כיאה לארגון הדיגיטל הישראלי, D-Summit 2017 נחשב להצלחה ענקית. בהנחיית המנחה דרור גלוברמן, הכנס אירח למעלה מ-500 חברי ארגון הכוללים מנהלי דיגיטל ושיווק, מנהלי תוכן, מנהלי מדיה חברתית, מנהלי חוויית משתמש, אנליסטים, מנהלי מוצר ועוד.

כולם הגיעו למתחם האירועים East בתל-אביב ליום של פאנלים מעשירים, סשן נטוורקינג עם בכירי התעשייה, טקס הענקת פרסים לאנשי הדיגיטל המשפיעים של השנה ועוד הרבה דברים טובים (וטעימים).

דניאל כהנוב - ראש תחום דיגיטל

עבורנו, הכוכב הראשי היה דניאל כהנוב, אשר נבחר לקבל פרס עקב היותו אחד מ-100 האנשים המשפיעים בעולם הדיגיטל לשנת 2017. זאת בזכות עבודתו מול גדולי תעשיית השיווק, לצד חברות וארגונים מובילים בישראל ובעולם שדניאל משווק ומקדם באינטרנט: Jerusalem Post, מעריב, M.I.D חברת היהלומים הגדולה בישראל, חברות הייטק ואבטחת מידע וחברות רבות נוספות.

אך זה לא הכל, דניאל גם משלב מאות סטודנטים ובוגרים במקומות עבודה נחשקים בתעשיית השיווק הדיגיטלי בישראל. בנוסף למענק הפרס, הוזמן לקחת חלק בפאנל הראשון של היום אשר דן בהשכלה ועל ההבדלים בין לימודי אקדמיה ללימודי תעודה.

דניאל - בוגר אוניברסיטת אריאל בתקשורת וניו-מדיה (אשר בימינו נקראים דיגיטל), מנכל סוכנות לשיווק באינטרנט Personasmedia וראש מסלול קורס שיווק באינטרנט של HackerU - דיבר בפאנל על השינויים הניכרים בתוכנית הלימודים בשנים האחרונות, על הדינמיות הבלתי פוסקת שדורשת עדכונים ושינויים של סילבוסים לפי הצורך וכן על הכיוונים העתידיים אליהם שואפים מוסדות כמו HackerU. כהרגלו, כבש דניאל את הקהל מהרגע הראשון בו עלה על הבמה.

במת פאנל השכלה ביריד ארגון הדיגיטל הישראלי, בימין, דניאל כהנוב מייצג את האקריו.



במת פאנל השכלה ביריד ארגון הדיגיטל הישראלי, בימין, דניאל כהנוב מייצג את האקריו.

אני מאוד מכבד את האקדמיה ובעצמי אקדמאי. אף פעם לא אגיד שלא צריך ללמוד באוניברסיטה, אבל אני מאוד ממליץ לאנשים ללמוד מקצוע, לדוגמה שיווק באינטרנט, ואז בתקופת הלימודים האקדמיים תהיה לסטודנטים אלו את האפשרות לעסוק כבר בתחום במקום לעבוד במקצועות כלליים.

דניאל כהנוב ראש תחום שיווק בדיגיטל - האקריו



דניאל כהנוב, מנכל פרסונס מדיה וראש תחום קורס שיווק באינטרנט בהאקריו בסלפי מנצח.

אם יש מישהו שמבין דבר או שניים בהכשרת סטודנטים להשמה בהייטק, זה דניאל. בתור ראש קורס שיווק דיגיטלי, עזר דניאל למאות בוגרי HackerU למצוא עבודה בתחומי השיווק השונים החל מ- SEO, (למידע על קורס PPC לחץ כאן) PPC, SEM, ניהול מדיה חברתית ועוד. אך הפעם עומד דניאל בראשות שיתוף פעולה בשם טאלנט דיגיטלי, אשר יחצה גבולות חדשים.

טאלנט דיגיטלי, יוזמה חדשה ב-HackerU בשיתוף של דניאל כהנוב עם

ג'וינט ישראל JDC Israel - משרד העבודה והרווחה ו-Google.

ג'וינט ישראל הוא ה-R&D החברתי של ישראל אשר פועל לקידום יכולתה של החברה בישראל לדאוג לרווחת כל אזרחיה, לפעול לצמצום פערים ולקדם חוסן וצדק חברתי. הארגון יוזם, מפתח ומטמיע שירותים, תפיסות ותכניות חדשניות ויעילות עבור אוכלוסיות פגיעות בישראל ופועל לקידום וחיזוק מעמדן. אחת מתכניות אלו נקראת טאלנט דיגיטלי והיא הראשונה מסוגה ב- HackerU.

תוכנית ייחודית זו נועדה להכשיר סטודנטים מאוכלוסיות מגוונות בתחום ה- SEO, תחום בעל חשיבות עצומה בעולם השיווק באינטרנט. מטרת יוזמה מבורכת זו היא לחבר סטודנטים לארגונים ועסקים אשר נעזרים באנשי שיווק ולתת לסטודנטים לעבוד על פרויקטים בזמן אמת וכתוצאה מכך לצבור ידע וניסיון בעבודה בשטח. בראשות הפרויקט ב-HackerU עומד האחד והיחיד, דניאל כהנוב.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה