לימודי קורס תכנות יכניסו אתכם אל עולם ההייטק ויעניקו לכם מקצוע מעשי שיאפשר להתחיל לעבוד בו מיד עם סיום הלימודים. כדי לסיים את הלימודים יהיה עליכם לבצע בין היתר גם פרויקט גמר. עליכם לחשוב על הפרויקט שאתם רוצים ליצור, לתכנן כיצד לגשת אליו ובסופו של דבר – ליצור אותו באופן מעשי. אם אין לכם רעיון לפרויקט ואינכם יודעים מאין להתחיל, ריכזנו עבורכם 5 רעיונות וכיוונים שרובם לא רק יעזרו לכם לסיים את הלימודים, אלא תוכלו גם להתגאות בהם בשלב ראיונות הקבלה לעבודה.

פיתוח תוכנה עבור ארגון קיים

אם אין לכם רעיון לפיתוח, אתם יכולים לפנות לארגונים קיימים ולאנשים שאתם מכירים ולהציע להם לפתח תוכנה שתעזור להם. לימוד דוט נט יכול להיות פלטפורמה נפלאה לעשות זאת, כיוון שהם מקשרים בין המערכות הקיימות לבין הפיתוח החדש. זוהי גם דרך ליצור פרויקט מעניין וגם לעזור לארגון שכבר קיים וזקוק לפיתוח שלכם. ארגוני מתנדבים ומלכ"רים יוכלו להיעזר בידע שלכם ואתם תוכלו להתגאות בפרויקט שיצרתם ובתעודה שתקבלו בסיומו.

פיתוח משחק

עולם משחקי המחשב מעניין מאד ומתאים לפרויקט גמר בתכנות. לימוד ג'אווה ייתן לכם כלים מתאימים ליצור משחק מחשב, או קורס פיתוח משחקים (קורס גיימינג) ואם נושא זה מדבר אליכם – זה יהיה פרויקט גמר מצוין. עם זאת, בבחירה לפתח משחק חשובה מאד היצירתיות וגם אם תבחרו במשחק דומה למשחקים אחרים שכבר קיימים, מומלץ שיהיו בו מאפיינים שונים ומיוחדים.

פיתוח אפליקציה

אם הגעתם אל קורס תכנות עם חלום לבנות אפליקציה וכבר היה לכם רעיון, פרויקט גמר בסיום לימודי קורס תכנות הוא זמן מעולה להגשים אותו. האפליקציה יכולה להיות בתחום המידע, משחק שאינו דורש פיתוח מורכב מדי ועוד. אם חלמתם לפתח אפליקציה אך עדיין אין לכם רעיון באיזה תחום, זה הזמן לשאול אנשים מסביבכם מה חסר להם במכשיר הנייד, מה יכול לשפר את חייהם וכן הלאה ולמצוא את הפתרון המתאים לכך. מי יודע, אולי האפליקציה שתפתחו בסיום לימודיכם היא תחילתו של הסטארט אפ שלכם?

פיתוח אפליקציה מבוססת REST

הביקוש לפיתוחים שעובדים בסנכרון עם הרשתות החברתיות הוא גדול ופרויקט שמצליח לחבר בין השניים יכול לא רק להיות מעניין ולתת מענה לסיום הלימודים, אלא יכול לשמש אתכם בגאווה בתיק העבודות בעת חיפוש העבודה. קורס NET. עונה בדיוק על פיתוחים מסוג זה ומתאים גם לפיתוח עבור מערכת אייפון וגם לאנדרואיד.

יצירת כלי לימוד

אחד הפיתוחים המתאימים מאד לסיום קורס C הוא פיתוח כלי לימוד. היום כל ילד נמצא מול המחשב זמן בלתי מבוטל ופיתוח כלי שמסייע ללמוד, להעמיק את הידע ולתרגל תחום מסוים יהיה רעיון מוצלח עבור פרויקט גמר. מומלץ להתייחס לפרויקט לא רק כאל משימה שיש להשלים אותה כדי לצאת ידי חובה, אלא כדאי להתייחס אליה כאל משימה שאפשר ללמוד ממנה ולהתגאות בה. רעיון שמסייע לאחרים יכול להיות נושא מעניין ומוצלח לסיום הלימודים.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה