בלוג
תמונה ראשית לימודי ניו מדיה

לימודי ניו מדיה

עודכן בתאריך:10 ינואר 2022


נכון להיום כל מי שמעוניין להצליח בעולם העסקי חייב להכיר את סוגי המדיה החדשים באופן הטוב ביותר וכיצד להשתמש בהם באופן הנכון והמקצועי ביותר על מנת לשווק ולפרסם את העסק או את מוצרי ושירותי העסק בצורה מוצלחת ואפקטיבית.

מה זה ניו מדיה?

המשמעות של ניו מדיה בעברית היא המדיה החדשה. כלומר, כל מה שנוצר על ידי המדיה הדיגיטלית, על ידי מחשב או על ידי תהליך של דיגיטציה. החלוקה ברורה. המדיה החדשה כוללת קידום אתרים אורגני, שיווק ופרסום באמצעות רשתות חברתיות, שימוש בכלים יעילים כמו למשל 'גוגל אדוורדס', פרסום באמצעות דואר אלקטרוני ועוד. המדיה הקודמת כללה את הטלוויזיה, הקולנוע, הרדיו והעיתונים. כמובן, שרוב המדיות הקודמות עדיין קיימות, אך הנטייה היא להשתמש באמצעים הפרסומיים היעילים והפופולאריים יותר שמוצעים על ידי הניו מדיה. בעשור האחרון ניכרת ההשפעה הרבה של הטכנולוגיה על חיינו וכל הקשור אל תחום הניו מדיה מתפתח בצעדי ענק.

ניו מדיה – ערוצים פופולאריים לפרסום ושיווק - פייסבוק

הרשת החברתית נחשבת כיום לאחת מפלטפורמות השיווק החזקות ביותר לכל מי שמעוניין לפרסם באינטרנט. במאמר הקודם דיברנו על קורס שיווק בפייסבוק. בפייסבוק ניתן למצוא לקוחות פוטנציאליים רבים, לבצע פילוח מדויק ולפרסם לאותו קהל היעד אליו מעוניינים להגיע. בנוסף, ניתן לתכנן באופן מדויק את עלות תקציב הפרסום בפייסבוק וכן לשווק את החברה או מוצריה גם באופן ויראלי וזאת על ידי שיתופי פעולה בין החברים בפייסבוק. נכון להיום כל אחד יכול לשווק בפייסבוק על ידי:

פרופיל אישי– ניתן לפתוח פרופיל אישי בפייסבוק ולהתחיל לתקשר עם חברים ועם חברים של חברים ברשת. דבר אותו ניתן לעשות ללא עלות.

פתיחת קבוצה- ניתן להחליט על פתיחת קבוצה בפייסבוק וזאת על מנת ליצור קהילה שמזדהה עם נושא מסוים. קבוצה יכולה להכיל אלפי אנשים. העלות חינמית גם כאן.

דף עסקי בפייסבוק- כאן הכוונה היא אל כרטיס הביקור של העסק שלכם. חשוב לקחת בחשבון שדף עסקי ממוקם באינדקס של גוגל, דבר שיעזור לקידום שלכם משמעותית.

בנוסף לכל האפשרויות החינמיות יש גם ערוצי שיווק ופרסום בתשלום, כגון: מודעות ממומנות בפייסבוק, סיפורים ממומנים ועוד. כמו כן, פייסבוק היא חלק מתוך תמהיל רחב של רשתות חברתיות. למידע נוסף על קורס רשתות חברתיות.

לימודי ניו מדיה - קידום אורגני וממומן

ערוצים פופולאריים נוספים לפרסום ושיווק אפקטיבי הם קידום אורגני וכן קידום ממומן (גוגל אדוורדס). נכון להיום מנוע החיפוש של גוגל הוא הפופולארי ביותר בעולם. כיוון שהתחרות בין העסקים גדולה כל עסק שמעוניין להופיע בדפי הפלט הראשונים של תוצאות מנוע החיפוש של גוגל צריך לשכור את שירותיו של מקדם אתרים שמומחה הן בקידום אורגני והן בקידום ממומן. העובדה שמנוע החיפוש של גוגל הוא המוביל ברשת הפך את הפרסום בו לאחת משיטות השיווק הפופולאריות ביותר בניו מדיה.

חברת גוגל העולמית מציעה כל מיני דרכים לפרסום ושיווק העסק וזאת על מנת לחשוף אותו לכמה שיותר גולשים חדשים. מומחים בתחום קידום אורגני יבחרו מילות מפתח ספציפיות, יבצעו אופטימיזציה של התוכן באתר הלקוח, החלפת קישורים ועוד. מומחים בתחום קידום ממומן שעיקרו פרסום מודעות בתשלום, יראו שליטה בכל הקשור אל קידום באמצעות GOOGLE ADWORDS.

המומחים של HackerU מציעים גם לכם להירשם אל אחד מאותם הקורסים הנכללים במסגרת לימודי ניו מדיה. מעוניינים לבנות קריירה מעניינת? מעוניינים להשתלב במקום עבודה מיד לאחר סיום הקורס? צרו איתנו קשר!

נכון להיום כל מי שמעוניין להצליח בעולם העסקי חייב להכיר את סוגי המדיה החדשים באופן הטוב ביותר וכיצד להשתמש בהם באופן הנכון והמקצועי ביותר על מנת לשווק ולפרסם את העסק או את מוצרי ושירותי העסק בצורה מוצלחת ואפקטיבית.

מה זה ניו מדיה?

המשמעות של ניו מדיה בעברית היא המדיה החדשה. כלומר, כל מה שנוצר על ידי המדיה הדיגיטלית, על ידי מחשב או על ידי תהליך של דיגיטציה. החלוקה ברורה. המדיה החדשה כוללת קידום אתרים אורגני, שיווק ופרסום באמצעות רשתות חברתיות, שימוש בכלים יעילים כמו למשל 'גוגל אדוורדס', פרסום באמצעות דואר אלקטרוני ועוד. המדיה הקודמת כללה את הטלוויזיה, הקולנוע, הרדיו והעיתונים. כמובן, שרוב המדיות הקודמות עדיין קיימות, אך הנטייה היא להשתמש באמצעים הפרסומיים היעילים והפופולאריים יותר שמוצעים על ידי הניו מדיה. בעשור האחרון ניכרת ההשפעה הרבה של הטכנולוגיה על חיינו וכל הקשור אל תחום הניו מדיה מתפתח בצעדי ענק.

ניו מדיה – ערוצים פופולאריים לפרסום ושיווק - פייסבוק

הרשת החברתית נחשבת כיום לאחת מפלטפורמות השיווק החזקות ביותר לכל מי שמעוניין לפרסם באינטרנט. במאמר הקודם דיברנו על קורס שיווק בפייסבוק. בפייסבוק ניתן למצוא לקוחות פוטנציאליים רבים, לבצע פילוח מדויק ולפרסם לאותו קהל היעד אליו מעוניינים להגיע. בנוסף, ניתן לתכנן באופן מדויק את עלות תקציב הפרסום בפייסבוק וכן לשווק את החברה או מוצריה גם באופן ויראלי וזאת על ידי שיתופי פעולה בין החברים בפייסבוק. נכון להיום כל אחד יכול לשווק בפייסבוק על ידי:

פרופיל אישי– ניתן לפתוח פרופיל אישי בפייסבוק ולהתחיל לתקשר עם חברים ועם חברים של חברים ברשת. דבר אותו ניתן לעשות ללא עלות.

פתיחת קבוצה- ניתן להחליט על פתיחת קבוצה בפייסבוק וזאת על מנת ליצור קהילה שמזדהה עם נושא מסוים. קבוצה יכולה להכיל אלפי אנשים. העלות חינמית גם כאן.

דף עסקי בפייסבוק- כאן הכוונה היא אל כרטיס הביקור של העסק שלכם. חשוב לקחת בחשבון שדף עסקי ממוקם באינדקס של גוגל, דבר שיעזור לקידום שלכם משמעותית.

בנוסף לכל האפשרויות החינמיות יש גם ערוצי שיווק ופרסום בתשלום, כגון: מודעות ממומנות בפייסבוק, סיפורים ממומנים ועוד. כמו כן, פייסבוק היא חלק מתוך תמהיל רחב של רשתות חברתיות. למידע נוסף על קורס רשתות חברתיות.

לימודי ניו מדיה - קידום אורגני וממומן

ערוצים פופולאריים נוספים לפרסום ושיווק אפקטיבי הם קידום אורגני וכן קידום ממומן (גוגל אדוורדס). נכון להיום מנוע החיפוש של גוגל הוא הפופולארי ביותר בעולם. כיוון שהתחרות בין העסקים גדולה כל עסק שמעוניין להופיע בדפי הפלט הראשונים של תוצאות מנוע החיפוש של גוגל צריך לשכור את שירותיו של מקדם אתרים שמומחה הן בקידום אורגני והן בקידום ממומן. העובדה שמנוע החיפוש של גוגל הוא המוביל ברשת הפך את הפרסום בו לאחת משיטות השיווק הפופולאריות ביותר בניו מדיה.

חברת גוגל העולמית מציעה כל מיני דרכים לפרסום ושיווק העסק וזאת על מנת לחשוף אותו לכמה שיותר גולשים חדשים. מומחים בתחום קידום אורגני יבחרו מילות מפתח ספציפיות, יבצעו אופטימיזציה של התוכן באתר הלקוח, החלפת קישורים ועוד. מומחים בתחום קידום ממומן שעיקרו פרסום מודעות בתשלום, יראו שליטה בכל הקשור אל קידום באמצעות GOOGLE ADWORDS.

המומחים של HackerU מציעים גם לכם להירשם אל אחד מאותם הקורסים הנכללים במסגרת לימודי ניו מדיה. מעוניינים לבנות קריירה מעניינת? מעוניינים להשתלב במקום עבודה מיד לאחר סיום הקורס? צרו איתנו קשר!



פוסטים קשורים

שיווק דיגיטלי
קורס ניהול מדיה חברתית – מה לומדים וכמה מרוויחים
איתמר מרילוס | 12 מרץ 2022
ניהול מדיה חברתית - איך מתחילים? בקורס לניהול מדיה חברתית בהאקריו תלמדו לנהל עמודי פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק עסקיים
תמונה ראשית פוסט מדריך קידום אתרים למתחילים
איך להיעזר בגוגל לקידום האתר שלכם – מדריך קידום אתרים למתחילים
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
היום תחום הקידום האורגני באינטרנט נוגע בכל אחד ואחת מאיתנו: עסקים,אירגונים אנשים פרטיים ועוד..
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
"BLACK FRIDAY " ו-"CYBER MONDAY" הם כינויים לחגיגת קניות סוחפת ברשת. ה- Black Friday – "יום שישי השחור" - למי שלא מכיר (יש מישהו כזה?!) – הוא היום הפותח את חגיגת הסיילים לקראת חג המולד. מדובר מסורת אמריקאית רבת שנים, שהתרחבה בשנים האחרונות גם לרשת. לאור ההצלחה המסחררת, תקופת המבצעים לחגים התארכה גם לאחר חג ההודיה .
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
דניאל הראל | 10 ינואר 2022
בעלי עסקים קטנים רבים מעוניינים לפרסם עצמם בתפוצה רחבה ככל שניתן. אולם, פתרונות פרסום רבים, ובמיוחד במדיות מודפסות, רדיו או טלוויזיה, דורשים תקציב שיווק ענק שידם של בעלי העסקים הקטנים אינה משגת. על כן פונים מפרסמים רבים לפרסום ברשת האינטרנט.
רוצה לשמוע עוד?

phone mobile icon שיחה
chet icon צ'אט
email mobile icon לפרטים

מדיניות הגנת הפרטיות

×

אנו מודים לכם על שבחרתם לעשות שימוש באתר Hacker-u (להלן: "האתר").

האתר מופעל על ידי האקר-יו בע"מ (להלן: "החברה") לטובת איסוף פרטים ויצירת קשר עם מתעניינים בלימודי מקצועות הי-טק.

לתשומת לבכם, המידע המוצג באתר הינו כללי בלבד. למידע ספציפי ניתן להשאיר פרטים בעמוד ויועץ לימודים מטעם החברה יחזור אלכם במהרה.

מטעמי נוחות בלבד, האמור בתקנון זה מנוסח בלשון זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים בצורה שווה.

לכל מידע נוסף ניתן לפנות בכתובת הדואר האלקטרוני שבסיפא לתקנון זה.

בגלישתך באתר זה הנך ( "להלן: "הגולש") מקבל ומסכיה לתנאים ולמדיניות הפרטיות כמפורט להלן. מדיניות הפרטיות מתייחסת לסוג המידע שתספק לנו או מידע אשר אנו נלמד משימוש שתעשה באתר.

שמירה על פרטיותך:

1. פרטיות הגולש חשובה לנו מאוד. אנו מנהלים את האתר בסטנדרט האבטחה הגבוה ביותר ע"מ לשמור על פרטיך ולהגן על המידע שתמסור לנו בצורה הטובה ביותר.

2. אנו פועלים בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ושואפים לעמוד בכל דרישות החוק לעניין כיבוד הפרטיות וההגנה על מידע אישי. אנו מחויבים להגן על פרטיותך ועל שמירת פרטי הזיהוי האישיים שלך.

3. אנו אוספים מידע אישי אודותיך רק כאשר אתה תספק לנו אותו באופן ספציפי וביודעין. אנו מאמינים, כי אתה צריך לדעת בדיוק איזה מידע אישי אנו אוספים וכיצד אנו מתכוונים להשתמש בו בטרם תחלוק אותו עמנו. אנו עשויים לבקש ממך מידע אישי כגון שם, מספר טלפון, כתובת וכתובת דואר אלקטרוני. אנו עושים זאת רק כאשר אתה מבקש מידע או מבקש להירשם לשירותים הטעונים הרשמה או מנוי.

4. כאשר אנו מתכוונים להשתמש במידע האישי שלך, אנו מבקשים זאת מראש, על מנת שתחליט אם אתה רוצה לספק לנו את המידע או לא.

5. מידע המאפשר זיהוי אישי שלך, יישמר בסודיות מוחלטת. פרטי זיהוי אישיים שאתה מספק לנו לא יהיו זמינים לצדדים שלישיים ללא אישור מפורש שלך.

6. אנו מדגישים כי לא חלה חובה חוקית למסור את המידע.

המידע שייאסף והשימוש שיעשה בו:

1. אנו מגבילים את בקשותינו לקבלת מידע אישי בסיסי בלבד, כגון:

א. שם מלא

ב. מספר טלפון

ג. כתובת דואר אלקטרוני

2. אנו מגבילים את איסוף המידע האישי למידע שאנו מאמינים כמינימלי ביותר על מנת לספק לך את השירותים המוצעים באתר או באמצעותו.

3. המידע אשר יימסר ישמש לטובת גבייה, שליחת דיוור ישיר וקשר עם הלקוח, שליחת דבר פרסומת, ניוזלטר והודעות שיווקיות; טיוב נתונים, מתן שירותים ללקוחות, ניהול מועדון לקוחות, ניהול מידע על תלמידים / סטודנטים / משתלמים, ניהול מכירות, שיווק וגיוס לקוחות.

4. המידע שתעביר לנו לא יימסר על ידינו לצדדים שלישיים בתמורה ו/או ללא תמורה אלא אם תיתן את הסכמתך לכך מראש ו/או לדרישת רשות מוסמכת.

Cookies (עוגיות):

1. קובץ Cookie הוא קובץ המכיל חלקים מסוימים של מידע שהאתר יוצר במחשבך בעת הגלישה באתר. הקובץ מאפשר שמירת מידע לגבי העדפותיך בכל הקשור בשימוש באתר.

2. על מנת לשפר את חוויית הגלישה שלך באתר, האתר משתמש ב- Cookies. רוב הדפדפנים כיום יודעים לזהות מתי "Cookie" מוצע, ולאפשר לך לסרב או לקבל אותו. אם אינך בטוח אם לדפדפן שלך יש יכולת זו, עליך לבדוק עם יצרן התוכנה או ספק שירותי האינטרנט שלך. איננו משתמשים בקבצי Cookie כדי לעקוב אחר הרגלי הניווט של המבקרים שלנו.

גישתך ושליטתך בפרטי הזיהוי שלך:

באפשרותך לבצע את הפעולות הבאות, בכל עת, על ידי פנייה אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל שלהלן:

1. לבדוק איזה מידע אישי שלך יש בידנו, אם בכלל.

2. לשנות/לתקן את הפרטים אשר בחרת להעביר לנו.

3. לבקש מאתנו למחוק כל מידע שנאסף אודותיך (יחד עם זאת יש לדעת כי, לא נוכל לספק שירותים מסוימים ללא המידע).

4. להביע כל חשש כלשהו שיש בידך לגבי השימוש שנעשה במידע אישי שלך.

קניין רוחני:

כל זכויות בכל המושא לזכויות קניין רוחני, המופיע ו/או מוצג באתר, הינו בבעלות החברה בלבד ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור החברה מראש ובכתב.

יצירת קשר:

ניתן ליצור עמנו קשר בכל עת בכתובת הדואר האלקטרונית הבאה info@hackeru.co.il

להורדת
הסילבוס