בלוג
שיווק דיגיטלי - מה משווקים עושים ולמי מתאים

מה עושים אנשי שיווק דיגיטלי?

עודכן בתאריך:28 דצמבר 2021

לסילבוס הקורס

לשיווק הדיגיטלי יש נישה משלו בתעשיית ההייטק. אם אתם שוקלים להיכנס לענף הזה ולהתחיל בלימוד שיווק דיגיטלי, הבנת הכישורים הנדרשים ומה המשווקים הדיגיטליים עושים, זה מקום טוב להתחיל.

מיהו המשווק הדיגיטלי?

באופן כללי, המשווק הדיגיטלי אחראי על השימוש בערוצים הדיגיטליים במטרה לייצר לידים (לקוחות פוטנציאליים) ולבנות מודעות למותג. הערוצים הדיגיטליים כוללים:
● אתרי החברה
● רשתות חברתיות
● דירוג מנועי חיפוש
● שיווק במייל וב-SMS
● מודעות פרסום ברשתות חברתיות
● בלוגים
● ועוד

המשווק הדיגיטלי ישתמש לרוב בכלי מדידה אנליטיים כדוגמת גוגל אנליטיקס, כדי לזהות חולשות ולמצוא סדקים לשיפור הביצועים בערוצים אלו. משווק דיגיטלי יכול להיות אחראי על כל ההיבטים של האסטרטגיה הדיגיטלית של החברה, או להתמקד באחד מהם. בעוד שאצל חברות קטנות לרוב יש מומחה או מנהל אחד שאחראי על כל התחום ובחברות גדולות התפקיד יכול להתפצל לכמה אנשים או אפילו לכמה מחלקות בחברה.

ההיבטים הרבים של השיווק הדיגיטלי

אם הגעת לכתבה הזו, יש סיכוי מאוד גדול שאתה חושב על לימודי שיווק ופרסום. אז בין אם אתה חושב לקחת קורס שיווק דיגיטלי אונליין או שאתה עוד בשלב התלבטות, חשוב שתדע שבשיווק דיגיטלי אתה יכול לבחור אם להיות עצמאי, או להיות שכיר.

בשיווק דיגיטלי, אתה יכול לבחור אם להיות עסק שעושה את הכל ומתמחה בכל הנישות, או שאתה מתמקד במיומנות אחת או שתיים שמבדילה אותך. זהו תחום שבו הניסיון מדבר בווליום גבוה. יש הרבה הסמכות מקוונות שתוכלו להוסיף לפורטפוליו שלכם ושלא נדבר על בניית נוכחות מקוונת משלכם ודפי מדיה עם הרבה עוקבים. אלו בדרך כלל הדרכים הטובות ביותר למשוך לעצמך תשומת לב כדי להצליח בתחום השיווק הדיגיטלי.

הכישורים הנדרשים מאנשי שיווק דיגיטלי

כאמור, לימודי שיווק דיגיטלי יכולים להיות מגוונים מאוד. כדי להגיע לתחום מומלץ לך להגיע כבר עם סט כישורים מסוים, שגם אם אין לך את כולו, אימון קל יכול לעזור לך לפתח אותו או לשפר אותו.

1. כתיבת תוכן שיווקי
תוכן הוא מה שמושך את הלקוחות שלכם בין אם מדובר באתר, וידיאו, רשתות חברתיות או בלוגים. הבנת היבטי התוכן, אופן יצירתו, כיצד הוא יעיל וכיצד להשתמש בו בצורה הטובה ביותר תספק את שפע המידע הדרוש כמעט לכל תפקיד שיווקי דיגיטלי. אתה תצטרך להבין איך להשתמש בתוכן בצורה הטובה ביותר כדי שהעסק יוכל לעמוד ביעדים שלו.

2. חשיבה עיצובית
חוויית המשתמש היא המפתח לשיווק דיגיטלי מוצלח. חשיבה עיצובית טובה מצד אחד עוזרת בכך שלקוח הקצה יבלה כמה שיותר זמן בנכסים שלך ומצד שני היא מבטיחה שהחוויה המקוונת שלהם תהיה פשוטה ויעילה.

3. הבנה בתכני וידיאו
אנשים ברשת נחשפים להמון מודעות פרסומיות והם כבר הפכו למעין עיוורים לזה. לכן, זה אתגר ליצור תוכן שימשוך את תשומת לבם. נתונים סטטיסטיים מראים שסרטון מגביר את המעורבות תוך דירוג גבוה בגוגל. לכן, הבנה ביצירת סרטונים ומה שעובד בהם יוסיף לפנייתך כשתגיש מועמדות לעבודה.

width=
מה יגרום ללקוחות שלכם להתעקב על התכנים שלכם 
 

4. SEO (אופטימיזציית מנועי חיפוש) ו-SEM (שיווק במנועי חיפוש)
לימודי שיווק ופרסום שמים דגש מאוד גדול על מנועי החיפוש משום שחיפושים מקוונים במנועי החיפוש מגדילים את החשיפה שלכם בעיני הלקוחות הפוטנציאליים וחשוב להשתמש בהם נכון. מדובר בהבנת החשיבות של קידום אתרים ושיטות העבודה המומלצות בהן נעשה שימוש בתעשייה.  לקריאה נוספת בנושא - כתבנו גם מדריך קידום אתרים אורגני בגוגל SEO ואיך לנצח את המתחרים בנישות תחרותיות.

5. שליפת נתונים והפקת לקחים
Google Analytics הוא כלי מרכזי בהיבטים רבים של שיווק דיגיטלי. אתה יכול לעקוב אחר דוחות, אך מה שחשוב יותר הוא להשתמש במידע שאתה מוצא. מעקב אחר קמפיינים ויישום ממצאים המבוססים על התנהגות צרכנים יאפשר לכם למצוא פתרונות טובים יותר שיגדילו את ההמרות ויניעו את התנועה.

6. ידע טכני
טכנולוגיה היא הכוח המניע בעולם הדיגיטלי, כך שתצטרכו להבין מה הטכנולוגיה העדכנית ביותר וכיצד משתמשים בה. עליכם להסתגל במהירות לשינויים בענף ולדעת איך להשתמש בשינויים האלו לטובתה של החברה. .

7. הגברת מעורבות הלקוח
בכל קורס שיווק דיגיטלי אונליין או פרונטלי אתה תלמד את חשיבות המעורבות של הלקוח עם הנכסים הדיגיטליים שלך. אתה תצטרך להבין איך להעסיק את הלקוח כמה שיותר זמן כדי שבסופו של דבר יהפוך לליד. תזדקק לכוחות שכנוע גדולים כדי להגות קמפיניים חדשניים ולהבין מה גורם ללקוח שלכם להמיר ולבצע רכישה.

אחרי כל המידע הזה, אתה בטח שואל את עצמך איפה אוכל לעבוד אחרי לימוד שיווק דיגיטלי? אם כך, ישנם מסלולי קריירה רבים שתוכל לבחור מביניהם: מנהל SEO, מומחה לשיווק תוכן, מנהל מדיה חברתית, מנהל שיווק דיגיטלי, PPC ועוד.



פוסטים קשורים

שיווק דיגיטלי
קורס ניהול מדיה חברתית – מה לומדים וכמה מרוויחים
איתמר מרילוס | 12 מרץ 2022
ניהול מדיה חברתית - איך מתחילים? בקורס לניהול מדיה חברתית בהאקריו תלמדו לנהל עמודי פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק עסקיים
תמונה ראשית פוסט מדריך קידום אתרים למתחילים
איך להיעזר בגוגל לקידום האתר שלכם – מדריך קידום אתרים למתחילים
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
היום תחום הקידום האורגני באינטרנט נוגע בכל אחד ואחת מאיתנו: עסקים,אירגונים אנשים פרטיים ועוד..
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
"BLACK FRIDAY " ו-"CYBER MONDAY" הם כינויים לחגיגת קניות סוחפת ברשת. ה- Black Friday – "יום שישי השחור" - למי שלא מכיר (יש מישהו כזה?!) – הוא היום הפותח את חגיגת הסיילים לקראת חג המולד. מדובר מסורת אמריקאית רבת שנים, שהתרחבה בשנים האחרונות גם לרשת. לאור ההצלחה המסחררת, תקופת המבצעים לחגים התארכה גם לאחר חג ההודיה .
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
דניאל הראל | 10 ינואר 2022
בעלי עסקים קטנים רבים מעוניינים לפרסם עצמם בתפוצה רחבה ככל שניתן. אולם, פתרונות פרסום רבים, ובמיוחד במדיות מודפסות, רדיו או טלוויזיה, דורשים תקציב שיווק ענק שידם של בעלי העסקים הקטנים אינה משגת. על כן פונים מפרסמים רבים לפרסום ברשת האינטרנט.
רוצה לשמוע עוד?

phone mobile icon שיחה
chet icon צ'אט
email mobile icon לפרטים

מדיניות הגנת הפרטיות

×

אנו מודים לכם על שבחרתם לעשות שימוש באתר Hacker-u (להלן: "האתר").

האתר מופעל על ידי האקר-יו בע"מ (להלן: "החברה") לטובת איסוף פרטים ויצירת קשר עם מתעניינים בלימודי מקצועות הי-טק.

לתשומת לבכם, המידע המוצג באתר הינו כללי בלבד. למידע ספציפי ניתן להשאיר פרטים בעמוד ויועץ לימודים מטעם החברה יחזור אלכם במהרה.

מטעמי נוחות בלבד, האמור בתקנון זה מנוסח בלשון זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים בצורה שווה.

לכל מידע נוסף ניתן לפנות בכתובת הדואר האלקטרוני שבסיפא לתקנון זה.

בגלישתך באתר זה הנך ( "להלן: "הגולש") מקבל ומסכיה לתנאים ולמדיניות הפרטיות כמפורט להלן. מדיניות הפרטיות מתייחסת לסוג המידע שתספק לנו או מידע אשר אנו נלמד משימוש שתעשה באתר.

שמירה על פרטיותך:

1. פרטיות הגולש חשובה לנו מאוד. אנו מנהלים את האתר בסטנדרט האבטחה הגבוה ביותר ע"מ לשמור על פרטיך ולהגן על המידע שתמסור לנו בצורה הטובה ביותר.

2. אנו פועלים בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ושואפים לעמוד בכל דרישות החוק לעניין כיבוד הפרטיות וההגנה על מידע אישי. אנו מחויבים להגן על פרטיותך ועל שמירת פרטי הזיהוי האישיים שלך.

3. אנו אוספים מידע אישי אודותיך רק כאשר אתה תספק לנו אותו באופן ספציפי וביודעין. אנו מאמינים, כי אתה צריך לדעת בדיוק איזה מידע אישי אנו אוספים וכיצד אנו מתכוונים להשתמש בו בטרם תחלוק אותו עמנו. אנו עשויים לבקש ממך מידע אישי כגון שם, מספר טלפון, כתובת וכתובת דואר אלקטרוני. אנו עושים זאת רק כאשר אתה מבקש מידע או מבקש להירשם לשירותים הטעונים הרשמה או מנוי.

4. כאשר אנו מתכוונים להשתמש במידע האישי שלך, אנו מבקשים זאת מראש, על מנת שתחליט אם אתה רוצה לספק לנו את המידע או לא.

5. מידע המאפשר זיהוי אישי שלך, יישמר בסודיות מוחלטת. פרטי זיהוי אישיים שאתה מספק לנו לא יהיו זמינים לצדדים שלישיים ללא אישור מפורש שלך.

6. אנו מדגישים כי לא חלה חובה חוקית למסור את המידע.

המידע שייאסף והשימוש שיעשה בו:

1. אנו מגבילים את בקשותינו לקבלת מידע אישי בסיסי בלבד, כגון:

א. שם מלא

ב. מספר טלפון

ג. כתובת דואר אלקטרוני

2. אנו מגבילים את איסוף המידע האישי למידע שאנו מאמינים כמינימלי ביותר על מנת לספק לך את השירותים המוצעים באתר או באמצעותו.

3. המידע אשר יימסר ישמש לטובת גבייה, שליחת דיוור ישיר וקשר עם הלקוח, שליחת דבר פרסומת, ניוזלטר והודעות שיווקיות; טיוב נתונים, מתן שירותים ללקוחות, ניהול מועדון לקוחות, ניהול מידע על תלמידים / סטודנטים / משתלמים, ניהול מכירות, שיווק וגיוס לקוחות.

4. המידע שתעביר לנו לא יימסר על ידינו לצדדים שלישיים בתמורה ו/או ללא תמורה אלא אם תיתן את הסכמתך לכך מראש ו/או לדרישת רשות מוסמכת.

Cookies (עוגיות):

1. קובץ Cookie הוא קובץ המכיל חלקים מסוימים של מידע שהאתר יוצר במחשבך בעת הגלישה באתר. הקובץ מאפשר שמירת מידע לגבי העדפותיך בכל הקשור בשימוש באתר.

2. על מנת לשפר את חוויית הגלישה שלך באתר, האתר משתמש ב- Cookies. רוב הדפדפנים כיום יודעים לזהות מתי "Cookie" מוצע, ולאפשר לך לסרב או לקבל אותו. אם אינך בטוח אם לדפדפן שלך יש יכולת זו, עליך לבדוק עם יצרן התוכנה או ספק שירותי האינטרנט שלך. איננו משתמשים בקבצי Cookie כדי לעקוב אחר הרגלי הניווט של המבקרים שלנו.

גישתך ושליטתך בפרטי הזיהוי שלך:

באפשרותך לבצע את הפעולות הבאות, בכל עת, על ידי פנייה אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל שלהלן:

1. לבדוק איזה מידע אישי שלך יש בידנו, אם בכלל.

2. לשנות/לתקן את הפרטים אשר בחרת להעביר לנו.

3. לבקש מאתנו למחוק כל מידע שנאסף אודותיך (יחד עם זאת יש לדעת כי, לא נוכל לספק שירותים מסוימים ללא המידע).

4. להביע כל חשש כלשהו שיש בידך לגבי השימוש שנעשה במידע אישי שלך.

קניין רוחני:

כל זכויות בכל המושא לזכויות קניין רוחני, המופיע ו/או מוצג באתר, הינו בבעלות החברה בלבד ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור החברה מראש ובכתב.

יצירת קשר:

ניתן ליצור עמנו קשר בכל עת בכתובת הדואר האלקטרונית הבאה info@hackeru.co.il

להורדת
הסילבוס