בעולם המתפתח במהירות של היום, התקדמות הטכנולוגיה הייתה לא פחות ממדהימה ועיצבה מחדש כמעט כל היבט בחיינו. מבינה מלאכותית לתעשיית האנימציה והגיימינג, עולמות השיווק בדיגיטל, אבטחת סייבר ועוד, הפכו מקצועות ההייטק למבוקשים והרווחיים ביותר בשוק. חברות במגוון תחומים מחפשות כל הזמן כשרונות חדשים ובוגרי קורסים טכנולוגיים שיצטרפו אליהן. 

הנוף הטכנולוגי ההולך ומתרחב מציע הזדמנויות רבות לאנשים לשפר מיומנויות ולעסוק בקריירה מספקת בתחומי ההייטק. 

במאמר זה, נחקור שלושה תחומים מרכזיים בעולם ההייטק שניתן ללמוד בפרק זמן קצר של 4-14 חודשים בלבד. 

קורסים מומלצים - קורס שיווק באינטרנט 

קורס שיווק באינטרנט בולט כתוכנית מומלצת מובילה בשל הכיסוי המקיף של נושאים חיוניים בתחום.  

קורס שיווק דיגיטלי ב'חממה' הטכנולוגית של האקריו מכסה נושאים מגוונים ומתעמק בקידום אתרים, הן באופן אורגני והן בקידום ממומן, כמו גם בשיווק באמצעות רשתות חברתיות שונות. מסלול ההכשרה מצייד את הסטודנטים במגוון ידע וכלים כמו: כלי בינה מלאכותית, כתיבה שיווקית, קופירייטינג, גוגל אנליטיקס, קידום אתרים במובייל, עבודה עם תוכנות עיצוב שונות וזו רק תחילתה של רשימת התכנים המעניינת שמהווה חלק מהסיליבוס של קורס זה. 

הקורס מציע 20 שעות לימוד אקדמיות בשלב המיון, 480 שעות אקדמיות בשלב המורחב ו-150 שעות המוקדשות להכנת פרויקט מעשי. 

הקורס מעניק גמישות לסטודנטים, ומציע אפשרויות לימוד בוקר או ערב, במתכונת פרונטלית או אונליין. בסיום הקורס הבוגרים יוכלו לגשת למבחני ההסמכה הבינלאומיים של Google ו-FaceBook ויקבלו תעודת גמר בשיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית מטעם האקריו. היכן תוכלו להשתלב בסיום לימודיכם? בעולם הפרסום ובעולם השיווק הדיגיטלי בתור מנהלי רשתות חברתיות, מנהלי תוכן, מקדמי אתרים SEO, מנהלי רכש מדיה, מקדמי קמפיינים PPC ועוד... קורס שיווק דיגיטלי משמש כקרש קפיצה אידיאלי למי שמחפש קריירה מתגמלת בעולם הדינמי והמתרחב של שיווק ופרסום דיגיטלי. 

כרטיס כניסה לעולם ההייטק– בדיקות תוכנה 

קורס בדיקות תוכנה משמש כמסלול יוצא דופן עבור אנשים המעוניינים להיכנס לעולם ההייטק ולהתחיל קריירה מתגמלת.  

קורס QA ב'חממה' הטכנולוגית של האקריו מתחיל בשלב מיון ייחודי בו יוכלו הסטודנטים לקבל טעימה קטנה מעולם בדיקות התוכנה ללא סיכון כספי. סטודנטים שעברו שלב זה בהצלחה והחליטו שהם מתחברים לתחום, ימשיכו לשלב המורחב בו יקבלו את כל הכלים התיאורטיים והמעשיים כדי להצליח בעולם ה-QA. 

תכנית הלימודים המקיפה כוללת יסודות מחשוב, מתודולוגיות שונות לבדיקת תוכנה, עבודה עם כלי AI מתקדמים, טכנולוגיות ווב, כלי בדיקה, בדיקות מיוחדות למובייל ונושאים נוספים. 

לאורך הקורס, צוות המנטורים של האקריו מלווים את הסטודנטים ומכינים אותם לשוק העבודה באמצעות פרויקטים מעשיים והכנה מקיפה למבחן הסמכה ISTQB הבינלאומי. 

מסלול זה מתאים גם לחסרי ידע וניסיון בתחום ומציע גמישות רבה בלוחות הזמנים בבחירת מסלול בוקר או ערב. 

אחד התחומים המבוקשים בתעשייה - סייבר ואבטחת מידע 

עם ההתפתחות המהירה של הטכנולוגיה, יותר ויותר חברות וארגונים מסתמכות על תשתיות מחשוב כדי לאגור את כל הנתונים והמידע שיש לחברה. 

לעיתים קרובות, מדובר במידע רגיש על לקוחות ועובדי החברה שאף אחד לא ירצה שידלוף. 

בעקבות כך, הצורך באנשי סייבר מיומנים רק גובר, כשתפקידם הוא להגן על חברות מפני פריצות סייבר, דליפת מידע רגיש והאקרים זדוניים. 

קורס סייבר ואבטחת מידע ב'חממה' הטכנולוגית של האקריו, מעניק את כל הידע והכלים הנדרשים בעולמות הסייבר ומתמקד גם בידע תיאורטי וגם בהתנסות מעשית על מצבי אמת מהעולם האמיתי.  

מסלול ההכשרה מקיף וכולל 25 שעות מיון ו-480 שעות בשלב המורחב, במסלול בוקר או ערב במתכונת פרונטלית או אונליין. 

במהלך הלימודים משולבים תרגולי Hands-On על מערכי תקיפה והגנה, באמצעות מערכת אתגרים ייחודית ובלעדית של ThriveDX Labs בשם TDX-Arena. 

בנוסף, הסטודנטים מקבלים הזדמנות להתנסות מעשית בחברת הסייבר הבינלאומית Cyrebro. 

מעוניינים ללמוד את אחד הקורסים המומלצים של ה'חממה' הטכנולוגית של HackerU? 

במרבית הקורסים נחתם עם הסטודנטים שעברו את שלב המיון חוזה למציאת עבודה. 

בסיום מסלול ההכשרה, אתם תיפגשו את מחלקת ההשמה שנמצאת בקשר על מעל ל- 2,600 חברות הייטק ודיגיטל בתעשייה. 

אתם תעברו סימולציות של ראיונות עבודה, כתיבת קורות חיים ובניית פרופיל לינקדאין. 

לאחר שתהיו מוכנים, מחלקת ההשמה שלנו תשלח אתם לראיונות עבודה אצל לקוחות העובדים איתנו בשיתוף פעולה ותלווה אתכם עד למציאת התפקיד הראשון בתעשייה. 

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה