הביקוש למעצבים גרפיים בתעשיית ההייטק ובחברות הפרסום רק הולך וגדל. אנחנו צורכים תכנים של עיצוב גרפי בכל שנייה במהלך היום שלנו מבלי שאנחנו בכלל שמים לב. אם תרימו את עיניכם מעל למסך המחשב שלכם או מעל למסך הנייד, תוכלו לזהות במרחב שלכם עשרות לוגואים ועיצובים שונים. כל אלו עוצבו על ידי מעצבים גרפיים. לימודי עיצוב גרפי קרוב לוודאי שונים ממה שאתם חושבים שהם, הם מכסים נושאים שונים ומצויים בתעשיות רבות.

ידם של המעצבים הגרפיים נוגעת כמעט בכל תחומי החיים שלנו היום. כל חברה שאתם מכירים מעסיקה מעצב גרפי שאחראי על המיתוג שלה. זה בא לידי ביטוי בעיצוב לוגו החברה ושינויים שלו בהתאם לצורך ועד עיצוב אובייקטים פרסומיים מבאנרים ועד שלטי חוצות.

מעצב גרפי, הוא אדם שהיצירה והארט מושכים אותו מאוד. כזה ששם לב לפרטים הקטנים ואסתטיקה בשבילו היא ערך עליון. לימוד עיצוב מחדד את כל התכונות האלו מאפשר למעצב לפרוץ גבולות עם הכישרון שלו ולהפוך אותו למשהו מקצועי ואף להרוויח ממנו כסף.

אם אתם נמנים עם אותם אנשים מוכשרים ואתם רוצים ללמוד קורס עיצוב גרפי, בטח כבר ראיתם שעומדות בפניכם שתי אופציות, תואר או קורס מקצועי.

לימודי תואר, הם לימודים ארוכי טווח (4 שנים), שבהם אתם תלמדו על היסטוריית העיצוב ותקבלו כלים לחשיבה עיצובית ורקע תיאורטי בתחום. אך אם אתם רוצים להיכנס בצורה מהירה יותר לתחום, חשוב לכם ללמוד לימודים מעשיים שמותאמים לתנודות התכופות של השוק, קורס מקצועי יתאים לכם יותר.

קורס עיצוב גרפי מקיף
תואר או קורס מקצועי בעיצוב? 

מעבר לכך שבקורס מקצועי ישנה הבטחה חוזית לעבודה, שזה יתרון משמעותי מאוד. הסטודנט אף יכול לבחון את התאמתו לתחום ללא סיכון כספי בקורס המיון המקדים. מכיוון שיש קורס מיון כזה, אז אין דרישות מוקדמות שקיימות ממועמדים לתואר, כמו פסיכומטרי או ממוצע בגרות מסוים.

לימודי גרפיקה מעניקים לסטודנט אפשרות לייצר תיק עבודות מסודר, שכל מעצב גרפי יודע שהוא המצרך הכי יקר שלו. כשהסטודנט ניגש לחיפוש עבודה, הוא חייב להציג למעסיקים הפוטנציאליים את מנעד הכישורים שלו. ככל שיהיו לו יותר כישורים, כך הוא יהיה מבוקש יותר בשוק העבודה.

יתרונות של קורס עיצוב גרפי

1. חומר מעשי – מכיוון שקורס מקצועי הוא קצר, הוא חייב להכיל את כל החומר המעשי שישמש את הסטודנט כשהוא יוצא אל שוק העבודה. הקורס צריך לכלול זמן משמעותי ליצירת תיק עבודות שימשוך את עיניו של המעסיק הפוטנציאלי.

2. משך זמן – מהרגע שהסטודנט נרשם לקורס ועד שהוא יוצא לשוק העבודה, זה עניין של מספר חודשים קצרים עד שנה בלבד עד שאתה מוצא את עצמך עם עבודה בתחום

3. הבטחה לעבודה – בסיום קורס מקצועי, חברת ההשמה של המכללה עומלת על מציאת עבודה למועמד. זה חוסך ממנו את השלב המפרך של חיפוש אחר משרות, משום שיש מי שעושה את זה בשבילו.

4. קורס מיון – אחד מהיתרונות המשמעותיים של קורס מקצועי. שלב המיון מאפשר לסטודנט לבחון את התאמתו לקורס הנלמד ולשוק העבודה.

5. הכנה לעבודה – בקורס מקצועי, הסטודנט עובר סדנאות הכנה לראיונות עבודה, מקבל סיוע בכתיבת קורות חיים ומקבל את כל התנאים שמכינים אותו לכניסה לעולם האמיתי.

אם כך, אם תחום העיצוב הגרפי קוסם לכם, ואתם חושבים על לימודי עיצוב, הנה כמה עובדות שכדאי שתדעו:

1. הביקוש למעצבים גרפיים רק יגדל בעשור הקרוב

על פי מחקרים שנעשו, נמצא שבעשור הקרוב הביקוש למעצבים גרפיים הולך לגדול ביותר מ-10%. הסיבה לכך היא שיותר ויותר אנשים מתחילים להבין שהם יכולים להקים עסק בקלות ובפשטות כל עוד יש להם מחשב ואינטרנט. התובנה הזו, יצרה ביקוש למעצבים גרפיים, משום שכל עסק כזה שמוקם, מצריך מיתוג ועיצובים נוספים שקשורים לפרסום. זו הסיבה שנכנסו לימודי גרפיקה לאחד מהנושאים הכי חמים של אלו שרוצים להיכנס ללימודי הייטק. עם הכניסה אל עולם ההייטק, גם השכר של המעצבים עלה.

2. כדי להיות מעצב גרפי –לא צריך תואר של 5 שנים

למרות מה שתשמעו ממעצבים עם תואר אקדמי, אתם לא צריכים ללמוד כמה שנים לתואר כדי להשיג עבודה כמעצבים גרפיים ולהשתכר טוב. למען האמת, את רוב הלקוחות שלכם ואת רוב המעסיקים הפוטנציאליים, יעניין רק דבר אחד, מה אתם מסוגלים לעשות עם מה שלמדתם. אם אתם בעלי מוטיבציה, לומדים מהר ויש לכם חוש יצירתי (חייב להיות לכם, אחרת לא הייתם קוראים את זה), אתם יכולים לקחת קורס עיצוב גרפי ותוך כמה חודשים כבר להיות בהייטק.

width=

3. בעולם שאין בו מעצבים גרפיים, גם השיווק והפרסום ימותו

כל מה שאי פעם רכשתם, במציאות או במרחב הווירטואלי, הכל פרי עבודתם של מעצבים גרפיים שלקחו חלק בתהליך. פשוטו כמשמעו, כל מה שאי פעם קניתם, החל מלוגו שמצוי על בקבוק השתייה ועד לשלט החצות הענק שאתם רואים כשאתם נוהגים או צועדים בדרך, כולם נוצרו על ידי מעצבים גרפיים.

בלי מעצבים גרפיים גם השיווק והפרסום ייעלמו מהעולם

4. אתם תוכלו לעבוד כעצמאיים

כשאתם מסיימים קורס עיצוב גרפי, מובטחת לכם עבודה במשרד הייטק. אך אם אתם אוהבים להיות הבוסים של עצמכם, יש לכם את התוכנות הנדרשות כמו פוטושופ אילוסטרייטור ועוד, ואתם יודעים איך לשווק את עצמכם, אתם יכולים לעבוד כעצמאיים. אתם גם יכולים להתפרנס מזה מאוד טוב. הבונוס הוא שאתם גם יכולים לעשות את זה מכל מקום שבו תהיו בעולם. אם זה מבית הקפה השכונתי, או מבית מלון במקום נידח בעולם. כל עוד אתם מבצעים את העבודה שלכם, ללקוחות שלכם לא אכפת איפה אתם נמצאים.

5. עיצוב גרפי יכול להפוך אתכם לאושיות מפורסמות

מכירים את הלוגו של חברת הספורט Nike? אותו סווש בצורת וי, נוצר על ידי מעצבת גרפית כפרויקט הסיום של לימודי עיצוב גרפי שלה. עוד עובדה מעניינת, ג'ונת'ן איב, האמן שעיצב את האייפון והאייפד, לא רק מאוד עשיר היום, אלא גם מאוד מוכר בתעשיית העיצוב הגרפי.

לימודי גרפיקה, פותחים בפני אנשים מוכשרים ויצירתיים דלתות בתחומים רבים. החל מתחום הפרסום ועד תחום הטלוויזיה, הקולנוע, עיצובים גרפיים מאפשרים להרבה אנשים מוכשרים להראות לעולם את הכישרון שלהם

6. בנישת העיצוב הגרפי, ניתן להרוויח יותר

אם הכישרון שלכם בעיצוב גרפי מתמקד ביותר מתעשייה אחת (טלוויזיה, אינטרנט, פרסום ועוד), אז אתם יכולים לצפות להרוויח יותר מאנשים אחרים. הסיבה לכך, היא שאנשים שמתמחים בכמה תחומים, יהיו יותר אטרקטיביים בשוק העבודה ולכן גם ישלמו להם יותר.

ארגונים גדולים יהיו מוכנים לשלם סכומים גדולים של כסף עבור לוגואים וברושורים שנוצרו על ידי מעצבים גרפיים. הרבה פעמים, עבור הארגונים זה אפקטיבי יותר להשקיע כסף רב על עיצובים משום שהמיתוג הוא הדבר הכי חשוב לעסק. הוא מהווה הפנים והדבר הראשון שהלקוח בא במגע איתו ולכן חשוב שיתאם את ערכי המותג. לכן אפשר להבין למה חברות משקיעות הרבה כסף על עבודות עיצוב מעולה.

אם הגעתם עד לכאן ואתם רואים את עצמכם נכנסים אל עולם של צבעוניות, פונטים, פוטושופ ואילוסטרייטור, דעו שהשוק מחכה לאנשים כמוכם עם מוטיבציה שייכנסו לתחום עם רעיונות חדשים.

מחכים לראות את העיצובים שלכם


קורסים מומלצים:

קורס בדיקות תוכנה QA
קורס פיתוח אפליקציות ל-Android ול - iPhone
קורס סייבר Ethical Hacking

קורס שיווק דיגיטלי – קורס קידום אתרים אורגני SEO, קידום ממומן PPC ורשתות חברתיות
קורס בניית אתרים Full Stack Development

קורס עיצוב גרפי עם התמחות בעיצוב חוויית משתמש UX – Design
קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע

קורס אנימציה – לימודי אנימציה תלת מימדית תוכנת מאיה עם התמחות ב-ZBrush
קורס פיתוח משחקים Gaming & VR*

קורס Data Analyst & BI
קורס ניהול שרתי לינוקס Linux

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה