העידן האינטרנטי המתקדם סחף אחריו את כולם, אנו לא מניחים את הטלפונים החכמים מהרגע שאנחנו קמים ועד לרגע לפני שאנחנו הולכים לישון, נכנסים עשרות פעמים ביום לרשתות חברתיות, מתקינים אפליקציות חדשניות בכל יום, גולשים ללא הפסקה ולעיתים נראה כי אנו לא שבעים מהמכשיר הקטן הנמצא לצדנו בכל עת. בזמן שאנו גולשים ברשת ומתקינים שלל אפליקציות ונרשמים לרשתות חברתיות, אנו נהפכים לציד עבור מפרסמים, הם יודעים עלינו פרטים בסיסיים וכך מציעים לנו מגוון פרסומים רלוונטיים. בעלי עסקים רבים הבינו כי העולם הדיגיטלי האינסופי הוא אפיק פרסום ייחודי המאפשר להם להגיע ללקוח הרלוונטי ביותר, בזמן הנכון ולהציע לו את מוצריו באופן הפשוט והישיר ביותר, צינור השיווק הזה מאפשר לנו לקבל נתונים בזמן אמת ונותן לנו תובנות שלא ניתן ללמוד בדרכי שיווק שונות. שיווק דיגיטלי הוא בדיוק הדרך האמנותית לאפשר לכל בעל עסק למצות את היכולות העסקיות שלו לצד גיוס לקוחות חדשים, לידים ונתונים המצטברים ברמה היומית, זהו למעשה חלומו של כל בעל עסק. לכן, לא פלא שאנשים רבים בעלי תארים קודמים או ללא ניסיון שיווקי כלל לצד בעלי עסקים ואנשים המגיעים מתחומי השיווק האוף ליין פוקדים מכללות המציעות לימודי שיווק דיגיטלי בכל הארץ כדי ללמוד את יסודות השיווק המקוון ואת הדרך המהירה להגיע לליבו של הגולש.

תחום נחשק ומבוקש בזירת ההשמה

בזירת הדיגיטל יש מאגר אין סופי של לקוחות פוטנציאלים, בעצם כל מי שמחזיק סמאטפון, מחפש משהו בגוגל או נכנס להתעדכן ברשתות חברתיות. מצד שני, יש לא מעט בעלי עסקים המעוניינים לבלוט מעל כולם ולייצר לידים, מה שנשאר הוא לגייס את האנשים הנכונים שיבצעו את מהלכי הפרסום בצורה חכמה שתפיק את המרב המזירה הדיגיטלית התחרותית. חברות שיווק דיגיטלי רבות זו אחר זו נפתחות כמו פטריות לאחר הגשם ומחפשות את הטובים ביותר, הן מעוניינות בעובדים בעלי חשיבה מחוץ לקופסא ואלו שלמדו היטב את רזי התחום ומוכנים לנחות בזירה הלוהטת ולקדם את לקוחותיהם לראש הפסגה. לכן, נראה כי חברות רבות מחפשות עובדים למגוון תפקידים בתחום הדיגיטל כמו – מקדמי אתרים, בוני אתרים, מקדמים ברשתות חברתיות כגון – פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדין, גוגל פלוס וכו'. ככל שהעובדים יהיו בעלי ניסיון רב יותר, כך הסיכוי שהם ייחטפו, יהיה גבוה יותר.

אז מה לומדים בקורסים ומה אפשרות התעסוקה?

קורס לימודי שיווק דיגיטלי מכיל מגוון רב של תחומי ידע מאתגרים המקנים לתלמידים מבט מזווית שונה על עולם הדיגיטל, הרי הם הכירו אותו כצרכנים ולא מנקודת מבט אסטרטגית. במהלך הקורס לומדים את התחומים המרתקים הבאים: קידום אתרים בגוגל (קידום ממומן וקידום אורגני), קידום וניהול דפים עסקיים ברשתות חברתיות, לימודי פרסום ושיווק באינטרנט, בניית אתרים בקוד פתוח (Wordpress), רימרקטינג ועוד מיני רבים. בתום הקורס תלמידים יוכלו להשתלב במגוון משרות נחשקות בתחום הדיגיטל ויוכלו לבחור אם לעבוד כשכירים אצל חברות דיגיטל או חברות המחפשות מנהלי רשתות חברתיות, מנהל תוכן, מקדם אתרים (SEO), מקדם קמפיינים און ליין ועוד משרות שונות נוספות. כמו כן, בוגרי הקורס יוכלו לפתוח עסק עצמאי לגמרי ולעבוד כפרילנסרים מהבית או מחללי עבודה משותפים ואט אט לפתח את העסק ולהיות עם הזמן אימפריה של ממש. אם כן, ניתן לומר שהשמים הם הגבול בזירת הדיגיטל. קורס שיווק דיגיטלי - קורס קידום אתרים, רשתות חברתיות, פרסום ומכירות באינטרנט בהאקריו שמוכר על-ידי משרד התמת. ניתן לשלם עבורו עם פקדון חיילים משוחררים.
לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה