אם אתם בהייטק, או שאתם מתכוונים להיכנס לתחום, בטח שמעתם על תחום בדיקות תוכנה או תחום ה- QA שהוא מהוותיקים ביותר בתחום ההייטק. עד לפני כמה שנים, אנשים ללא ניסיון שרצו להיכנס להייטק במהירות, הלכו ללמוד קורס בודק תוכנה ואחרי כמה חודשים היו כבר בהייטק. למרות שהיום ישנם המון תחומים שמכניסים אותך להייטק תוך כמה חודשים, גם ללא ניסיון, עדיין תחום ה- QA נחשב הכי מהיר.

כל חברת סטארט-אפ או הייטק יודעת שהיא חייבת להחזיק בעסק בודק תוכנה. אם זה בודק ידני או איש QA Automation, או אפילו שניהם. העיקר שיהיה מי שיבדוק את האתר / האפליקציה / התוכנה לפני שהם יוצאים לאוויר העולם.

אז אם אתם מתלבטים אם להיכנס לתחום, ולפני שאתם לומדים את כל המושגים החשובים שכל בודק תוכנה צריך להכיר, בואו תראו איך נראה יום בחייו של איש QA ועם אילו משימות הוא מתמודד:

תיאום בין מחלקות

בדיקות תוכנה הוא תחום שמחייב את אלו שעובדים בו לתאם בין כל מחלקות החברה ואני אסביר לכם למה. איש QA אמור לעדכן את המפתחים בתקלות שהתגלו ולוודא שיש להם את המידע המספיק בשביל לעבוד על תיקון התקלה. בנוסף, איש ה- QA אמור לוודא שצוות המעצבים מכיר את השינויים שצריך לעשות בעקבות פידבקים שהתקבלו מאנשים לגבי חוויית המשתמש. כך שבסופו של דבר מעבר לתיאום בין האנשים במחלקת ה- QA, בודק תכנה אמור לתאם בין המפתחים, המעצבים והלקוחות.

qa
לג'נגל בין המחלקות השונות - בדיקות תוכנה

תכנון בדיקות תוכנה עתידיות

בודקי תוכנה רבים עושים תכנית פעולה של הבדיקות שהם צריכים לעשות לפני שהתוכנה יוצאת לאור. אנשי QA, אחראיים על תכנון בדיקות עתידיות הן בדיקות ידניות והן QA Automation ולוודא שיש משאבים מספקים לפרויקט הבא. המאמצים האלו נותנים לחברה להתחיל כל פרויקט בדיקות בצורה יותר אפקטיבית.

qa
תכנון קדימה - QA

סיום משימות קיימות

כשמדובר בתחום בדיקות תוכנה, נדרשות הרבה מאוד יכולות על מנת לסיים את המשימות היומיות. אצל בודקי התוכנה, כל יום שונה מהיום הקודם הם עומדים בפני אתגרים חדשים בכל יום. ועדיין, יש המון משימות יומיומיות בסיסיות שהם יודעים שהם אמורים לקחת מהזמן שלהם. היום של בודק התוכנה יהיה הרבה יותר משמעותי כשהוא יבצע את המשימות האלו טוב וביסודיות.

קורס בודק תוכנה, מכין אותך לכל המשוכות שבודק תוכנה אמור לעבור במהלך היום. בהאקריו, הקורס מועבר בכל אחד מהקמפוסים וגם קורס QA ירושלים שנפתח ממש לא מזמן, מעניק לסטודנטים את כל הרקע והכלים הנדרשים בשביל להעביר יום מלא ומשמעותי עם הרבה הצלחות ועמידה ביעדים ובמשימות. בדיקות תוכנה יכניסו אתכם לעולם ההייטק ומשם השמיים הם הגבול. כי תוכלו משם להתקדם לבדיקות אוטומטיות ולעוד תחומים בהייטק.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה