להמשך קריאת הסילבוס של קורס בניית אתרים

בכל פגישה ראשונה של לקוח חדש עם העסק שלך- וכמו בכל דייט ראשון, על הרושם ראשוני שנייצר, להיות המוצלח ביותר.

אתר תדמית לעסק כיום הפך להיות אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל עסק. אתר תדמית מייצג מעין כרטיס ביקור עבור העסק ומטרתו להציג ללקוחותיו הקיימים והחדשים את העסק- במה הוא עוסק ואילו שירותים הוא מציע ללקוחותיו.

המטרה של שירותי בניית אתרים - אתרי תדמית - היא לחשוף את האתר והעסק שלכם לקהל הגולשים ולהגדיל את מאגר הלקוחות שלכם מתוך קהל היעד הרלוונטי. חשוב שאתר התדמית יותאם בדיוק לצרכי העסק, שייצג באופן הטוב ביותר את בית העסק וישיג את המטרות העסקיות של העסק.

לאתר תדמית איכותי שנבנה ברמה מקצועית יש ערך מוסף משמעותי בפעילות שיווקית לעסק שלכם, הן ברמת הקשר עם הלקוחות הקיימים והן בתהליך יצירת לקוחות חדשים. כמו כן, אתר תדמית איכותי ימשוך מספר גבוה יותר של לקוחות חדשים.

תכנים לאתר תדמית

אתר תדמיתי הוא חשוב וישרת נאמנה כל עסק. כיום הפניה אל קהלי יעד רלוונטיים חדשים הינה פשוטה הרבה יותר כאשר בבעלותנו נכסים דיגיטליים כגון אתר אינטרנט, דף פייסבוק ממותג ופרופיל בלינקדאין (יותר מתאים לחברות B2B / BSM), אתר אינטרנט בעל נוכחות ברשת המופיע בחיפושים בגוגל.

חשוב לשים דגש על כך שיהיו תכנים רלוונטיים ושהאתר יהיה מעוצב בצורה שתואמת לשפת המותג, מזמין עבור הגולשים ובעל חוויית משתמש איכותית. על התכנים להיות רלוונטיים ואיכותיים המתאימים לאופי האתר ועל מנת לייצר עניין אצל הגולש, עלינו להביא לו תוכן איכותי, מעניין ותואם לנושא האתר. תכנים שכאלו יעזרו לנו לשמור על הגולש באתר שלנו ואף לגרום לו להשאיר לנו "ליד"-פרטיו האישיים.

על התכנים באתר להיות רלוונטיים ויש לעדכן אותם לעיתים תכופות ולשמור על רלוונטיות של התוכן לשיח ברשת. חוויית גלישה חיובית שכזו תרחיב בסופו של דבר את קהל הגולשים באתר שלכם ומכאן את קהל הלקוחות עבור העסק שלכם.

שירותי בניית אתרים - עיצוב אתר תדמית

עיצוב ואפיון האתר הינם בעלי חשיבות גדולה מבחינה שיווקית, הן באופן מיתוגי והן מבחינת שיווק וקידום האתר במנועי החיפוש. אם האתר שתרצה לבנות יהווה אתר תדמיתי עבורך, יהיה עליך להשקיע אף יותר ברמת הוויזואליות, שכן תדמית נבנית בראש ובראשונה על סמך נראות.

נראות האתר שלך תהווה את היסוד לביסוס תדמית העסק ולמיתוגו במרחב הדיגיטלי. אם אתה רוצה להקים אתר תדמיתי עבור העסק שלך, מומלץ לפנות לחברה מקצועית בתחום בניית אתרים. חברות כאלו הן בעלות ניסיון והידע ליצור אתר איכותי ואמין.

ההשקעה המעט גבוהה יותר בהקמת אתר התדמית כמו שצריך תשתלם לך בהמשך הדרך, מכיוון ומדובר בהוצאה חד פעמית אך משתלמת ביותר לטווח הארוך.

כאשר מדובר באתר תדמית, חשוב מאוד להקפיד על קו מיתוג מושקע ואחיד של העסק גם באתר האינטרנט וגם במציאות. זאת משום שתדמית העסק מחזקת את המותג כשם שהמותג מחזק את תדמית העסק. אלו כלים שלובים שבסופו של דבר תורמים להצלחתו של העסק ולהשגת המטרות שלכם.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה