרסום ברשת האינטרנט.
רוצה לשמוע עוד?

phone mobile icon שיחה
chet icon צ'אט
email mobile icon לפרטים

מדיניות הגנת הפרטיות

×

אנו מודים לכם על שבחרתם לעשות שימוש באתר Hacker-u (להלן: "האתר").

האתר מופעל על ידי האקר-יו בע"מ (להלן: "החברה") לטובת איסוף פרטים ויצירת קשר עם מתעניינים בלימודי מקצועות הי-טק.

לתשומת לבכם, המידע המוצג באתר הינו כללי בלבד. למידע ספציפי ניתן להשאיר פרטים בעמוד ויועץ לימודים מטעם החברה יחזור אלכם במהרה.

מטעמי נוחות בלבד, האמור בתקנון זה מנוסח בלשון זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים בצורה שווה.

לכל מידע נוסף ניתן לפנות בכתובת הדואר האלקטרוני שבסיפא לתקנון זה.

בגלישתך באתר זה הנך ( "להלן: "הגולש") מקבל ומסכיה לתנאים ולמדיניות הפרטיות כמפורט להלן. מדיניות הפרטיות מתייחסת לסוג המידע שתספק לנו או מידע אשר אנו נלמד משימוש שתעשה באתר.

שמירה על פרטיותך:

1. פרטיות הגולש חשובה לנו מאוד. אנו מנהלים את האתר בסטנדרט האבטחה הגבוה ביותר ע"מ לשמור על פרטיך ולהגן על המידע שתמסור לנו בצורה הטובה ביותר.

2. אנו פועלים בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ושואפים לעמוד בכל דרישות החוק לעניין כיבוד הפרטיות וההגנה על מידע אישי. אנו מחויבים להגן על פרטיותך ועל שמירת פרטי הזיהוי האישיים שלך.

3. אנו אוספים מידע אישי אודותיך רק כאשר אתה תספק לנו אותו באופן ספציפי וביודעין. אנו מאמינים, כי אתה צריך לדעת בדיוק איזה מידע אישי אנו אוספים וכיצד אנו מתכוונים להשתמש בו בטרם תחלוק אותו עמנו. אנו עשויים לבקש ממך מידע אישי כגון שם, מספר טלפון, כתובת וכתובת דואר אלקטרוני. אנו עושים זאת רק כאשר אתה מבקש מידע או מבקש להירשם לשירותים הטעונים הרשמה או מנוי.

4. כאשר אנו מתכוונים להשתמש במידע האישי שלך, אנו מבקשים זאת מראש, על מנת שתחליט אם אתה רוצה לספק לנו את המידע או לא.

5. מידע המאפשר זיהוי אישי שלך, יישמר בסודיות מוחלטת. פרטי זיהוי אישיים שאתה מספק לנו לא יהיו זמינים לצדדים שלישיים ללא אישור מפורש שלך.

6. אנו מדגישים כי לא חלה חובה חוקית למסור את המידע.

המידע שייאסף והשימוש שיעשה בו:

1. אנו מגבילים את בקשותינו לקבלת מידע אישי בסיסי בלבד, כגון:

א. שם מלא

ב. מספר טלפון

ג. כתובת דואר אלקטרוני

2. אנו מגבילים את איסוף המידע האישי למידע שאנו מאמינים כמינימלי ביותר על מנת לספק לך את השירותים המוצעים באתר או באמצעותו.

3. המידע אשר יימסר ישמש לטובת גבייה, שליחת דיוור ישיר וקשר עם הלקוח, שליחת דבר פרסומת, ניוזלטר והודעות שיווקיות; טיוב נתונים, מתן שירותים ללקוחות, ניהול מועדון לקוחות, ניהול מידע על תלמידים / סטודנטים / משתלמים, ניהול מכירות, שיווק וגיוס לקוחות.

4. המידע שתעביר לנו לא יימסר על ידינו לצדדים שלישיים בתמורה ו/או ללא תמורה אלא אם תיתן את הסכמתך לכך מראש ו/או לדרישת רשות מוסמכת.

Cookies (עוגיות):

1. קובץ Cookie הוא קובץ המכיל חלקים מסוימים של מידע שהאתר יוצר במחשבך בעת הגלישה באתר. הקובץ מאפשר שמירת מידע לגבי העדפותיך בכל הקשור בשימוש באתר.

2. על מנת לשפר את חוויית הגלישה שלך באתר, האתר משתמש ב- Cookies. רוב הדפדפנים כיום יודעים לזהות מתי "Cookie" מוצע, ולאפשר לך לסרב או לקבל אותו. אם אינך בטוח אם לדפדפן שלך יש יכולת זו, עליך לבדוק עם יצרן התוכנה או ספק שירותי האינטרנט שלך. איננו משתמשים בקבצי Cookie כדי לעקוב אחר הרגלי הניווט של המבקרים שלנו.

גישתך ושליטתך בפרטי הזיהוי שלך:

באפשרותך לבצע את הפעולות הבאות, בכל עת, על ידי פנייה אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל שלהלן:

1. לבדוק איזה מידע אישי שלך יש בידנו, אם בכלל.

2. לשנות/לתקן את הפרטים אשר בחרת להעביר לנו.

3. לבקש מאתנו למחוק כל מידע שנאסף אודותיך (יחד עם זאת יש לדעת כי, לא נוכל לספק שירותים מסוימים ללא המידע).

4. להביע כל חשש כלשהו שיש בידך לגבי השימוש שנעשה במידע אישי שלך.

קניין רוחני:

כל זכויות בכל המושא לזכויות קניין רוחני, המופיע ו/או מוצג באתר, הינו בבעלות החברה בלבד ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור החברה מראש ובכתב.

יצירת קשר:

ניתן ליצור עמנו קשר בכל עת בכתובת הדואר האלקטרונית הבאה info@hackeru.co.il

להורדת
הסילבוס