גוגל סטאדיה

בשנת 2019 השיקה גוגל לאחר באזז תקשורתי גדול את גוגל סטאדיה (Stadia).
הפלטפורמה יועדה להיות הדבר הגדול הבא של משחקי וידאו אונליין. גוגל סטאדיה הייתה אמורה לאפשר גם למשחקי הוידאו הכי כבדים ותובעניים לעבוד על מכשירים חלשים ופשוטים באמצעות סטאדיה כאשר המשתמש יכול פשוט להיכנס לטריילר של המשחק, ללחוץ על כפתור ה-Play ולהתחיל לשחק. בלי הורדה של הטריילר, בלי טענה ממושכת, לשחק וזהו.
בנוסף, הפלטפורמה של סטאדיה הייתה אמורה לעבוד גם דרך טאבלט, גם דרך הטלפון וגם דרך הטלוויזיה. 

המטרה הייתה נהדרת: חסכון אדיר של מקום על המחשב ומשחק אונליין באיכויות גרפיות גבוהות. בפועל חייבים להודות שההשקה של גוגל סטאדיה הייתה מוקדמת מדי. חלק ניכרים מהפיצ'רים המובטחים לא היו קיימים, איכות השידור שהובטחה לא הייתה ברמה שגוגל התחייבה אליה וכן הלאה.

אז הביקורת הייתה מוצדקת למדי אבל נראה שבזמן האחרון דברים מתחילים לזוז. גוגל סטאדיה הופכת לאפשרות יותר ויותר מפתה בעולם הגיימינג. לאחרונה הוסיפה החברה לפלטפורמת הסטאדיה כמה משחקים משמעותיים שהבולט בהם הוא משחק האינדי GRIME שהביקורות מהללות את גרסת הסטאדיה שלו. במשחק הנשק של המתמודדים קם לחיים כדי להתמודד בקרבות אימתניים. לצד משחק זה הוסיפה גוגל סטאדיה משחקים נוספים שבהם הפלטפורמה תומכת כגון Queen Black, Valkyria Chronicles , It Came From Space & Ate Our Brains, Epistory – Typing Chronicles.

עוד שינוי משמעותי ומסעיר שעמד להתרחש בזמן הקרוב כשגוגל סטאדיה הייתה אמורה להפוך למובילה בתחום, היא שהפלטפורמה תוכל סוף סוף לעבוד גם על מכשירי אנדרואיד, כאשר האנדרואיד יכול לשמש כבקר רשמי. זו אמורה הייתה להיות אפשרות מרגשת של ממש עבור הגיימרים שחיכו יותר משנתיים לפיתוח הזה שעליו הכריזה גוגל ב-2019.

פיתוח משחקי וידאו אונליין שלא מצריכים טעינה ממושכת הולך ככל הנראה להיות הדבר הגדול הבא. זה עוד שלב בצמיחה חסרת התקדים של תעשיית הגיימינג ששווי השוק שלו צפוי להגיע בשנתיים הקרובות 2.3 טריליון דולר כשמספר הגיימרים יהיה יותר מ-3 מיליארד גיימרים.

ישראל כידוע היא מעצמה אדירה של גיימינג. יותר מ־300 חברות פועלות בתחום בישראל, על ענפיו השונים, וכ־10,000 איש עובדים בתעשייה. החברות המובילות בעולם הן ישראליות: פלייטיקה, פלאריום ועוד. אז כשהפוטנציאל הוא בשמיים ברור שהביקוש למפתחי נמצא בשיאו והמשכורות בהתאם.

פרוייקט גוגל סטאדיה התחיל בתור הבטחה גדולה והמשיך לאכזבה ענקית. אז למה אנחנו חושבים שלמרות הכשלון הגדול של גוגל זה עדיין העתיד בתעשיית הגיימינג? כנראה שהחברה פשוט הקדימה את זמנה? ימים יגידו.

הבקר

קורס גיימינג

מאחורי כל משחק יושב צוות פיתוח משחקים שמשתמש במנוע גרפי כדי לייצר את התכנים הללו. מטרת לימודי קורס גיימינג היא להנגיש את אחד המנועים הפופולריים ביותר היום – Unreal Engine – לקהל שמעוניין להתברג בתעשיית המשחקים המדהימה.

האקריו מרכז ההכשרה הותיק בישראל לתעשיית ההייטק הפועל יותר מ-20 שנה, מאפשר לכם להשתלב בעולם הגיימינג. קורס הגיימינג Gaming & VR – Unreal Engine
של האקריו שבו עוברים הכשרה מעמיקה במנוע המשחקים Unreal Engine יאפשר לכם להתברג בתעשייה.

במהלך קורס פיתוח משחקים נלמד להשתמש במנוע כדי לייצר משחקים שיכולים לרוץ על פלטפורמות שונות וכן כלים שיוכלו לשמש גם בתחומים אחרים ש-Unreal נכנס אליהם כגון הדמיות אדריכליות וסביבות וירטואליות לקולנוע וטלוויזיה.

 

רוצים להשתלב בתעשיית הגיימינג? אל תחכו! לימודי קורס גיימינג ב-HackerU תוכלו ליהנות מהיתרונות שהוזכרו כאן ולהשתלב בתעשייה לאחרי 6 חודשים בלבד של לימודים. יועצי הלימודים של HackerU כאן בשבילכם.

 

לחצו כאן לפרטים נוספים >>

קורס הגיימינג הוא בעל כמה יתרונות משמעותיים:

  • מתאים לחסרי רקע בתחום
  • מלגות גבוהות למתאימים
  • הקורס פותח על ידי מומחים לתלת מימד בעלי ניסיון ורקע רב בעולם המשחקים
  • הקורס המוביל בארץ המשלב ראייה עיצובית ואומנותית

 

תעשיית

רוצים להשתלב בתעשיית הגיימינג? אל תחכו! לימודי קורס גיימינג ב-HackerU תוכלו ליהנות מהיתרונות שהוזכרו כאן ולהשתלב בתעשייה לאחרי 6 חודשים בלבד של לימודים. יועצי הלימודים של HackerU כאן בשבילכם.

לחצו כאן לפרטים נוספים >>

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה