בלוג
לימודי FACEBOOK

טיפים לקמפיין פייסבוק מצליח

עודכן בתאריך:10 ינואר 2022


האם אתה מכיר מישהו שאין לו פייסבוק? אם ענית על זה כן, סביר להניח כי מדובר באדם מאוד מיוחד, כי למי אין פייסבוק בימינו? רובנו פתחנו מתישהו בחיינו פרופיל פייסבוק, חלקנו פעילים בו מאוד, חלקנו פחות, אך אין ספק לגבי הכמות היומית האדירה של אנשים המסתובבים במרחבי הרשת החברתית המצליחה בעולם. בעלי עסקים יודעים זאת, מבינים את העובדה כי תעבורה מדהימה של אנשים נמצאת בפייסבוק, פרסום העסק בפייסבוק לקהל היעד הנכון מהווה פוטנציאל גדול מאוד לרווחים ולהשגת מטרות רבות לעסק.

הפייסבוק מאפשר לך היום לייצר קמפיינים מתוחכמים מאוד, מורכבים ומדויקים, כדי להגיע בדיוק לקהל היעד הנכון בכל מיני דרכים, שיטות וצורות. השאלה הגדולה היא האם כל אחד יכול ליצור קמפיין מוצלח? כזה שיניב תוצאות חיוביות לעסק בהוצאות כלכליות טובות, או שיש לעבור לימודי פייסבוק כדי להצליח להרים קמפיינים מעולים?

צר לנו לאכזב, אך יש ללמוד את התחום שהתפתח וצמח מאוד ומכיל כיום אינספור אפשרויות פרסום בפייסבוק בכדי להרים קמפיין יעיל ומשתלם לעסק. למזלך, המומחים שלנו יצרו עבורך את המאמר הזה, המאגד טיפים חשובים וטובים כדי שתוכל ליצור קמפיין פייסבוק מוצלח בעצמך.

חלוקת תקציב בצורה נכונה וטובה לעסק

מסעות פרסום נמדדים בראש ובראשונה בעלות שלהם והתועלת שהעלות מעניקה. חשוב לדעת מה המטרה שלך בקמפיין וכמה זה שווה לך או ללקוח שלך. אם החלטת למשל שמטרת הקמפיין היא להשיג לקוחות שמתעניינים בעסק (ליד בעגה המקצועית) וכל ליד כזה שווה בעבורך 100 שקלים. במידה ותראה כיליד בקמפיין עולה לך 200 שקלים, תגיע למסקנה שמשהו לא עובד טוב בקמפיין ודרושה אופטימיזציה או שינוי. בקורס קידום ממומן בפייסבוק ילמדו אותך כי חלוקה נבונה ומושכלת של תקציב מסע הפרסום, זהו הצעד הראשון להצלחה.

מיהו קהל היעד למסע הפרסום

לימודי Facebook מדגישים את הנושא של הגעה לקהל הנכון, בכל קמפיין שאתה מעוניין לעלות לאוויר, אחת השאלות האקוטיות שעליך לתת עליה תשובה היא מיהו קהל היעד שלי.
מערכת הפרסום של פייסבוק השתכללה מאוד בשנים האחרונות ומסוגלת לתת לך פילוחים מדהימים ברמת הדיוק והמורכבות. באפשרותך להגיע לקהלים בפייסבוק על בסיס מיקום גיאוגרפי, מין וגיל, תחומי עניין, סוג עבודה, הגדרת תפקיד, לימודים ועוד. בכדי להקים קמפיין מוצלח שיגיע לקהל היעד הנכון עליך לדעת להשתמש באפשרויות המיקוד הללו בצורה נבונה.

מבנה נכון של מסע הפרסום

מערכת הפרסום של פייסבוק בעת פתיחת קמפיין חדש, מחולקת למעשה לשלוש רמות:

  • הרמה הראשונה היא רמת הקמפיין. אין ברמה זו הגדרות רבות, כאשר המטרה העיקרית כאן היא לבחור את סוג הקמפיין הרצוי, מתוך מגוון רחב של סוגי קמפיינים אפשריים שפייסבוק מאפשרת לך בינהם: קידום ממומן של פוסט, קידום מודעות לטובת קליקים לאתר, קמפיין לייקים לדף העסקי ועוד רבים וטובים, בהם מנהל רשתות חברתיות ואפילו כל אחד מאיתנו נתקל מדי יום גם מבלי לשים לב.
  • הרמה השנייה לאחר בחירת סוג הקמפיין היא רמת קבוצת המודעות. זוהי הרמה החשובה מכל ובה אינספור הגדרות לקמפיין שלך, החל במיקודי קהל היעד אותם הזכרתי קודם, בחירת גובה וסוג התקציב שאנחנו מייעדים לקמפיין, היכן יופיעו המודעות שלנו מבחינה פיזית (באוסף החדשות, בצד ימין של פייסבוק, באינסטגרם וכו') ועוד הגדרות חשובות נוספות.

חשוב לזכור כי רמת קבוצת המודעות צריכה לקבל את תשומת הלב הרבה ביותר, היא זו שנותנת את הטון בקמפיין ומוכיחה את הצלחתו או כישלונו, יותר מהכל.
לאחר שסיימנו להגדיר את רמת קבוצת המודעות, מגיעים לשלב האחרון, שלב בניית המודעות. כאן אנחנו מגדירים את הטקסט שיופיע במודעות אשר יופיעו בפני הקהל, את התמונות שאנחנו רוצים לשלב במודעות ועוד מספר הגדרות.

במאמר הבא ארחיב על נושאים נוספים כגון: A/B Testing, הפיקסל החכם של פייסבוק, שימוש בשיטות שונות של קמפיינים ועוד. לקריאה לחץ כאן



פוסטים קשורים

שיווק דיגיטלי
קורס ניהול מדיה חברתית – מה לומדים וכמה מרוויחים
איתמר מרילוס | 12 מרץ 2022
ניהול מדיה חברתית - איך מתחילים? בקורס לניהול מדיה חברתית בהאקריו תלמדו לנהל עמודי פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק עסקיים
תמונה ראשית פוסט מדריך קידום אתרים למתחילים
איך להיעזר בגוגל לקידום האתר שלכם – מדריך קידום אתרים למתחילים
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
היום תחום הקידום האורגני באינטרנט נוגע בכל אחד ואחת מאיתנו: עסקים,אירגונים אנשים פרטיים ועוד..
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
"BLACK FRIDAY " ו-"CYBER MONDAY" הם כינויים לחגיגת קניות סוחפת ברשת. ה- Black Friday – "יום שישי השחור" - למי שלא מכיר (יש מישהו כזה?!) – הוא היום הפותח את חגיגת הסיילים לקראת חג המולד. מדובר מסורת אמריקאית רבת שנים, שהתרחבה בשנים האחרונות גם לרשת. לאור ההצלחה המסחררת, תקופת המבצעים לחגים התארכה גם לאחר חג ההודיה .
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
דניאל הראל | 10 ינואר 2022
בעלי עסקים קטנים רבים מעוניינים לפרסם עצמם בתפוצה רחבה ככל שניתן. אולם, פתרונות פרסום רבים, ובמיוחד במדיות מודפסות, רדיו או טלוויזיה, דורשים תקציב שיווק ענק שידם של בעלי העסקים הקטנים אינה משגת. על כן פונים מפרסמים רבים לפרסום ברשת האינטרנט.
רוצה לשמוע עוד?

phone mobile icon שיחה
chet icon צ'אט
email mobile icon לפרטים

מדיניות הגנת הפרטיות

×

אנו מודים לכם על שבחרתם לעשות שימוש באתר Hacker-u (להלן: "האתר").

האתר מופעל על ידי האקר-יו בע"מ (להלן: "החברה") לטובת איסוף פרטים ויצירת קשר עם מתעניינים בלימודי מקצועות הי-טק.

לתשומת לבכם, המידע המוצג באתר הינו כללי בלבד. למידע ספציפי ניתן להשאיר פרטים בעמוד ויועץ לימודים מטעם החברה יחזור אלכם במהרה.

מטעמי נוחות בלבד, האמור בתקנון זה מנוסח בלשון זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים בצורה שווה.

לכל מידע נוסף ניתן לפנות בכתובת הדואר האלקטרוני שבסיפא לתקנון זה.

בגלישתך באתר זה הנך ( "להלן: "הגולש") מקבל ומסכיה לתנאים ולמדיניות הפרטיות כמפורט להלן. מדיניות הפרטיות מתייחסת לסוג המידע שתספק לנו או מידע אשר אנו נלמד משימוש שתעשה באתר.

שמירה על פרטיותך:

1. פרטיות הגולש חשובה לנו מאוד. אנו מנהלים את האתר בסטנדרט האבטחה הגבוה ביותר ע"מ לשמור על פרטיך ולהגן על המידע שתמסור לנו בצורה הטובה ביותר.

2. אנו פועלים בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ושואפים לעמוד בכל דרישות החוק לעניין כיבוד הפרטיות וההגנה על מידע אישי. אנו מחויבים להגן על פרטיותך ועל שמירת פרטי הזיהוי האישיים שלך.

3. אנו אוספים מידע אישי אודותיך רק כאשר אתה תספק לנו אותו באופן ספציפי וביודעין. אנו מאמינים, כי אתה צריך לדעת בדיוק איזה מידע אישי אנו אוספים וכיצד אנו מתכוונים להשתמש בו בטרם תחלוק אותו עמנו. אנו עשויים לבקש ממך מידע אישי כגון שם, מספר טלפון, כתובת וכתובת דואר אלקטרוני. אנו עושים זאת רק כאשר אתה מבקש מידע או מבקש להירשם לשירותים הטעונים הרשמה או מנוי.

4. כאשר אנו מתכוונים להשתמש במידע האישי שלך, אנו מבקשים זאת מראש, על מנת שתחליט אם אתה רוצה לספק לנו את המידע או לא.

5. מידע המאפשר זיהוי אישי שלך, יישמר בסודיות מוחלטת. פרטי זיהוי אישיים שאתה מספק לנו לא יהיו זמינים לצדדים שלישיים ללא אישור מפורש שלך.

6. אנו מדגישים כי לא חלה חובה חוקית למסור את המידע.

המידע שייאסף והשימוש שיעשה בו:

1. אנו מגבילים את בקשותינו לקבלת מידע אישי בסיסי בלבד, כגון:

א. שם מלא

ב. מספר טלפון

ג. כתובת דואר אלקטרוני

2. אנו מגבילים את איסוף המידע האישי למידע שאנו מאמינים כמינימלי ביותר על מנת לספק לך את השירותים המוצעים באתר או באמצעותו.

3. המידע אשר יימסר ישמש לטובת גבייה, שליחת דיוור ישיר וקשר עם הלקוח, שליחת דבר פרסומת, ניוזלטר והודעות שיווקיות; טיוב נתונים, מתן שירותים ללקוחות, ניהול מועדון לקוחות, ניהול מידע על תלמידים / סטודנטים / משתלמים, ניהול מכירות, שיווק וגיוס לקוחות.

4. המידע שתעביר לנו לא יימסר על ידינו לצדדים שלישיים בתמורה ו/או ללא תמורה אלא אם תיתן את הסכמתך לכך מראש ו/או לדרישת רשות מוסמכת.

Cookies (עוגיות):

1. קובץ Cookie הוא קובץ המכיל חלקים מסוימים של מידע שהאתר יוצר במחשבך בעת הגלישה באתר. הקובץ מאפשר שמירת מידע לגבי העדפותיך בכל הקשור בשימוש באתר.

2. על מנת לשפר את חוויית הגלישה שלך באתר, האתר משתמש ב- Cookies. רוב הדפדפנים כיום יודעים לזהות מתי "Cookie" מוצע, ולאפשר לך לסרב או לקבל אותו. אם אינך בטוח אם לדפדפן שלך יש יכולת זו, עליך לבדוק עם יצרן התוכנה או ספק שירותי האינטרנט שלך. איננו משתמשים בקבצי Cookie כדי לעקוב אחר הרגלי הניווט של המבקרים שלנו.

גישתך ושליטתך בפרטי הזיהוי שלך:

באפשרותך לבצע את הפעולות הבאות, בכל עת, על ידי פנייה אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל שלהלן:

1. לבדוק איזה מידע אישי שלך יש בידנו, אם בכלל.

2. לשנות/לתקן את הפרטים אשר בחרת להעביר לנו.

3. לבקש מאתנו למחוק כל מידע שנאסף אודותיך (יחד עם זאת יש לדעת כי, לא נוכל לספק שירותים מסוימים ללא המידע).

4. להביע כל חשש כלשהו שיש בידך לגבי השימוש שנעשה במידע אישי שלך.

קניין רוחני:

כל זכויות בכל המושא לזכויות קניין רוחני, המופיע ו/או מוצג באתר, הינו בבעלות החברה בלבד ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור החברה מראש ובכתב.

יצירת קשר:

ניתן ליצור עמנו קשר בכל עת בכתובת הדואר האלקטרונית הבאה info@hackeru.co.il

להורדת
הסילבוס