האם אתה מכיר מישהו שאין לו פייסבוק? אם ענית על זה כן, סביר להניח כי מדובר באדם מאוד מיוחד, כי למי אין פייסבוק בימינו? רובנו פתחנו מתישהו בחיינו פרופיל פייסבוק, חלקנו פעילים בו מאוד, חלקנו פחות, אך אין ספק לגבי הכמות היומית האדירה של אנשים המסתובבים במרחבי הרשת החברתית המצליחה בעולם. בעלי עסקים יודעים זאת, מבינים את העובדה כי תעבורה מדהימה של אנשים נמצאת בפייסבוק, פרסום העסק בפייסבוק לקהל היעד הנכון מהווה פוטנציאל גדול מאוד לרווחים ולהשגת מטרות רבות לעסק.

הפייסבוק מאפשר לך היום לייצר קמפיינים מתוחכמים מאוד, מורכבים ומדויקים, כדי להגיע בדיוק לקהל היעד הנכון בכל מיני דרכים, שיטות וצורות. השאלה הגדולה היא האם כל אחד יכול ליצור קמפיין מוצלח? כזה שיניב תוצאות חיוביות לעסק בהוצאות כלכליות טובות, או שיש לעבור לימודי פייסבוק כדי להצליח להרים קמפיינים מעולים?

צר לנו לאכזב, אך יש ללמוד את התחום שהתפתח וצמח מאוד ומכיל כיום אינספור אפשרויות פרסום בפייסבוק בכדי להרים קמפיין יעיל ומשתלם לעסק. למזלך, המומחים שלנו יצרו עבורך את המאמר הזה, המאגד טיפים חשובים וטובים כדי שתוכל ליצור קמפיין פייסבוק מוצלח בעצמך.

חלוקת תקציב בצורה נכונה וטובה לעסק

מסעות פרסום נמדדים בראש ובראשונה בעלות שלהם והתועלת שהעלות מעניקה. חשוב לדעת מה המטרה שלך בקמפיין וכמה זה שווה לך או ללקוח שלך. אם החלטת למשל שמטרת הקמפיין היא להשיג לקוחות שמתעניינים בעסק (ליד בעגה המקצועית) וכל ליד כזה שווה בעבורך 100 שקלים. במידה ותראה כיליד בקמפיין עולה לך 200 שקלים, תגיע למסקנה שמשהו לא עובד טוב בקמפיין ודרושה אופטימיזציה או שינוי. בקורס קידום ממומן בפייסבוק ילמדו אותך כי חלוקה נבונה ומושכלת של תקציב מסע הפרסום, זהו הצעד הראשון להצלחה.

מיהו קהל היעד למסע הפרסום

לימודי Facebook מדגישים את הנושא של הגעה לקהל הנכון, בכל קמפיין שאתה מעוניין לעלות לאוויר, אחת השאלות האקוטיות שעליך לתת עליה תשובה היא מיהו קהל היעד שלי.
מערכת הפרסום של פייסבוק השתכללה מאוד בשנים האחרונות ומסוגלת לתת לך פילוחים מדהימים ברמת הדיוק והמורכבות. באפשרותך להגיע לקהלים בפייסבוק על בסיס מיקום גיאוגרפי, מין וגיל, תחומי עניין, סוג עבודה, הגדרת תפקיד, לימודים ועוד. בכדי להקים קמפיין מוצלח שיגיע לקהל היעד הנכון עליך לדעת להשתמש באפשרויות המיקוד הללו בצורה נבונה.

מבנה נכון של מסע הפרסום

מערכת הפרסום של פייסבוק בעת פתיחת קמפיין חדש, מחולקת למעשה לשלוש רמות:

  • הרמה הראשונה היא רמת הקמפיין. אין ברמה זו הגדרות רבות, כאשר המטרה העיקרית כאן היא לבחור את סוג הקמפיין הרצוי, מתוך מגוון רחב של סוגי קמפיינים אפשריים שפייסבוק מאפשרת לך בינהם: קידום ממומן של פוסט, קידום מודעות לטובת קליקים לאתר, קמפיין לייקים לדף העסקי ועוד רבים וטובים, בהם מנהל רשתות חברתיות ואפילו כל אחד מאיתנו נתקל מדי יום גם מבלי לשים לב.
  • הרמה השנייה לאחר בחירת סוג הקמפיין היא רמת קבוצת המודעות. זוהי הרמה החשובה מכל ובה אינספור הגדרות לקמפיין שלך, החל במיקודי קהל היעד אותם הזכרתי קודם, בחירת גובה וסוג התקציב שאנחנו מייעדים לקמפיין, היכן יופיעו המודעות שלנו מבחינה פיזית (באוסף החדשות, בצד ימין של פייסבוק, באינסטגרם וכו') ועוד הגדרות חשובות נוספות.

חשוב לזכור כי רמת קבוצת המודעות צריכה לקבל את תשומת הלב הרבה ביותר, היא זו שנותנת את הטון בקמפיין ומוכיחה את הצלחתו או כישלונו, יותר מהכל.
לאחר שסיימנו להגדיר את רמת קבוצת המודעות, מגיעים לשלב האחרון, שלב בניית המודעות. כאן אנחנו מגדירים את הטקסט שיופיע במודעות אשר יופיעו בפני הקהל, את התמונות שאנחנו רוצים לשלב במודעות ועוד מספר הגדרות.

במאמר הבא ארחיב על נושאים נוספים כגון: A/B Testing, הפיקסל החכם של פייסבוק, שימוש בשיטות שונות של קמפיינים ועוד. לקריאה לחץ כאן

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה