שוקלים להיכנס לתעשיית ההייטק בישראל ולהתחיל לעבוד באחד מהמקצועות המובילים והמאתגרים בנושא שיווק באינטרנט? לימודי קורס שיווק באינטרנט הוא התחום בשבילכם.

לפניכם רשימת נושאים שניתן ללמוד בקורס:

קורס PPC במערכת Google Ads

אם תמיד רציתם לדעת איך להופיע במקום הראשון בגוגל ולנהל קמפיינים במערכת אדוורדס, קורס PPC מקיף בנושא, יעזור לכם להפוך גם אתכם למומחים בפרסום בגוגל ולקבל תג הסמכה רשמי מטעם גוגל.

קורס מדיה חברתית וניהול תוכן ויראלי

מתי היתה הפעם האחרונה שראיתם תוכן ויראלי בפייסבוק? אם גם אתם נחשפתם לפוסטים ממומנים וויראליים ברשת החברתית ב-24 שעות האחרונות, זה סימן לכך שהפרסום עובד.

במידה ותחליטו להירשם אל קורס מדיה חברתית, תוכלו גם אתם להיות מנהלי הדיגיטל הבאים אשר יהיו מומחים בתחום ניהול מדיה חברתית ברשת ולהוביל קמפיינים בכל תקציב עבור כל עסק, חברה וארגון המעוניינים להגדיל את המכירות בחברה.

הפרסום בפייסבוק, כמו גם יוטיוב ואינסטגרם הם רק חלק מהכלים והידע שתקבלו בקורס שיווק באינטרנט אשר יהפכו אתכם למומחים בניהול מדיה חברתית ויצירת תוכן ויראלי.

כלים וטכניקות שיווק באינטרנט

לפני שגם אתם תוכלו לנהל קמפיין מנצח בגוגל ובפייסבוק, יהיה עליכם להבין את הטכניקות החדישות ביותר של שיווק באינטרנט, באמצעותם תוכלו למקסם את התוצאות של עבודת הקידום והשיווק בדיגיטל עבור כל בעל עסק. אם הנושא הזה מעניין אתכם, תוכלו בכל עת להתחיל את שלבי המיון בקורס ולבדוק את התאמתכם למקצוע ללא כל התחייבות.

כל הכלים, הטכניקות והאסטרטגיות המובילות לשיווק בדיגיטל שמורים למומחים לשיווק באינטרנט בלבד. רוצים לרכוש השכלה ומקצוע מוביל בענף ההייטק בישראל? בדקו את התאמתכם לקורס ורכשו כלים וטכניקות שיווק אונליין באינטרנט מהמרצים המובילים במכללת האקריו.

שיווק וקידום סרטוני תדמית ופרסומות ביוטיוב

אם תמונה אחת שווה אלף מילים, כמה שווה וידאו? כל אחד יכול ללמוד איך לקדם סרטונים ופרסומות ביוטיוב ולהגדיל את התנועה לאתר או לבית העסק. לאחר שתלמדו את הטכניקות לפרסום ביוטיוב, כל שיידרש מכם הוא רק ללמוד וליישם את הפעולות הטכניות לניהול קמפיין היוטיוב הראשון שלכם.

מחקר מילים בגוגל

הכל מתחיל מכאן. לפני כל פעולת קידום אתרים בגוגל, פרסום ממומן או אורגני, תתבקשו לבדוק מה באמת רוצה הקהל שלכם. תוך מספר שיעורים תוכלו גם אתם לעשות מחקר מילים מקצועי בגוגל ולבנות אסטרטגיית קידום אתרים לכל עסק, בין אם מדובר בקידום אורגני ובין אם מדובר בפרסום ממומן.

מחקר ואפיון קהלים בפייסבוק

כל עסק מתחיל רוצה לדעת מה למכור, איך למכור ולמי. באמצעות כלי הפרסום והשיווק של פייסבוק, תוכלו ללמוד כיצד עושים מחקר שוק ואפיון לקהל הרלוונטי לכל עסק. לאחר שתבינו מי הוא קהל היעד של העסק, תוכלו לשפר את איכות הלידים באופן משמעותי.

קידום אתרים אורגני בגוגל - SEO

חושבים שאתם יכולים לקדם אתר לעמוד הראשון בגוגל? בהינתן הזמן ותקציב הפרסום מצד הלקוח, תוכלו גם אתם לקדם מספר רב של ביטויים, מילות מפתח ומונחי חיפוש לעמוד הראשון בגוגל. כך, תוך מספר חודשים תוכלו להציג ללקוח תוצאות לשביעות רצונו, אשר יובילו יותר לקוחות פוטנציאלים אל אתר הלקוח ובית העסק.

פלוס אחד לגוגל

בכל הנוגע לקידום אתרים בגוגל, גוגל פלוס הוא אחד הכלים אשר יעזרו לכם בתור מקדמי אתרים, לקדם מאות בעלי עסקים לעמוד הראשון בגוגל. מופתעים? גם אתם תוכלו לעשות את זה, תוך מספר חודשים בלבד.

גוגל אנליטיקס

אחרי שתכירו את הכלי ותלמדו את הפוטנציאל העצום העומד מאחוריו, תוכלו למנף את חוכמת ההמונים לטובתכם. כך, לאחר שבדקתם מה באמת מעניין את הגולשים באתר, תוכלו לדעת אילו עמודים לקדם ובאילו ביטויים להתמקד.

בניית אתרי וורדפרס

כל אחד יכול לבנות לעצמו אתר וורדפרס ובלוג מקצועי. לאחר שתלמדו איך לרכוש דומיין ואחסון, תוכלו במספר דקות להקים את האתר הראשון שלכם בעצמכם ובקלות. חוששים שזה גדול עליכם? תנו לפרוייקט המעשי לעשות את שלו ולמחלקת ההשמה למצוא עבורכם את מקום העבודה הטוב ביותר, אשר יוכל לקדם אתכם באופן מקצועי בתעשיית השיווק באינטרנט.

לסיכום:

בין אם אתם אוהבי מחשבים וטכנולוגיה ובין אם אין לכם כל רקע מקדים, אין ספק כי ענף השיווק הדיגיטלי בישראל הוא אחד ממקצועות ההייטק המובילים שגם אתם תוכלו לרכוש.

קורס שיווק דיגיטלי - קורס קידום אתרים, רשתות חברתיות, פרסום ומכירות באינטרנט בהאקריו שמוכר על-ידי משרד התמת. ניתן לשלם עבורו עם פקדון חיילים משוחררים.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה