בין אם אתה בעל עסק שרוצה לשווק את העסק שלו, או שאתה שכיר שרוצה ללמוד קורס שיווק דיגיטלי אונליין כדי לקדם את הקריירה שלך, אי אפשר להתעלם מהמגמות החדשות בעולם השיווק הדיגיטלי. ההיכרות עם המגמות האלו יכולה להקפיץ כל עסק כמה צעדים קדימה, להפוך אותו למוכר בקרב קהל המטרה וכמובן להגדיל מכירות. 

אם לפני תקופה קצרה, כל מה שעסק היה זקוק לו הוא אתר ודף פייסבוק, היום הנוף הדיגיטלי מתפתח כל כך מהר עד שקשה לפעמים לעמוד בקצב. העסקים המצליחים באמת משנת 2023, הם עסקים שיש להם נוכחות מקוונת מכובדת. בכל שנה מתווספים טכנולוגיות וכלים חדשים שמאלצים את בעלי העסקים לשמור על הקצב אחרת יישארו מאחור.

בעבר, תחום הבינה המלאכותית שמונע מנתונים ואופטימיזציה למנועי חיפוש, היה מושג שאפתני. כיום הוא בראש סדר העדיפויות של מרבית בעלי העסקים בשנת 2023. משווקים לא יכולים להרשות לעצמם לטמון את ראשם בחול זו הסיבה שאנחנו מזהים עלייה במספר האנשים שלוקחים קורסים בעולם השיווק הדיגיטלי לדוגמה: קורס שיווק דיגיטלי אונליין, קורס PPC אונליין ועוד.

ppc

איך מגיעים לקהל לקוחות גדול יותר?

אז אם אתם ממש לפני קורס שיווק אונליין, או שאתם כבר בתחום הנה חמישה חידושים שיעזרו לעסק שאתם מקדמים לא רק לשרוד, אלא לשגשג:

1. בינה מלאכותית (AI)

ניתן לזהות עלייה משמעותית בשימוש בבינה מלאכותית שמשתלטת אט אט על הרבה מקומות עבודה. בתחום השיווק הדיגיטלי, טכנולוגיית הבינה המלאכותית יכולה לנתח התנהגות צרכנית, דפיסי חיפוש וגלישה ולהשתמש בנתונים מרשתות חברתיות כדי לעזור לעסקים להבין כיצד קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלהם מוצאים את השירותים שלהם. דוגמה לשימוש בבינה מלאכותית בתחום השיווק, היא הצ'אט בוטים שהשימוש שלהם הולך וגדל.

2. אינסטגרם - להיט בקרב הצעירים

אינסטגרם חוותה עלייה מטאורית של משתמשים וכיום היא עומדת על מעל מיליארד משתמשים ברחבי העולם. המשמעות היא שזו אחת מהפלטפורמות הגדולות ביותר של המדיה החברתית וחלק גדול מדמוגרפיית המשתמשים היא השכבה הצעירה. פייסבוק מאבדת חלק גדול מאותו נתח משתמשים בגלל שהיא נתפסת כפלטפורמה עבור גילאים מבוגרים יותר. משווקים חדשים שלקחו קורס שיווק דיגיטלי אונליין וגם משווקים ותיקים, צריכים לקחת את זה בחשבון כשהם מדייקים את התוכן עבור קהל המטרה ומתאימים אותה לפלטפורמה.

3. פרסונליזציה

כדי להתבלט בשנת 2023, כדי לייצר תוכן טוב שימשוך את קהל היעד, התוכן הזה צריך להיות מותאם אישית לקהל. אנשים רבים מעידים כי הם נוטים לעשות עסקים עם חברה שמציעה חוויה בהתאמה אישית. נמצא כי מיילים בהתאמה אישית שמופעלים על סמך התנהגות הצרכנים, טובים פי 3 מאשר הודעות מייל גנריות.

4. שימוש בוידאו הופך להיות חובה

אין מצב שתיכנס עכשיו לקורס שיווק דיגיטלי אונליין או פרונטלי, שלא תשמע בו את על שיווק בוידאו. אם העסק שאתה עובד בו, עוד לא התחיל לעשות זו, זה הזמן להתחיל. תוכן שמבוסס רק על טקסט פשוט, לא יכול להתחרות בכוח הוידיאו, במיוחד כשמדובר בניסיון למכור מוצרים ושירותים אונליין. ניתן לזהות כי הצרכנים מאוד אוהבים לצפות ולשתף סרטונים, גם אם מדובר בסרטונים של מותגים.

5. תוכן טוב ואיכותי עדיין חשוב - וההקשר שלו חשוב לא פחות

בשנת 2023 ניתן לזהות כי ישנו דגש משמעותי על ניואנסים בתוכן השיווקי. איכות התוכן תמיד תהיה חשובה. זו הסיבה שאנשים לוקחים קורס שיווק אונליין או קורס PPC אונליין, הם למעשה לומדים, בין השאר, את הטכניקות לכתיבת תוכן שהקהל ירצה לצרוך. בשנת 2023, הדגש הוא על ההקשר שבו התוכן מפורסם. גוגל מפתחת הבנה עמוקה ומתוחכמת יותר של תוכן מקוון, וכך, על המשווקים לחשוב היטב על שוק היעד שלהם וכיצד הם יכולים להתאים תוכן בצורה מדויקת יותר בשנת 2023.

תחום השיווק הדיגיטלי הופך להיות הכוכב החדש במשרדי ההייטק שהתחילו להבין את החשיבות של החזקת צוות שיווקי בתוך הבית ולא לייצא את המשימות החוצה. כך שהביקוש לעובדים בתחום עלתה ואיתה גם יותר ויותר אנשים שלוקחים קורסים בנושא כמו קורס שיווק דיגיטלי אונליין. אם הנושא מעניין אתכם ואתם אוהבים את תחום השיווק ואת הפסיכולוגיה מאחוריו, זה בדיוק הזמן להיכנס לתחום.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה