Abstract– 5 HTML

האינטרנט כל הזמן מתפתח. אתרי אינטרנט חדשים נוצרים מדי יום, דוחפים את הגבולות של ה-HTML לכל הכיוונים. HTML 4בסביבה כבר כמעט עשור עכשיו, שותפים מחפשים שיטות חדשות כדי לספק פונקציונליות משופרת מוחזקים בחזרה על ידי אילוצים שפת הדפדפנים. כדי לאפשר גמישות רבה יותר ויכולת שיתוף פעולה, ולאפשר אינטראקטיבית יותר, אתרי אינטרנט ויישומים, HTML 5מציג ומשפר מגוון רחב של תכונות, כולל פקדי טופס, API, מולטימדיה, מבנה וסמנטיקה ובכלל נחשב בניית אתרים בשיטה מתקדמת ועדכנית יותר.

עבודה ב HTML 5, שהחלה בשנת 2004, כיום מתבצעות במאמץ משותף בין ה-HTMLשל W3C WGואת WHATWG. שחקני מפתח רבים להשתתף במאמץ של W3Cכולל נציגי ארבעת יצרני הדפדפן הגדולות: אפל, מוזילה, אופרה, ו-Microsoft; ומגוון של ארגונים אחרים, אנשים עם תחומי עניין רבים ומומחים. שימו לב כי המפרט הוא עדיין בתהליך עבודה ויש עוד כברת דרך ארוכה עד שיהיה מושלם. לפיכך, יתכן כי כל תכונה הנדונים במאמר זה עשוי להשתנות בעתיד.

מאמר זה נועד לתת הקדמה קצרה על כמה מן התכונות העיקריות כפי שהם בדראפט הנוכחי. מבנה HTML 5מציג מערך שלם של אלמנטים חדשים וזה עושה את זה הרבה יותר קל במבנה העמודים. ברוב Html 4העמודים כוללים מגוון של מבנים משותפים, כגון כותרות עליונות ותחתונות ועמודות היא תופעה שכיחה למדי כדי לסמן אותם בעזרת אלמנטים div, נותנים לכל idכיתה או תור. השימוש באלמנטים של divהיא בעיקר בגלל הגירסאות הנוכחיות של ה-HTML 4שבהם יש חוסר סמנטיקה וצורך לתאר את החלקים באופן ספציפי יותר.

HTML 5 כתובות בעיה זו על ידי הכנסת אלמנטים חדשים המייצגים כל אחד מהסעיפים האלה שונים. באלמנט divניתן להחליף אלמנטים חדשים:, header, nav, section, article, aside, and footer

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה