נכון להיום כל מי שמעוניין להצליח בעולם העסקי חייב להכיר את סוגי המדיה החדשים באופן הטוב ביותר וכיצד להשתמש בהם באופן הנכון והמקצועי ביותר על מנת לשווק ולפרסם את העסק או את מוצרי ושירותי העסק בצורה מוצלחת ואפקטיבית.

מה זה ניו מדיה?

המשמעות של ניו מדיה בעברית היא המדיה החדשה. כלומר, כל מה שנוצר על ידי המדיה הדיגיטלית, על ידי מחשב או על ידי תהליך של דיגיטציה. החלוקה ברורה. המדיה החדשה כוללת קידום אתרים אורגני, שיווק ופרסום באמצעות רשתות חברתיות, שימוש בכלים יעילים כמו למשל 'גוגל אדוורדס', פרסום באמצעות דואר אלקטרוני ועוד. המדיה הקודמת כללה את הטלוויזיה, הקולנוע, הרדיו והעיתונים. כמובן, שרוב המדיות הקודמות עדיין קיימות, אך הנטייה היא להשתמש באמצעים הפרסומיים היעילים והפופולאריים יותר שמוצעים על ידי הניו מדיה. בעשור האחרון ניכרת ההשפעה הרבה של הטכנולוגיה על חיינו וכל הקשור אל תחום הניו מדיה מתפתח בצעדי ענק.

ניו מדיה – ערוצים פופולאריים לפרסום ושיווק - פייסבוק

הרשת החברתית נחשבת כיום לאחת מפלטפורמות השיווק החזקות ביותר לכל מי שמעוניין לפרסם באינטרנט. במאמר הקודם דיברנו על קורס שיווק בפייסבוק. בפייסבוק ניתן למצוא לקוחות פוטנציאליים רבים, לבצע פילוח מדויק ולפרסם לאותו קהל היעד אליו מעוניינים להגיע. בנוסף, ניתן לתכנן באופן מדויק את עלות תקציב הפרסום בפייסבוק וכן לשווק את החברה או מוצריה גם באופן ויראלי וזאת על ידי שיתופי פעולה בין החברים בפייסבוק. נכון להיום כל אחד יכול לשווק בפייסבוק על ידי:

פרופיל אישי– ניתן לפתוח פרופיל אישי בפייסבוק ולהתחיל לתקשר עם חברים ועם חברים של חברים ברשת. דבר אותו ניתן לעשות ללא עלות.

פתיחת קבוצה- ניתן להחליט על פתיחת קבוצה בפייסבוק וזאת על מנת ליצור קהילה שמזדהה עם נושא מסוים. קבוצה יכולה להכיל אלפי אנשים. העלות חינמית גם כאן.

דף עסקי בפייסבוק- כאן הכוונה היא אל כרטיס הביקור של העסק שלכם. חשוב לקחת בחשבון שדף עסקי ממוקם באינדקס של גוגל, דבר שיעזור לקידום שלכם משמעותית.

בנוסף לכל האפשרויות החינמיות יש גם ערוצי שיווק ופרסום בתשלום, כגון: מודעות ממומנות בפייסבוק, סיפורים ממומנים ועוד. כמו כן, פייסבוק היא חלק מתוך תמהיל רחב של רשתות חברתיות. למידע נוסף על קורס רשתות חברתיות.

לימודי ניו מדיה - קידום אורגני וממומן

ערוצים פופולאריים נוספים לפרסום ושיווק אפקטיבי הם קידום אורגני וכן קידום ממומן (גוגל אדוורדס). נכון להיום מנוע החיפוש של גוגל הוא הפופולארי ביותר בעולם. כיוון שהתחרות בין העסקים גדולה כל עסק שמעוניין להופיע בדפי הפלט הראשונים של תוצאות מנוע החיפוש של גוגל צריך לשכור את שירותיו של מקדם אתרים שמומחה הן בקידום אורגני והן בקידום ממומן. העובדה שמנוע החיפוש של גוגל הוא המוביל ברשת הפך את הפרסום בו לאחת משיטות השיווק הפופולאריות ביותר בניו מדיה.

חברת גוגל העולמית מציעה כל מיני דרכים לפרסום ושיווק העסק וזאת על מנת לחשוף אותו לכמה שיותר גולשים חדשים. מומחים בתחום קידום אורגני יבחרו מילות מפתח ספציפיות, יבצעו אופטימיזציה של התוכן באתר הלקוח, החלפת קישורים ועוד. מומחים בתחום קידום ממומן שעיקרו פרסום מודעות בתשלום, יראו שליטה בכל הקשור אל קידום באמצעות GOOGLE ADWORDS.

המומחים של HackerU מציעים גם לכם להירשם אל אחד מאותם הקורסים הנכללים במסגרת לימודי ניו מדיה. מעוניינים לבנות קריירה מעניינת? מעוניינים להשתלב במקום עבודה מיד לאחר סיום הקורס? צרו איתנו קשר!

נכון להיום כל מי שמעוניין להצליח בעולם העסקי חייב להכיר את סוגי המדיה החדשים באופן הטוב ביותר וכיצד להשתמש בהם באופן הנכון והמקצועי ביותר על מנת לשווק ולפרסם את העסק או את מוצרי ושירותי העסק בצורה מוצלחת ואפקטיבית.

מה זה ניו מדיה?

המשמעות של ניו מדיה בעברית היא המדיה החדשה. כלומר, כל מה שנוצר על ידי המדיה הדיגיטלית, על ידי מחשב או על ידי תהליך של דיגיטציה. החלוקה ברורה. המדיה החדשה כוללת קידום אתרים אורגני, שיווק ופרסום באמצעות רשתות חברתיות, שימוש בכלים יעילים כמו למשל 'גוגל אדוורדס', פרסום באמצעות דואר אלקטרוני ועוד. המדיה הקודמת כללה את הטלוויזיה, הקולנוע, הרדיו והעיתונים. כמובן, שרוב המדיות הקודמות עדיין קיימות, אך הנטייה היא להשתמש באמצעים הפרסומיים היעילים והפופולאריים יותר שמוצעים על ידי הניו מדיה. בעשור האחרון ניכרת ההשפעה הרבה של הטכנולוגיה על חיינו וכל הקשור אל תחום הניו מדיה מתפתח בצעדי ענק.

ניו מדיה – ערוצים פופולאריים לפרסום ושיווק - פייסבוק

הרשת החברתית נחשבת כיום לאחת מפלטפורמות השיווק החזקות ביותר לכל מי שמעוניין לפרסם באינטרנט. במאמר הקודם דיברנו על קורס שיווק בפייסבוק. בפייסבוק ניתן למצוא לקוחות פוטנציאליים רבים, לבצע פילוח מדויק ולפרסם לאותו קהל היעד אליו מעוניינים להגיע. בנוסף, ניתן לתכנן באופן מדויק את עלות תקציב הפרסום בפייסבוק וכן לשווק את החברה או מוצריה גם באופן ויראלי וזאת על ידי שיתופי פעולה בין החברים בפייסבוק. נכון להיום כל אחד יכול לשווק בפייסבוק על ידי:

פרופיל אישי– ניתן לפתוח פרופיל אישי בפייסבוק ולהתחיל לתקשר עם חברים ועם חברים של חברים ברשת. דבר אותו ניתן לעשות ללא עלות.

פתיחת קבוצה- ניתן להחליט על פתיחת קבוצה בפייסבוק וזאת על מנת ליצור קהילה שמזדהה עם נושא מסוים. קבוצה יכולה להכיל אלפי אנשים. העלות חינמית גם כאן.

דף עסקי בפייסבוק- כאן הכוונה היא אל כרטיס הביקור של העסק שלכם. חשוב לקחת בחשבון שדף עסקי ממוקם באינדקס של גוגל, דבר שיעזור לקידום שלכם משמעותית.

בנוסף לכל האפשרויות החינמיות יש גם ערוצי שיווק ופרסום בתשלום, כגון: מודעות ממומנות בפייסבוק, סיפורים ממומנים ועוד. כמו כן, פייסבוק היא חלק מתוך תמהיל רחב של רשתות חברתיות. למידע נוסף על קורס רשתות חברתיות.

לימודי ניו מדיה - קידום אורגני וממומן

ערוצים פופולאריים נוספים לפרסום ושיווק אפקטיבי הם קידום אורגני וכן קידום ממומן (גוגל אדוורדס). נכון להיום מנוע החיפוש של גוגל הוא הפופולארי ביותר בעולם. כיוון שהתחרות בין העסקים גדולה כל עסק שמעוניין להופיע בדפי הפלט הראשונים של תוצאות מנוע החיפוש של גוגל צריך לשכור את שירותיו של מקדם אתרים שמומחה הן בקידום אורגני והן בקידום ממומן. העובדה שמנוע החיפוש של גוגל הוא המוביל ברשת הפך את הפרסום בו לאחת משיטות השיווק הפופולאריות ביותר בניו מדיה.

חברת גוגל העולמית מציעה כל מיני דרכים לפרסום ושיווק העסק וזאת על מנת לחשוף אותו לכמה שיותר גולשים חדשים. מומחים בתחום קידום אורגני יבחרו מילות מפתח ספציפיות, יבצעו אופטימיזציה של התוכן באתר הלקוח, החלפת קישורים ועוד. מומחים בתחום קידום ממומן שעיקרו פרסום מודעות בתשלום, יראו שליטה בכל הקשור אל קידום באמצעות GOOGLE ADWORDS.

המומחים של HackerU מציעים גם לכם להירשם אל אחד מאותם הקורסים הנכללים במסגרת לימודי ניו מדיה. מעוניינים לבנות קריירה מעניינת? מעוניינים להשתלב במקום עבודה מיד לאחר סיום הקורס? צרו איתנו קשר!

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה