בלוג
7-instagram-rules

7 כללי הברזל לחשבון אינסטגרם מושלם!

עודכן בתאריך:6 ינואר 2022


בדרך לעבודה, בעבודה, בדרך חזרה הביתה או אפילו ביציאה עם החבר'ה – אתם חורשים את הפיד של האינסטגרם, מחליקים ימינה בסטוריז שלו ומתעדכנים בכל מה שהחבר'ה שלכם עושים או אפילו סתם אושיות שאתם עוקבים אחריהם, הדוגמנית האהובה עליכם או המסעדה ההיא שאתם כבר מתים להיות בה.

וכן, אנחנו בטוחים שחלקכם תוהים איך לעזאזל אותם חבר'ה מצליחים לעשות את זה בצורה כל כך טובה ומושלמת, אז לא, אין להם צלם מקצועי בהישג יד או מצלמה מצוינת שתעשה להם את העבודה. לכן החלטנו לתת לכם את הטיפים וההכוונות הנכונות שגם אתם תוכלו לעשות את זה. בין אם זה לפרופיל האישי שלכם, לאיזה חבר שאתם מכירים, ולכו תדעו, אולי גם זה הטאץ' שחסר לכם על מנת להיכנס לעולמות הפרסום, שיווק באינטרנט, תחום הדיגיטל ועוד.

כן, זה לא הולך להיות הכי קל בעולם, לא, אתם לא תשיגו מספר עוקבים כמו כריסטיאנו רונאלדו או קים קרדישאן. אבל, בטוח שתקבלו יותר לייקים, יותר עוקבים והרבה יותר אקשן על הפיד שלכם.

  • אם אתם באמת אוהבים רשתות חברתיות, פייסבוק, אינסטוש וכל דבר אחר, כנראה שהגיע הזמן לקחת את התחביב שלכם צעד אחד קדימה ולעשות מכך קריירה בעזרת קורס שיווק באינטרנט.
  • גם אתם לא יכולים בלי קבוצות הפייסבוק שלכם? ייתכן שיש לנו חדשות שלא תאהבו כל כך.
  • שחקו עם הגדרות המצלמה

    לא שחלילה אנחנו מזלזלים בגלקסי S9 או באייפון X שלכם, אבל לפעמים הגדרות ברירת המחדל של המצלמה בטלפון שלכם לא הכי יפרגנו בסלפי הבא. אז על מה צריך לעבוד?

    • רזולוציית התמונה - קורה לכולנו שלפעמים המצלמה לא מנצלת את האיכות המקסימלית שלה על מנת להוציא את התמונה האיכותית ביותר. לכן, במידה ואתם רוצים לצלם סטורי, חשוב לשמור על 16:9, האיכות הגבוהה ביותר (כן, גם אם זה אומר שזה ישקול קצת יותר) ואם תרצו לעלות עוד תמונה לפיד שלכם באינסטגרם (כנ"ל פייסבוק) תשמרו על רזולוציית 4:3.
    • כבו את הזום הדיגיטלי - בואו נאמר את האמת, המצלמה שלכם היא לא מקצועית ואין לה את היכולת לבצע את הזום בצורה מושלמת. לכן, עדיף לכם להימנע מלהשתמש בזום הדיגיטלי ופשוט לצלם רגיל את האובייקט שתרצו ורק לאחר מכן לחתוך אותה ולעלות לאינסטוש.

    השראה - מהי?

    inspire

    לקחת השראה מהבלוגרית האהובה עליכם זו ממש לא בושה

    נסו לעקוב אחרי כמה שיותר אושיות, בין אם אלו דוגמניות מתחילות, שף צעיר בתחילת דרכו, או שחקן הכדורגל האהוב עליכם ונסו לראות כיצד הם עושים זאת. שימו לב כיצד הם פועלים, זו לא בושה ולפעמים זה אפילו נחמד לעשות להם "מחווה" קטנה ולקחת מהם השראה לגבי איזה פוסט שרציתם לעלות. אבל היי, רק אל תשכחו לתייג אותם, כן? לכו תדעו, אולי יפרגנו לכם בלייק.

    ובנינו? גם האושיות הכי גדולות באינסטוש, גם האנשים שהכי מומחים בעולמות של הפייסבוק ואפילו מרצים וותיקים של קורס ברשתות חברתיות, מסכימים עם הטענה, הם לוקחים השראה מכל מקום שהם רואים ונחשפים אליו, בין אם זה פרינט סקרין או שמירת הפוסט, על מנת לשמור את זה. יש את אלה שאפילו יעלו את אותו פוסט לכל מיני קבוצות בפייסבוק ויחמיאו עם מילה טובה.



    אפליקציות העריכה שהולכות להיות ה-BFF שלכם

    אז בואו ונאמר את זה ככה, רוב אושיות האינסטוש שנמצאות בפיד שלכם ממש לא מסתמכות רק על יכולות העריכה באפליקציה של אינסטגרם (כן, הפילטרים שם באמת אחלה אבל....).
    ויש לא מעט אפליקציות שעושות את העבודה בצורה הרבה יותר טובה ומדויקת:

    • Aviary - לדעתנו מדובר באחת מתוכנות העריכה הקלילות והפשוטות ביותר, אך יש לה טאץ' ייחודי, כך שאחרי כמה שניות שתשתמשו בה, תוכלו להפוך את התמונה שלכם לסופר מיוחדת ובעיקר לאסתטית ונקייה יותר.
    • Lumyer - נצנצים, לבבות, שלג וגשם, לא אלו לא סתם דברים רנדומליים שהחלטנו לרשום כאן, אלא הם רק חלק מהאפקטים שתוכלו להכניס לתמונה שלכם ולהפוך אותה ל-GIF הכי מדליק שיש, בין אם זה סטורי או פוסט (ואפילו תוכלו לעלות את זה לפייסבוק).
    • Snapspeed - אחת האפליקציות החמות והנחשבות יותר כרגע באפסטור/גוגל פליי, אחרי שתורידו ותיכנסו אליה, תבינו את הקסם שלה. עם כמה טאצ'ים נכונים ומשחק נכון עם התאורה והחשיפה בכל נקודה בתמונה, אנשים באמת יוכלו לחשוב שהשתמשתם בציוד מקצועי.
    • Hujicam - שנות ה-90 והוינטז' הגיעו וחזרו לאופנה! האפליקציה היא בדיוק מה שחסר לכם בשביל להיכנס לטרנד החם.
    • Boomerang - אנחנו מניחים שאתם כבר בטח מכירים את האפליקציה הזאת, אז במידה ולא, היא עושה בערך את האפקט הכי מדליק וטרנדי שיש, סרטון קצרצר של שלוש שניות שעושה Back and Forward, הדבר שיגרום לכל סטורי שלכם להיות משעשע ומצחיק.

    המיקום הנכון, הזווית הנכונה והזמן הנכון

    angle

    גם כשאתם מצלמים את החבר הכי טוב שלכם, תאמינו לנו שהוא ירצה לקבל את הצד הכי טוב שלו!

    בחיים זה הכל עניין של טיימינג
    וזוויות
    ומיקום.
    אז כן, אחרי שסידרתם את ההגדרות שלכם ואתם מתים לצלם משהו מדליק שראיתם, בין אם זה ההמבורגר שאתם כבר חושקים לאכול מהויטרינה או הלוק המטריף שדפקתם רגע לפני האירוע.

    תעצרו לכמה שניות, תשאלו את עצמכם האם זו באמת הזווית שאתם רוצים לצלם בה, האם אפשר להמתין עוד כמה שניות בשביל לקבל את השוט המושלם וכמובן – שימו לב שהכל ממוקם בצורה הכי נכונה שיש, מבלי להכניס יותר מדי פריטים לא רלוונטיים, אך גם מבלי לוותר עליהם יותר מדי.

    רוצה לשמוע עוד?
    botpixel

    * יש להזין שם מלא

    * יש להזין מספר טלפון

    * יש להזין כתובת אי-מייל

    מדיניות פרטיות משתמשים

    אחידות ושפה אלו לא מילים גסות

    כשיש לכם חשבון אינסטגרם, נסו לחשוב מה מייחד אותו, האם תרצו להתמקד בתחום האוכל, האופנה או סתם סלפי מכל מקום שהלכתם אליו? (לא שיש משהו רע בכך, חלילה!). בחרו נישה אחת ונסו ללכת עליה לתקופה מסוימת!

    כמו כן, תצטרכו לדעת כיצד להפוך כל תמונה למשהו ייחודי – אך לא בכוח! שימו לב שהיא תהיה עם טאץ' ייחודי וקסום, כזה שיגרמו לכל מי שגולל בפיד שלו לעצור, לעשות דאבל טאפ ואפילו להשאיר תגובה בסגנון של: "וואי, איך עשית את זה?!"

    וכשבאמת יהיו לכם יותר עוקבים (או סתם ששוב אחד האקסים/ות יעשו לכם סטוקינג), נסו לשמור על אחידות בחשבון שלכם, לא כל תמונה אמורה להיות שונה יותר מדי אחת מהשנייה. לשמור על אותה "שפה" וסגנון ברוב התמונות יגרום לכך שתיראו אסתטיים בפני הגולשים.

    האשטגים ותיוגים!

    tags

    האשטג, התחלנו, מה נשמע, מה קורה?

    כן נראה טוב על הפוסט, לא נראה טוב על הפוסט, למי אכפת? העיקר שתשאירו את כל ההאשטגים הכי רלוונטיים בפוסט שלכם, כך שמי שמתחבר ואוהב את התחום שפרסמתם, יוכל למצוא את זה כשהוא יחפש את אותו האשטג. עדיין לא יודעים איזה האשטג לשים על התמונה שלכם? הורידו את האפליקציה InstaTag ושם תוכלו לדעת איזה האשטג מתאים וחם לאותו נושא שתרצו.

    ולא פחות חשוב, בין אם קניתם את הג'ינס שכל כך רציתם מרנואר או שצילמתם סלפי עם הבסטי, אל תשכחו לתייג אותם! כך יותר אנשים ייחשפו לפוסט ואפילו יוכלו לעקוב אחריכם.

    אז מה לכתוב?

    גם למשפט (או שניים) שתכתבו בטקסט של הפוסט יש חשיבות לא קטנה, נסו לרשום שורה אחת, מקסימום שתיים, שתרשום מה חוויתם באותו רגע, את התחושות שלכם, מה הסיבה שלמעשה כתבתם את הפוסט הזה.
    אל תכתבו את מה שכבר רואים בתמונה, כי את זה הגולשים שלכם כבר יודעים, תנסו לחדש להם ממה שקורה שם.

    סיימנו! אז כן, אתם בהחלט מוכנים, שחקו עם האפשרויות של המצלמה, תורידו את האפליקציות הכי שוות, תמצאו את ההשראות שלכם, תעקבו אחריהם, תוודאו שאתם נמצאים בזווית הנכונה, הקליקו, תכתבו את ההאשטגים ומשפט ההשראה שלכם ו... קליק! והיי, אם באמת יש לכם את ההרגשה שיש לכם את זה בעולמות הדיגיטל והרשתות החברתיות, למה שלא תיקחו את זה צעד אחד קדימה ותגיעו למקומות כמו משרדי דיגיטל, שיווק באינטרנט, או PPC?

הקורסים שלנו:
קורס בדיקות תוכנה QA
קורס אוטומציה ל-QA
קורס פיתוח אפליקציות ל-Android ול - iPhone
קורס סייבר Ethical Hacking
קורס שיווק דיגיטלי – קורס קידום אתרים אורגני SEO, קידום ממומן PPC ורשתות חברתיות
קורס בניית אתרים Full Stack Development
קורס עיצוב גרפי עם התמחות בעיצוב חוויית משתמש UX – Design
קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע
קורס אנימציה – לימודי אנימציה תלת מימדית תוכנת מאיה עם התמחות ב-ZBrush
קורס פיתוח משחקים Gaming & VR*
קורס NET. דוטנט
קורס DBA Master
קורס ניהול שרתי לינוקס Linux



פוסטים קשורים

שיווק דיגיטלי
קורס ניהול מדיה חברתית – מה לומדים וכמה מרוויחים
איתמר מרילוס | 12 מרץ 2022
ניהול מדיה חברתית - איך מתחילים? בקורס לניהול מדיה חברתית בהאקריו תלמדו לנהל עמודי פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק עסקיים
תמונה ראשית פוסט מדריך קידום אתרים למתחילים
איך להיעזר בגוגל לקידום האתר שלכם – מדריך קידום אתרים למתחילים
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
היום תחום הקידום האורגני באינטרנט נוגע בכל אחד ואחת מאיתנו: עסקים,אירגונים אנשים פרטיים ועוד..
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
"BLACK FRIDAY " ו-"CYBER MONDAY" הם כינויים לחגיגת קניות סוחפת ברשת. ה- Black Friday – "יום שישי השחור" - למי שלא מכיר (יש מישהו כזה?!) – הוא היום הפותח את חגיגת הסיילים לקראת חג המולד. מדובר מסורת אמריקאית רבת שנים, שהתרחבה בשנים האחרונות גם לרשת. לאור ההצלחה המסחררת, תקופת המבצעים לחגים התארכה גם לאחר חג ההודיה .
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
דניאל הראל | 10 ינואר 2022
בעלי עסקים קטנים רבים מעוניינים לפרסם עצמם בתפוצה רחבה ככל שניתן. אולם, פתרונות פרסום רבים, ובמיוחד במדיות מודפסות, רדיו או טלוויזיה, דורשים תקציב שיווק ענק שידם של בעלי העסקים הקטנים אינה משגת. על כן פונים מפרסמים רבים לפרסום ברשת האינטרנט.
רוצה לשמוע עוד?

phone mobile icon שיחה
chet icon צ'אט
email mobile icon לפרטים

מדיניות הגנת הפרטיות

×

אנו מודים לכם על שבחרתם לעשות שימוש באתר Hacker-u (להלן: "האתר").

האתר מופעל על ידי האקר-יו בע"מ (להלן: "החברה") לטובת איסוף פרטים ויצירת קשר עם מתעניינים בלימודי מקצועות הי-טק.

לתשומת לבכם, המידע המוצג באתר הינו כללי בלבד. למידע ספציפי ניתן להשאיר פרטים בעמוד ויועץ לימודים מטעם החברה יחזור אלכם במהרה.

מטעמי נוחות בלבד, האמור בתקנון זה מנוסח בלשון זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים בצורה שווה.

לכל מידע נוסף ניתן לפנות בכתובת הדואר האלקטרוני שבסיפא לתקנון זה.

בגלישתך באתר זה הנך ( "להלן: "הגולש") מקבל ומסכיה לתנאים ולמדיניות הפרטיות כמפורט להלן. מדיניות הפרטיות מתייחסת לסוג המידע שתספק לנו או מידע אשר אנו נלמד משימוש שתעשה באתר.

שמירה על פרטיותך:

1. פרטיות הגולש חשובה לנו מאוד. אנו מנהלים את האתר בסטנדרט האבטחה הגבוה ביותר ע"מ לשמור על פרטיך ולהגן על המידע שתמסור לנו בצורה הטובה ביותר.

2. אנו פועלים בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ושואפים לעמוד בכל דרישות החוק לעניין כיבוד הפרטיות וההגנה על מידע אישי. אנו מחויבים להגן על פרטיותך ועל שמירת פרטי הזיהוי האישיים שלך.

3. אנו אוספים מידע אישי אודותיך רק כאשר אתה תספק לנו אותו באופן ספציפי וביודעין. אנו מאמינים, כי אתה צריך לדעת בדיוק איזה מידע אישי אנו אוספים וכיצד אנו מתכוונים להשתמש בו בטרם תחלוק אותו עמנו. אנו עשויים לבקש ממך מידע אישי כגון שם, מספר טלפון, כתובת וכתובת דואר אלקטרוני. אנו עושים זאת רק כאשר אתה מבקש מידע או מבקש להירשם לשירותים הטעונים הרשמה או מנוי.

4. כאשר אנו מתכוונים להשתמש במידע האישי שלך, אנו מבקשים זאת מראש, על מנת שתחליט אם אתה רוצה לספק לנו את המידע או לא.

5. מידע המאפשר זיהוי אישי שלך, יישמר בסודיות מוחלטת. פרטי זיהוי אישיים שאתה מספק לנו לא יהיו זמינים לצדדים שלישיים ללא אישור מפורש שלך.

6. אנו מדגישים כי לא חלה חובה חוקית למסור את המידע.

המידע שייאסף והשימוש שיעשה בו:

1. אנו מגבילים את בקשותינו לקבלת מידע אישי בסיסי בלבד, כגון:

א. שם מלא

ב. מספר טלפון

ג. כתובת דואר אלקטרוני

2. אנו מגבילים את איסוף המידע האישי למידע שאנו מאמינים כמינימלי ביותר על מנת לספק לך את השירותים המוצעים באתר או באמצעותו.

3. המידע אשר יימסר ישמש לטובת גבייה, שליחת דיוור ישיר וקשר עם הלקוח, שליחת דבר פרסומת, ניוזלטר והודעות שיווקיות; טיוב נתונים, מתן שירותים ללקוחות, ניהול מועדון לקוחות, ניהול מידע על תלמידים / סטודנטים / משתלמים, ניהול מכירות, שיווק וגיוס לקוחות.

4. המידע שתעביר לנו לא יימסר על ידינו לצדדים שלישיים בתמורה ו/או ללא תמורה אלא אם תיתן את הסכמתך לכך מראש ו/או לדרישת רשות מוסמכת.

Cookies (עוגיות):

1. קובץ Cookie הוא קובץ המכיל חלקים מסוימים של מידע שהאתר יוצר במחשבך בעת הגלישה באתר. הקובץ מאפשר שמירת מידע לגבי העדפותיך בכל הקשור בשימוש באתר.

2. על מנת לשפר את חוויית הגלישה שלך באתר, האתר משתמש ב- Cookies. רוב הדפדפנים כיום יודעים לזהות מתי "Cookie" מוצע, ולאפשר לך לסרב או לקבל אותו. אם אינך בטוח אם לדפדפן שלך יש יכולת זו, עליך לבדוק עם יצרן התוכנה או ספק שירותי האינטרנט שלך. איננו משתמשים בקבצי Cookie כדי לעקוב אחר הרגלי הניווט של המבקרים שלנו.

גישתך ושליטתך בפרטי הזיהוי שלך:

באפשרותך לבצע את הפעולות הבאות, בכל עת, על ידי פנייה אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל שלהלן:

1. לבדוק איזה מידע אישי שלך יש בידנו, אם בכלל.

2. לשנות/לתקן את הפרטים אשר בחרת להעביר לנו.

3. לבקש מאתנו למחוק כל מידע שנאסף אודותיך (יחד עם זאת יש לדעת כי, לא נוכל לספק שירותים מסוימים ללא המידע).

4. להביע כל חשש כלשהו שיש בידך לגבי השימוש שנעשה במידע אישי שלך.

קניין רוחני:

כל זכויות בכל המושא לזכויות קניין רוחני, המופיע ו/או מוצג באתר, הינו בבעלות החברה בלבד ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור החברה מראש ובכתב.

יצירת קשר:

ניתן ליצור עמנו קשר בכל עת בכתובת הדואר האלקטרונית הבאה info@hackeru.co.il

להורדת
הסילבוס