כל אחד יכול להגדיל את תנועת המשתמשים לאתר באמצעות צינורות שיווק לקידום אתרים בגוגל. לימוד שיווק באינטרנט יאפשר לכם לרכוש כלים ואסטרטגיות אשר באמצעותם תוכלו להגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאלים בעסק שלכם, על ידי קידום אתרים SEO או קידום אתרים ממומן.

לימוד שיווק באינטרנט בעידן הדיגיטלי

  • מהי הדרך הטובה ביותר להביא תנועה לאתר?
  • האם כדאי לבחור בדרך המהירה ביותר או ארוכת טווח לקידום אתרים SEO?
  • איך להוריד עלויות פרסום בגוגל
  • איך לשלם פחות על לידים ומכירות

אלו הן רק חלק מהשאלות של כל מנהל אתר, עסק ומקדם אתרים בגוגל. אין תשובה אחת נכונה לכולם. בכדי ללמוד מתי להתאים אסטרטגיית קידום אתרים ממומן ומתי לבחור דווקא בקידום האורגני, עליכם לבדוק באופן פרטני כל עסק ברמת ענף העיסוק, בחירת מילות המפתח, מונחי החיפוש וכמובן תקציב הפרסום החודשי.

לאחר שתעשו מחקר מילים בכלי המתכנן מילות מפתח של גוגל תוכלו להבין טוב יותר מי הם המתחרים שלכם בתוצאות החיפוש האורגניות ומי מתחרה בכם בפרסום הממומן.

הכלים שתקבלו בקורס יעזרו לכם לבנות אסטרטגיה שיווקית לכל עסק בהתאמה אישית. חשוב שתדעו שכל לקוח דורש עבודה מעשית על האסטרטגיה שבניתם, כמו גם ניסוי וטעייה בטווח הקצר והארוך. בהתאם לתקציב הלקוח, תוכלו לבחור האם ללכת על אסטרטגית שיווק סולידית על מנת למקסם את תוצאות הקידום באופן מידי או שמא להתחיל בתהליך קידום האתר לטווח הארוך.

ברוכים הבאים לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות

חושבים מחוץ לקופסה? כדאי שתדעו כי הכלים אותם תוכלו לרכוש בקורס שיווק באינטרנט, יהפכו אתכם ליזמים, פרילנסרים ובעלי עסקים מובילים בתחומכם. אז מה ההבדל ביניכם לבין המתחרים שלכם? אם תבחרו ללמוד שיווק באופן מקיף, יהיו לכם את כל הכלים, הטכניקות והיכולת לבנות אסטרטגיה החדשים ביותר בתעשייה, באמצעותם תוכלו להוביל עליהם דרך צינורות הקידום השונים.

מה נדרש מכם להביא לקורס קידום אתרים?

אם יש לכם רצון ומוטיבציה, יש לכם כל מה שנדרש מסטודנט לקידום אתרים. אין צורך שתביאו עמכם דבר אחד נוסף. התחייבו בפני עצמכם לאורך כל תקופת הלימודים, להגיע בזמן, להראות נוכחות מלאה בשיעורים ולהכין את כל המטלות הנדרשות, בתום הקורס גם אתם יכולים להפוך למומחי שיווק באינטרנט וקידום אתרים.

קורס קידום אתרים בגוגל או קידום אתרים ממומן

אם החלטתם שגם אתם רוצים ללמוד איך עושים את זה בעצמכם, עליכם להבין כי לימוד שיווק באינטרנט הוא קורס מקיף, הכולל את צינורות השיווק לקידום אתרים באינטרנט אשר יהפכו אתכם למומחי שיווק ודיגיטל תוך מספר חודשים בלבד.

בין אם חשבתם ללמוד קידום אורגני בלבד או שבחרתם דווקא בקורס קידום ממומן, אני ממליץ לכם לרכוש את הידע לכל צינורות השיווק, באמצעותם תוכלו לבחור את האסטרטגיה הטובה ביותר לכל עסק. האסטרטגיה השיווקית שהכנתם לעסק אחד בפרסום בגוגל, לא תעבוד בהכרח לגבי עסק אחר, אשר לו תתאים דווקא האסטרטגיה של קידום אורגני וההיפך.

לאחר שתלמדו באמת מה רוצה הלקוח שלכם ומה הם יעדיו העסקיים, תוכלו להכין תכנית עבודה ופעולה לצורך עבודת הקידום שלכם.

השמה ועבודה בקידום אתרים בתעשיית ההייטק

אחד היתרונות הגדולים ביותר של קורס קידום אתרים הוא, שאתם עובדים מול הלקוחות העתידיים שלכם במסלול ריטיינר, כלומר תשלום חודשי קבוע.

הידע שלכם שווה הרבה עבורם, לכן הם גם מוכנים לשלם על כך בהתאם. אם החלטתם להתחיל לעסוק בתחום ולפרסם בגוגל לפי שיטת פרסום מבוסס תוצאות, תוכלו להביא תנועת לקוחות פוטנציאלים גדולה וממוקדת יותר לכל אתר מקודם, בכך גם לאפשר לבית העסק לייצר יותר מכירות.

היקף הביקוש לעבודה בענף השיווק באינטרנט בישראל הולך וגדל, לכן תוכלו למצוא בקלות עבודה דרך מחלקת ההשמה של המכללה ולהתקדם בה עם הזמן.

נכתב על ידי מושיק קלינמן, בוגר מכללת האקריו - קורס שיווק באינטרנט ומקדם אתרים בכיר.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה