בדרך לעבודה, בעבודה, בדרך חזרה הביתה או אפילו ביציאה עם החבר'ה – אתם חורשים את הפיד של האינסטגרם, מחליקים ימינה בסטוריז שלו ומתעדכנים בכל מה שהחבר'ה שלכם עושים או אפילו סתם אושיות שאתם עוקבים אחריהם, הדוגמנית האהובה עליכם או המסעדה ההיא שאתם כבר מתים להיות בה.

וכן, אנחנו בטוחים שחלקכם תוהים איך לעזאזל אותם חבר'ה מצליחים לעשות את זה בצורה כל כך טובה ומושלמת, אז לא, אין להם צלם מקצועי בהישג יד או מצלמה מצוינת שתעשה להם את העבודה. לכן החלטנו לתת לכם את הטיפים וההכוונות הנכונות שגם אתם תוכלו לעשות את זה. בין אם זה לפרופיל האישי שלכם, לאיזה חבר שאתם מכירים, ולכו תדעו, אולי גם זה הטאץ' שחסר לכם על מנת להיכנס לעולמות הפרסום, שיווק באינטרנט, תחום הדיגיטל ועוד.

כן, זה לא הולך להיות הכי קל בעולם, לא, אתם לא תשיגו מספר עוקבים כמו כריסטיאנו רונאלדו או קים קרדישאן. אבל, בטוח שתקבלו יותר לייקים, יותר עוקבים והרבה יותר אקשן על הפיד שלכם.

אם אתם באמת אוהבים רשתות חברתיות, פייסבוק, אינסטוש וכל דבר אחר, כנראה שהגיע הזמן לקחת את התחביב שלכם צעד אחד קדימה ולעשות מכך קריירה בעזרת קורס שיווק באינטרנט.

גם אתם לא יכולים בלי קבוצות הפייסבוק שלכם? ייתכן שיש לנו חדשות שלא תאהבו כל כך.

שחקו עם הגדרות המצלמה

לא שחלילה אנחנו מזלזלים בגלקסי S9 או באייפון X שלכם, אבל לפעמים הגדרות ברירת המחדל של המצלמה בטלפון שלכם לא הכי יפרגנו בסלפי הבא. אז על מה צריך לעבוד?

  • רזולוציית התמונה - קורה לכולנו שלפעמים המצלמה לא מנצלת את האיכות המקסימלית שלה על מנת להוציא את התמונה האיכותית ביותר. לכן, במידה ואתם רוצים לצלם סטורי, חשוב לשמור על 16:9, האיכות הגבוהה ביותר (כן, גם אם זה אומר שזה ישקול קצת יותר) ואם תרצו לעלות עוד תמונה לפיד שלכם באינסטגרם (כנ"ל פייסבוק) תשמרו על רזולוציית 4:3.
  • כבו את הזום הדיגיטלי - בואו נאמר את האמת, המצלמה שלכם היא לא מקצועית ואין לה את היכולת לבצע את הזום בצורה מושלמת. לכן, עדיף לכם להימנע מלהשתמש בזום הדיגיטלי ופשוט לצלם רגיל את האובייקט שתרצו ורק לאחר מכן לחתוך אותה ולעלות לאינסטוש.

השראה - מהי?

לקחת השראה מהבלוגרית האהובה עליכם זו ממש לא בושה

נסו לעקוב אחרי כמה שיותר אושיות, בין אם אלו דוגמניות מתחילות, שף צעיר בתחילת דרכו, או שחקן הכדורגל האהוב עליכם ונסו לראות כיצד הם עושים זאת. שימו לב כיצד הם פועלים, זו לא בושה ולפעמים זה אפילו נחמד לעשות להם "מחווה" קטנה ולקחת מהם השראה לגבי איזה פוסט שרציתם לעלות. אבל היי, רק אל תשכחו לתייג אותם, כן? לכו תדעו, אולי יפרגנו לכם בלייק.

ובנינו? גם האושיות הכי גדולות באינסטוש, גם האנשים שהכי מומחים בעולמות של הפייסבוק ואפילו מרצים וותיקים של קורס ברשתות חברתיות, מסכימים עם הטענה, הם לוקחים השראה מכל מקום שהם רואים ונחשפים אליו, בין אם זה פרינט סקרין או שמירת הפוסט, על מנת לשמור את זה. יש את אלה שאפילו יעלו את אותו פוסט לכל מיני קבוצות בפייסבוק ויחמיאו עם מילה טובה.

אפליקציות העריכה שהולכות להיות ה-BFF שלכם

אז בואו ונאמר את זה ככה, רוב אושיות האינסטוש שנמצאות בפיד שלכם ממש לא מסתמכות רק על יכולות העריכה באפליקציה של אינסטגרם (כן, הפילטרים שם באמת אחלה אבל....).
ויש לא מעט אפליקציות שעושות את העבודה בצורה הרבה יותר טובה ומדויקת:

  • Aviary - לדעתנו מדובר באחת מתוכנות העריכה הקלילות והפשוטות ביותר, אך יש לה טאץ' ייחודי, כך שאחרי כמה שניות שתשתמשו בה, תוכלו להפוך את התמונה שלכם לסופר מיוחדת ובעיקר לאסתטית ונקייה יותר.
  • Lumyer - נצנצים, לבבות, שלג וגשם, לא אלו לא סתם דברים רנדומליים שהחלטנו לרשום כאן, אלא הם רק חלק מהאפקטים שתוכלו להכניס לתמונה שלכם ולהפוך אותה ל-GIF הכי מדליק שיש, בין אם זה סטורי או פוסט (ואפילו תוכלו לעלות את זה לפייסבוק).
  • Snapspeed - אחת האפליקציות החמות והנחשבות יותר כרגע באפסטור/גוגל פליי, אחרי שתורידו ותיכנסו אליה, תבינו את הקסם שלה. עם כמה טאצ'ים נכונים ומשחק נכון עם התאורה והחשיפה בכל נקודה בתמונה, אנשים באמת יוכלו לחשוב שהשתמשתם בציוד מקצועי.
  • Hujicam - שנות ה-90 והוינטז' הגיעו וחזרו לאופנה! האפליקציה היא בדיוק מה שחסר לכם בשביל להיכנס לטרנד החם.
  • Boomerang - אנחנו מניחים שאתם כבר בטח מכירים את האפליקציה הזאת, אז במידה ולא, היא עושה בערך את האפקט הכי מדליק וטרנדי שיש, סרטון קצרצר של שלוש שניות שעושה Back and Forward, הדבר שיגרום לכל סטורי שלכם להיות משעשע ומצחיק.

המיקום הנכון, הזווית הנכונה והזמן הנכון

גם כשאתם מצלמים את החבר הכי טוב שלכם, תאמינו לנו שהוא ירצה לקבל את הצד הכי טוב שלו!

בחיים זה הכל עניין של טיימינג, זוויות ומיקום.
אז כן, אחרי שסידרתם את ההגדרות שלכם ואתם מתים לצלם משהו מדליק שראיתם, בין אם זה ההמבורגר שאתם כבר חושקים לאכול מהויטרינה או הלוק המטריף שדפקתם רגע לפני האירוע.

תעצרו לכמה שניות, תשאלו את עצמכם האם זו באמת הזווית שאתם רוצים לצלם בה, האם אפשר להמתין עוד כמה שניות בשביל לקבל את השוט המושלם וכמובן – שימו לב שהכל ממוקם בצורה הכי נכונה שיש, מבלי להכניס יותר מדי פריטים לא רלוונטיים, אך גם מבלי לוותר עליהם יותר מדי.

אחידות ושפה אלו לא מילים גסות

האשטגים ותיוגים!

האשטג, התחלנו, מה נשמע, מה קורה?

כן נראה טוב על הפוסט, לא נראה טוב על הפוסט, למי אכפת? העיקר שתשאירו את כל ההאשטגים הכי רלוונטיים בפוסט שלכם, כך שמי שמתחבר ואוהב את התחום שפרסמתם, יוכל למצוא את זה כשהוא יחפש את אותו האשטג. עדיין לא יודעים איזה האשטג לשים על התמונה שלכם? הורידו את האפליקציה InstaTag ושם תוכלו לדעת איזה האשטג מתאים וחם לאותו נושא שתרצו.

ולא פחות חשוב, בין אם קניתם את הג'ינס שכל כך רציתם מרנואר או שצילמתם סלפי עם הבסטי, אל תשכחו לתייג אותם! כך יותר אנשים ייחשפו לפוסט ואפילו יוכלו לעקוב אחריכם.

אז מה לכתוב?

הקורסים שלנו:
קורס בדיקות תוכנה QA
קורס סייבר Ethical Hacking
קורס שיווק דיגיטלי – קורס קידום אתרים אורגני SEO, קידום ממומן PPC ורשתות חברתיות
קורס בניית אתרים Full Stack Development
קורס עיצוב גרפי עם התמחות בעיצוב חוויית משתמש UX – Design
קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע
קורס אנימציה – לימודי אנימציה תלת מימדית תוכנת מאיה עם התמחות ב-ZBrush
קורס פיתוח משחקים Gaming & VR*
קורס Data Analyst & BI
קורס ניהול שרתי לינוקס Linux

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה