בלוג
Video_Marketing

איך הופכים ערוץ יוטיוב לחברת מדיה משגשגת?

עודכן בתאריך:5 ינואר 2022

לסילבוס הקורס

היוטיובר הנודע, Casey Neistat, החליט שהוא מקים חברת מדיה בשם 368 על שם כתובת בנייני החברה (עוד על כך בהמשך). האם הוא יצליח לעשות את המעבר מיוטיוב למדיה באופן חלק? לא בטוח שהוא צריך.

מי הוא קייסי נייסטט ולמה אני חופר לכם עליו?

קייסי הוא אחד היוצרים הוותיקים ביוטיוב, כבר 8 שנים שהוא עם יותר מ-10 מיליון עוקבים, יש שאומרים שהוא היוצר המקורי של הווידאו בלוג או וולוג. ה-Vlog הוא חיבור של וידאו + בלוג. וולוג, בגדול זה לקחת אחריך מצלמה ליום סידורים ולסקר לעולם על הדברים המעניינים שאתה עושה כמו קניות בסופר ופן לשיער, מרתק!

המצלמה עוקבת אחרי קייסי כבר כמה שנים עם ה-Vlog שלו. הוא מאסטר של שיווק ברשת ואלוף בליצור סרטונים ויראלים. כמה מהסרטונים הכי נצפים שלו כללו:

  • צביעת Apple Watch בזהב ביום הראשון להשקתו ובכך חסך את ה-$10,000 שהוא עולה בחנות
  • קייסי נופל מהאופניים המון פעמים, כי דרכי הגישה לאופניים בניו יורק (מקום מגוריו של קייסי) הן נוראיות
  • השקת המותג Beme, ארחיב על כך בהמשך
  • סרטון שצולם כולו במצלמת סמסונג נוט 8, ארחיב גם על זה בהמשך
  • קייסי עובר ניתוח ברגל
  • ועוד

חלק בטח יגידו: מה?! איך יום סידורים של אדם מהשורה יכול להביא כ-10 מיליון מנויים? אתם צודקים, אבל קייסי הוא אמן בתחומו. הוא יכול להביא קהל מבלי לקחת קורס פרסום באינטרנט, כל סרטון שלו ערוך לעילא ומכיל שוטים מרשימים עם מוזיקה מרגיעה, וגם התוכן שלו מתמקד בפעילויות מעבר לקניות בסופר, כמו קפיצה ממטוס, כנסים מקצועיים, התקדמות חברת המדיה שלו ואפילו הצעות עבודה שהוא מציע לקהל הרחב.

כל מי שיכתוב היום Vlog בשורת החיפוש של יוטיוב יגלה שהטכניקה של Casey שזורה בכל מקום. כותרות גדולות לכל פרק, צילומים עם רחפן, Timelapse (צילום בחשיפה ארוכה), צילום בהילוך איטי, שקיעות ועוד; אלו רק חלק מהטכניקות שלו. קייסי יודע לספר סיפור, עם התחלה אמצע וסוף והוא עושה זאת בפחות מ-10 דקות. למי שיותר מתחבר ליוטיוברים ישראלים, עמוד היוטיוב של Ben Ratzon הוא דוגמא טובה מאוד לקייסי ישראלי.

Beme ואיך הגענו ל-368?

Beme היא סיפור ההצלחה והכשלון של קייסי בעולם העסקים. מדובר באפליקציה, די פשוטה שמאפשרת לך לספר סיפור אבל רק כאשר הטלפון מוצמד לגוף. זה אומר שאתה מחויב להסתכל קדימה ולא למצלמה בזמן שאתה מקליט את הסרטון.

קייסי מסביר על המיזם טוב יותר ממני:

חברת Beme, ביחד עם כל הצוות של קייסי, נמכרה ל-CNN בסכום אסטרונומי של 25 מיליון דולר. לאחר מכן היה ניסיון להקים צוות חדשות בשם Beme News, הוא לא צלח וקייסי פוטר מ-CNN ביחד עם חלק מהצוות.

קייסי לא ויתר, הבניין שבו ישב הצוות של Beme היה ממוקם ברחוב Broadway 368 וכך נולד השם המקורי: 368.

אז מה היא 368 ואיך היא הגיעה להיות חברת שיווק באינטרנט?

פה זה כבר נהיה מעניין. הבניין היה בבעלותו של קייסי, בניין די גדול בעל מספר קומות ומרתף (שם צולם הפרויקט של CNN) ולא ממש ידע מה לעשות איתו. הוא ידע שהוא רוצה להמשיך לעשות את ה-Vlog שלו וגם שהוא לא רוצה לספוג הפסד על הנדלן עצמו, אז מה עושים? מבלי לשים לב, הוא פנה לקהל שלו של מיליוני הצופים ביוטיוב בכדי לקבל הצעות מעניינות והתשובות לא איחרו לבוא.

אחרי פחות משבועיים מאז שהוקמה 368 (שזה בייסיקלי, לקרוא ל-Vlog שלו 368 ולהתחיל עבודות שיפוץ נרחבות במקום) פנה אליו Jack Conte מנכל חברת השיווק באינטרנט Patreon, אשר המודל העסקי שלה היא לאפשר למשתמשים לשלם עבור תוכן ביוטיוב ובפלטפורמות אחרות באופן ישיר ולא דרך פרסומות. ג'ק העלה ווידאו מרגש ומתחנף במיוחד:

ג'ק מסביר לקייסי בהתלהבות שיש לו רעיון מעולה שיכול להניב תוצאות אמיתיות ל-368 וכמובן שהרעיון מתקשר גם לחברת Patreon. אנשי תעשייה נוספים הלכו בעקבות קאנטי, כמו מייסד Reddit ונפגשו עם קייסי גם הם בשביל לדון על אסטרטגיה עתידית של החברה.

כולם רודפים אחרי Casey Neistat

התוכן הוא המלך מלמדים בכל קורס כתיבה שיווקית ושיווק ברשת ובמקרה של Casey Neistat זה הכי נכון. עם 10 מיליון עוקבים וסביבות ה-מיליון צפיות פר סרטון, כל מפרסם אצלו יכול להגיע לקהלים רבים.

קייסי עושה שיתופי פעולה עם סמסונג ומסתובב עם ה- Galaxy Note 8 באופן יומי. הוא מרבה להתלהב כמה שהוא מכשיר מעולה, בגלל העט שאפשר לכתוב על סרטונים, תמונות וכו'. בהשקת ה-Galaxy Note 9 הוא פרסם שיש לו כבר את המכשיר מסמסונג וכעת הוא יהיה המכשיר הקבוע שלו.

הסרטון שהעלה של הגלקסי נוט 8 עם הכותרת התמימה: FIRST DAY OF SUMMER עורר מספר תלונות כאשר רק בסופו התגלה שמדובר בפרסומת לנוט 8 ובכלל נראה שלקייסי יש קצת בעיות עם שקיפות וגילוי נאות, אבל הוא יצטרך להתגבר על זה.

יוטיוב בבעיות וקייסי יציל אותה?

בעיות רבות פוקדות את YouTube לאחרונה, עם ה-Adpocalypse, מה שאומר שהמפרסמים נוטשים את יוטיוב גם כי היא לא מניבה כסף כמו בעבר (מתחרים כמו Twitch.tv של אמזון נוגסים ברווחים שלה) וגם פרסומות של מפרסמים גדולים מופיעות לצד סרטונים לא הולמים.

קייסי נאמן, עד כמה הוא נאמן? הוא מעדכן בטוויטר כל סרטון שמקבל כרטיס צהוב מיוטיוב, או בלשון המקצועית: Demonetize. דמונטיזיציה אומרת שיוטיוב החליט שיש בסרטון תוכן פוגעני שלא מתאים לתנאי השימוש של יוטיוב ולכן הסרטון לא יקבל כסף מפרסומות והיוצר, במקרה הזה קייסי, בעצם מפסיד עליו.

בעקבות השינויים, פנה קייסי ליוטיוב דרך חשבון הטוויטר בכדי להיפגש ולדון איתם על המצב. יוטיוב הקשיבה לו ושלחה את Robert Kyncl האחראי של YouTube Business לראיון:

רוב השאלות של קייסי היו קלות ולא נראה שהוא באמת ניסה להתקיל את קינסל, אחרי הכל יוטיוב הם המפרנסים העיקריים שלו, הם וסמסונג.

האם כל יוטיובר שיפנה בפנייה מרגשת ליוטיוב יקבל ראיון אישי? כנראה שלא, אבל קייסי הוא הילד הטוב של הפלטפורמה שכמעט ולא מקלל ומשתדל להביא תוכן מקורי ומעניין בעיקר, אז הוא זוכה ליחס מועדף... אה כן, והוא גם מכניס לה המון כסף אז יש גם את זה.

אני יוטיובר ואני רוצה להיות כמו קייסי!

אז אחרי שעברנו על הדרך שקייסי עשה ועושה בואו נתמקד בך, היוצר הצעיר שרוצה להצליח. אז קודם כל, ברכות על ההחלטה. שנית, זה לא מפתיע שאתה רוצה להיות כמו Casey Neistat, הוא עשה לא מעט סרטונים על שיווק וקידום של ערוץ היוטיוב:

ישנם מספר כללים שעשויים לתרום לערוץ היוטיוב שלך לגדול ולקבל חשיפה גדולה יותר מול YouTube:

  • העלה תוכן כל יום, או לפחות בשעות קבועות, גם אם זה קשה
  • היה מקורי
  • מצא את הנישה שלך
  • נסה להביא ערך לצופה
  • אל תעשה את זה בשביל הכסף

הכלל האחרון מוזר, אבל אם פתחת ערוץ יוטיוב רק כי אתה רוצה לעשות כסף, אז כדאי שתוותר. לקייסי התמזל המזל, ב-2015 הוא החליט שהוא מחזיק את המצלמה שלו ביחד עם הסטנד וכך נולד הווידאו בלוג, זה לא אומר שגם עכשיו אתה תמציא את הגלגל, אבל אם באמת תשקיע יום-יום, שעה-שעה בתוכן איכותי ותהיה עקבי, תוכל לצבור קהל אוהדים לאט לאט והערוץ יגדל.

בסרטון ההגעתי ל-10 מיליון שלו, אמר Casey שהאתגר הכי הכי גדול שלו היה להגיע ל-10,000 צופים. אם הגעת לזה אז השאר יהיה קל יותר.

השינוי לא יגיע תוך יום. קייסי לא הקים את 368, תוך יום. אבל זה יקרה. השילוב של תוכן איכותי ובעל ערך באופן קבוע עובד. אולי הבאופן קבוע הוא הכי חשוב, כי האלגוריתם של יוטיוב אוהב קביעות וימקם אותך גבוה יותר בפיד של המשתמשים. אתה צריך לקבוע אורך ממוצע לסשן (עדיף מעל 10 דקות כי האלגוריתם של יוטיוב מעדיף זמני צפייה ארוכים) ולהעלות אותו בזמנים קבועים. בהנחה שהכל יהיה לפי הכללים יהיה אפשר להגיע למספרים הרצויים, או לפחות לתכנית השותפים, אשר מאפשרת להציג פרסומות בזמן התוכן ולהחזיר לך חלק מהרווחים.

קדימה לתוכן!

למי שכבר מתעסק בתוכן, הדברים שאני אומר לא חדשים. כל קורס כתיבה שיווקית באינטרנט מתבסס על אותם עקרונות. תוכן איכותי, בעל ערך ובאופן קבוע. העלאת תכנים באופן יומי עשויה להיות מוגזמת, עשה ניסיונות ובדוק מה הקהל שלך אוהב. אפשר גם ללמוד קורס שיווק באינטרנט ואולי תהיה הכוכב הבא!



פוסטים קשורים

מערכות ERP
הדור הבא של מערכות ה- ERP
| 30 דצמבר 2021
מערכות ה- ERP הינן בין הפיתוחים המשמעותיים והחשובים ביותר של השנים האחרונות בעולם העסקים.
Skills-Digital-Marketing-Specialist
כיצד תשיג השפעה ושינוי – 4 מיומנויות הכרחיות לכל מומחה לשיווק בדיגיטל
דניאל כהנוב | 5 ינואר 2022
ההצלחה העסקית של ארגון תלויה בגורמים רבים, אך ללא ספק הנוכחות של המותג והצלחתו מושפעת בעיקר מהמקצועיות והמיומנות של אנשי ומנהלי השיווק בחברה. מומחי השיווק מגבשים את האסטרטגיה השיווקית של הארגון, יש להם ידע עצום ומגוון, הבנה של בני אדם ותהליכים במכירות ובבחירת מוצרים, הם יודעים לנתח את התנהגות הלקוחות כדי להתאים את פעולות השיווק … Continued
קידום אתרים
דגשים חשובים לקידום אורגני בשנת 2021
דניאל זריהן | 5 ינואר 2022
בדיוק כפי שעשתה בשנים האחרונות, גם בשנת 2021 תבחר גוגל, מי שמפעילה את מנוע החיפוש הגדול בעולם, לשים דגש על הערך שמייצר מנוע החיפוש עבור הגולשים. לגוגל יש אינטרס להשאיר את הגולשים בפלטפורמה שלה לאורך זמן רב יותר, ולכן היא משקיעה משאבים רבים כדי לדרג אתרים שמייצרים מענה איכותי יותר עבור הגולשים. בשנת 2021 צפוי … Continued
שלבים בקידום דיגיטלי
שלבים בקידום דיגיטלי – איך עושים את זה By The Book?
עוזי שבת | 6 ינואר 2022
איך אתם מנהלים פגישת אפיון עם לקוח? האם ביצעתם תיאום ציפיות מדויק (כולל תיעוד בחוזה)? דאגתם לעדכן את הלקוח בכל התקדמות או לחילופין, התדרדרות חלילה? סביר להניח שאתם לא מקפידים על כל שלבי התהליך, ולא מבצעים אותו By The Book מה שנקרא. התייעצנו עם עוזי שבת – מנכל Digital Solutions ומרצה קורס שיווק דיגיטלי במכללת … Continued
רוצה לשמוע עוד?

phone mobile icon שיחה
chet icon צ'אט
email mobile icon לפרטים

מדיניות הגנת הפרטיות

×

אנו מודים לכם על שבחרתם לעשות שימוש באתר Hacker-u (להלן: "האתר").

האתר מופעל על ידי האקר-יו בע"מ (להלן: "החברה") לטובת איסוף פרטים ויצירת קשר עם מתעניינים בלימודי מקצועות הי-טק.

לתשומת לבכם, המידע המוצג באתר הינו כללי בלבד. למידע ספציפי ניתן להשאיר פרטים בעמוד ויועץ לימודים מטעם החברה יחזור אלכם במהרה.

מטעמי נוחות בלבד, האמור בתקנון זה מנוסח בלשון זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים בצורה שווה.

לכל מידע נוסף ניתן לפנות בכתובת הדואר האלקטרוני שבסיפא לתקנון זה.

בגלישתך באתר זה הנך ( "להלן: "הגולש") מקבל ומסכיה לתנאים ולמדיניות הפרטיות כמפורט להלן. מדיניות הפרטיות מתייחסת לסוג המידע שתספק לנו או מידע אשר אנו נלמד משימוש שתעשה באתר.

שמירה על פרטיותך:

1. פרטיות הגולש חשובה לנו מאוד. אנו מנהלים את האתר בסטנדרט האבטחה הגבוה ביותר ע"מ לשמור על פרטיך ולהגן על המידע שתמסור לנו בצורה הטובה ביותר.

2. אנו פועלים בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ושואפים לעמוד בכל דרישות החוק לעניין כיבוד הפרטיות וההגנה על מידע אישי. אנו מחויבים להגן על פרטיותך ועל שמירת פרטי הזיהוי האישיים שלך.

3. אנו אוספים מידע אישי אודותיך רק כאשר אתה תספק לנו אותו באופן ספציפי וביודעין. אנו מאמינים, כי אתה צריך לדעת בדיוק איזה מידע אישי אנו אוספים וכיצד אנו מתכוונים להשתמש בו בטרם תחלוק אותו עמנו. אנו עשויים לבקש ממך מידע אישי כגון שם, מספר טלפון, כתובת וכתובת דואר אלקטרוני. אנו עושים זאת רק כאשר אתה מבקש מידע או מבקש להירשם לשירותים הטעונים הרשמה או מנוי.

4. כאשר אנו מתכוונים להשתמש במידע האישי שלך, אנו מבקשים זאת מראש, על מנת שתחליט אם אתה רוצה לספק לנו את המידע או לא.

5. מידע המאפשר זיהוי אישי שלך, יישמר בסודיות מוחלטת. פרטי זיהוי אישיים שאתה מספק לנו לא יהיו זמינים לצדדים שלישיים ללא אישור מפורש שלך.

6. אנו מדגישים כי לא חלה חובה חוקית למסור את המידע.

המידע שייאסף והשימוש שיעשה בו:

1. אנו מגבילים את בקשותינו לקבלת מידע אישי בסיסי בלבד, כגון:

א. שם מלא

ב. מספר טלפון

ג. כתובת דואר אלקטרוני

2. אנו מגבילים את איסוף המידע האישי למידע שאנו מאמינים כמינימלי ביותר על מנת לספק לך את השירותים המוצעים באתר או באמצעותו.

3. המידע אשר יימסר ישמש לטובת גבייה, שליחת דיוור ישיר וקשר עם הלקוח, שליחת דבר פרסומת, ניוזלטר והודעות שיווקיות; טיוב נתונים, מתן שירותים ללקוחות, ניהול מועדון לקוחות, ניהול מידע על תלמידים / סטודנטים / משתלמים, ניהול מכירות, שיווק וגיוס לקוחות.

4. המידע שתעביר לנו לא יימסר על ידינו לצדדים שלישיים בתמורה ו/או ללא תמורה אלא אם תיתן את הסכמתך לכך מראש ו/או לדרישת רשות מוסמכת.

Cookies (עוגיות):

1. קובץ Cookie הוא קובץ המכיל חלקים מסוימים של מידע שהאתר יוצר במחשבך בעת הגלישה באתר. הקובץ מאפשר שמירת מידע לגבי העדפותיך בכל הקשור בשימוש באתר.

2. על מנת לשפר את חוויית הגלישה שלך באתר, האתר משתמש ב- Cookies. רוב הדפדפנים כיום יודעים לזהות מתי "Cookie" מוצע, ולאפשר לך לסרב או לקבל אותו. אם אינך בטוח אם לדפדפן שלך יש יכולת זו, עליך לבדוק עם יצרן התוכנה או ספק שירותי האינטרנט שלך. איננו משתמשים בקבצי Cookie כדי לעקוב אחר הרגלי הניווט של המבקרים שלנו.

גישתך ושליטתך בפרטי הזיהוי שלך:

באפשרותך לבצע את הפעולות הבאות, בכל עת, על ידי פנייה אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל שלהלן:

1. לבדוק איזה מידע אישי שלך יש בידנו, אם בכלל.

2. לשנות/לתקן את הפרטים אשר בחרת להעביר לנו.

3. לבקש מאתנו למחוק כל מידע שנאסף אודותיך (יחד עם זאת יש לדעת כי, לא נוכל לספק שירותים מסוימים ללא המידע).

4. להביע כל חשש כלשהו שיש בידך לגבי השימוש שנעשה במידע אישי שלך.

קניין רוחני:

כל זכויות בכל המושא לזכויות קניין רוחני, המופיע ו/או מוצג באתר, הינו בבעלות החברה בלבד ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור החברה מראש ובכתב.

יצירת קשר:

ניתן ליצור עמנו קשר בכל עת בכתובת הדואר האלקטרונית הבאה info@hackeru.co.il

להורדת
הסילבוס