באמצע שנות ה-90, התפרסמה כתבה שבה חזו על כך שהאינטרנט הולך לקרוס ולא באמת הולך להוות חלק מהעתיד של העולם. ובכן, אין לנו זמן להסביר כמה הם טעו, עם השנים, העולם הופך ליותר ויותר דיגיטלי, בתחילת דרכי בעולם התוכן והפרסום, אני זוכר שתקציבי הפרסום היו מחולקים לכ-70% פרסום ברדיו, טלוויזיה ושלטי חוצות וכ-30% נוספים עברו אל עולם הדיגיטל. אבל היום? כמעט 5 שנים אחרי? המצב השתנה לחלוטין, ואין לנו כיום אף חברה, ארגון, בית עסק שאין ברשותם נכס דיגיטלי - לא קיימים. טוב, אולי קצת הגזמתי עם הסופרלטיב, אבל אין לנו כל צל של ספק שכיום, לא משנה איזה עסק יש לך, חובה שיהיה לך אתר משלך.אבל למה תחום בניית אתרים צבר כל כך הרבה תאוצה בשנים האחרונות? זה נובע משתי סיבות עיקריות: הראשונה היא המהפכה שעבר תחום הקניות באונליין, והשנייה היא הרצון של הגולשים להכיר את המותג או הארגון ממנו הם הולכים לקבל/לרכוש שירותים. מבולבלים? הכל מפורט כאן בכתבה:

"כי למה שאעשה שופינג בקניון?" - קניות אונליין

ניקח לדוגמה חלק מענקיות הביגוד הכי גדולות בארץ או בעולם, רנואר, קסטרו, שרק לפני שנתיים או שלוש שתי הענקיות הישראליות 'נזכרו' לפתוח פלטפורמה למכירה בדיגיטל. ובזכות כך? הרווחים שלהם עלו, לאנשים כבר כבר אין כוח להגיע לקניון בשביל לרכוש בגדים. וזה הלך ונהפוך ליותר פופולרי בקרב בתקופת הקורונה, כשכל הקניונים והחנויות נסגרו.

אפילו כל מיני חנויות בוטיק קטנות ומעצבים ישראלים הבינו שהם חייבים לעבור לשם. וכך היה. לשם כל זה, לפחות הרשתות הגדולות, היו צריכים את ידיהם של מפתחים מדופלמים, ששולטים גם בצד שרת וגם בצד לקוח שיוכלו להכין ולפתח להם אתר, מערכות שונות ולדאוג למערכות סליקה וכו', על מנת שהאתר יעבוד כמו שצריך, ללא תקלות (לפחות לא רוב הזה).

כל מי שעוסק בעולם בניית אתרים יודע שבזכות האי-קומרס, יש לו הרבה יותר אפשרויות תעסוקה ומקומות רבים שירצו להעסיק אותו.

"בא לי לדעת מי אתם" - היכרות מקרוב עם המותג או הארגון

נניח וגולש רוצה לקבל מידע על ארגון מסוים, זו יכולה להיות חברת ביטוח, משרד עוורכי דין או כל סוג אחר של שירותים שהוא ירצה לקבל. עד לפני כמה שנים טובות, הוא היה צריך למצוא את מספר הטלפון ולהתקשר בשביל לקבל פרטים, או חס וחלילה - לקבוע פגישה. היום? את מרבית הפרטים על חברה/ארגון והתכנים או השירותים שהיא מציעה אפשר למצוא במרחק הקלקה.

לאחר שהוא מגיע לאתר, הוא יכול להתרשם מכל השירותים שהם מציעים, להבין את האיכות התכנים שלהם, לקרוא את כל האותיות הקטנות שקיימות, ורק אז להחליט האם המוצר או השירותים השונים שבו הוא מעוניין רלוונטים עבורו. לכן, אם חברה תגייס מומחה בתחום בניית אתרים, הם יזכו לאתר "בריא" יותר, איכותי יותר וכזה שכיף להיכנס אליו.

אגב, עוד נקודה חשובה לציון: מי שמסיים קורס בניית אתרים ברמה מספיק גבוהה, יוכל להעמיד אתר שמאוד נוח לשימוש, שכיף לגלוש בו ושזמני הטעינה בו נמוכים. ככל שהאתר איכותי יותר, ייכנסו אליו יותר גולשים ובזכות כך האתר ימכור יותר.

בזכות כל ההתפתחות הדיגיטלית הזאת, אנחנו רואים תחרות הרבה יותר בריאה ברשתות, אם בעבר רשתות הענק היו שולטות בשוק בקלות, כיום, כל חברה בגודל בינוני/קטן יכולה לפתח לעצמה אתר, ולכן, יש הרבה יותר תחרות על כל גולש/לקוח פוטנציאלי. וכשיש תחרות גדולה? כולנו מרוויחים, כיוון שהמחירים יורדים ואיכות המוצר רק עולה ומשתבחת.

איך מגיעים לתחום? אורך מסלול הלימוד? שכר? דברים שכדאי לדעת…

אל עולם ההייטק, ותחום בניית אתרים בפרט, ניתן להגיע במספר דרכים שונות, הקלאסית והמוכרת היא כמובן בעזרת תואר. אבל, כפי שאתם בטח יודעים ומכירים אותנו, ניתן לעשות זאת בעזרת מסלול לימודים מקצועי. אצלנו אפשר ללמוד את קורס בניית אתרים Full Stack, שילמד אתכם כיצד לפתח גם בצד שרת וגם בצד לקוח, כך שבעצם אתם מפילים שתי ציפורים במכה אחת. הקורס עצמו אורך כ-7/14 חודשים, תלוי אם תבחרו במסלול בוקר או ערב. והדבר הכי טוב? אפשר ללמוד אצלנו קורס בניית אתרים באינטרנט או בכיתה, כיוון שאנחנו מלמדים אותם בשתי הפלטפורמות הללו.

היתרון המשמעותי אצלנו, שניתן להירשם ללימודים שלנו ללא רקע קודם, כך שגם אם מעולם לא נגעתם בקוד או שאתם לא יודעים מה זה HTML או CSS - מקומכם איתנו. בנוסף לכך, אנחנו מתחייבים לעבודה לכל העומדים בדרישות המסלול. כל מה שנותר לי הוא לאחל לכם בהצלחה, ומקווה שגרמתי לכם להבין שאתם נכנסים אל תחום משגשג, פורח ומצליח, עם משכורת לא רעה כבר בתחילת הדרך. כמה לא רעה? בוגרי קורס טריים יכולים להרוויח בין 9,000 ל-10,000 ש"ח. תלוי בחברה, הרקע ויכולות המו"מ שלכם.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה