בשלב זה אתם בטח כבר יודעים שהביקוש למיומנויות שיווק בדיגיטל רק הולכות וגדלות. היום יותר מאי פעם, מותגים שמים דגש רב יותר על שיווק דיגיטלי ומשקיעים בו תקציבים גדולים מאוד. מעבר לכך שמי שלומד לימודי שיווק דיגיטלי נהנה ממגוון רחב של אפשרויות תעסוקה עליהן נרחיב בהמשך ושכר גבוה. מתלבטים לגבי שינוי כיוון בקריירה? אולי תרצו לקרוא את 5 היתרונות הגדולים שיהיו לכם אם תחליטו ללמוד שיווק דיגיטלי. תאמינו לנו, הם טובים.
לפני כן, בואו נלמד מה זה שיווק דיגיטלי:
במובנים מסוימים, שיווק בדיגיטל לא שונה מהשיווק המסורתי. קיים מוצר או שירות שאותו אנחנו מעוניינים למכור ואנחנו מחפשים דרכים ליצור קשר עם לקוחות כדי שיכירו את המותג ובסופו של דבר ירכשו את המוצר או השירות שלנו. מה שהופך את השיווק הדיגיטלי לכל כך מרתק ומרגש הוא שהוא מקיף המון תפקידים וכישורים, הוא גמיש ומגוון ומאפשר להמון אנשים למצוא נישה שהם יכולים להתחבר אליה.
עד כמה זה באמת שווה ללמוד שיווק דיגיטלי?
אילו אפשרויות תעסוקה קיימים למי שלומד לימודי שיווק?
אנשים שילמדו לימודי דיגיטל, ישמחו לדעת שיש מגוון עצום של אפשרויות תעסוקה בהן יוכלו לעסוק בסיום הקורס:
★ אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
★ שיווק במנועי חיפוש SEM
★ שיווק בגוגל
★ שיווק בפייסבוק
★ שיווק בדוא"ל
★ קופירייטינג וכתיבת תוכן
★ אסטרטגיה שיווקית
★ אוטומציה שיווקית
★ ועוד
ההמלצה היא לחשוב על הכשרה ביותר מתחום התמחות אחד כך תפתחו בפניכם הרבה יותר אפשרויות תעסוקה. קורס שיווק דיגיטלי בהאקריו כולל את כל התחומים האלו ועוד.
אפשרויות עבודה מגוונות
היתרונות של קריירה בשיווק דיגיטלי
1. מגוון אפשרויות תעסוקה
ההתפתחות הטכנולוגית הובילה לכך שכמעט בכל ענף ישנו תהליך של מעבר לדיגיטל. חברות ברחבי העולם, מחפשות אנשי מקצוע דיגיטליים עם ניסיון רלוונטי. חברות גדולות כמו גוגל ואינטל תמיד מחפשות כישרונות חדשים במיוחד בתחום הטכנולוגי. עם מגוון כה גדול של הזדמנויות חדשות העומדות לרשותם, משווקים דיגיטליים יכולים להרשות לעצמם להיות בררנים לגבי סוג החברה שהם רוצים לעבוד איתם.
2. דרך קלה להזניק את הקריירה
בקריירות מסורתיות יותר, כדי להוכיח את עצמכם, תצטרכו לצבור שנים רבות של ניסיון וליצור תיק עבודות מושקע. בעולם השיווק הדיגיטלי לעומת זאת, אתם יכולים להזניק את הקריירה שלכם עוד לפני שרגלכם בכלל דרכה במקום העבודה. כדי להתבלט מול מעסיק פוטנציאלי, פשוט תשקיעו בבניית נוכחות חזקה במדיה החברתית, צברו עוקבים ותרמו את דעתכם לשיחות מקוונות רלוונטיות. יש מגוון שלם של בחינות מקוונות שתוכלו לבצע כדי לשפר את קורות החיים ולהציג את הידע השיווקי הדיגיטלי שלכם.
3. עבודה עם אנשים שונים בכל יום
מכיוון שמדובר בקריירה כל כך מגוונת ודינאמית, סביר להניח שבמהלך העבודה שלכם תפגשו ותעבדו עם אנשים מרקע ותחומי עניין שונים. בין אם מדובר בלקוח חדש, עמית לעבודה עם התמחות מעניינת ועוד. אם אתם יותר מופנמים, גם לכם יש הרבה אפשרויות תעסוקה כמו כתיבה ועבודות אינטרנט.
4. אפשרות להיות יצירתי
אנשי דיגיטל לא יצירתיים רק ביצירות שלהם בכתיבה או בהעלאת רעיונות, יש להם אפשרות להיות יצירתיים גם כשהם עוסקים בפתרון בעיות, כשהם מנסים לחשוב איך לשפר את חוויית הלקוח, לעודד את הקהל לרכישה ועוד. לדוגמה אם האתר שלכם מושך הרבה קהל אבל אין בו המרות, זה תפקידו של האיש שיווק דיגיטלי לבצע את הבדיקות ולחשוב איך לגרום להם להמיר באתר.
5. שכר גבוה
כמו שאמרנו, הביקוש לבוגרי לימודי שיווק הולך, גובר ועולה על ההיצע. בכלכלה המסורתית כאשר הביקוש עולה על ההיצע, ערך המוצר עולה יחד עם המחיר שלו. כשאתה עובד בענף פורה עם מחסור בכישורים גדול אתה יכול לחשוב על עצמך כמו סחורה - ולנהל משא ומתן על המשכורת שלך בהתאם.