בלוג
Thumb_UI/UX

קורס UI/UX – שלושה טיפים שכל מעצב UX/UI חייב להכיר

עודכן בתאריך:28 דצמבר 2021

לסילבוס הקורס

עיצוב חוויית משתמש הוא השלב העיקרי ביותר באפיון המוצר, בין אם מדובר באתר אינטרנט, אפליקציה לנייד וכו'. User Experience הוא משמעותי בעיצוב המוצר וזו הסיבה שאנחנו כותבים את הכתבה הזו. כך שכל מי שבתחום וגם מי שמתכנן לקחת קורס ux ui ולהיכנס בקרוב לתחום, יכיר את הטיפים החשובים האלו.

הטיפים שתקראו בכתבה הזו, יעזרו לכם להבין איך תהפכו למעצבי UX תותחים ותהפכו לנחשקים בענף ההייטק בכלל וכשמדובר על עיצוב גרפי בפרט.

1. Less Is More

זה לא רק סלוגן של קינלי, זה נכון גם כשמדובר בתחום אפיון חוויית המשתמש. שמרו על פשטות. כשמעמיסים על העיצוב ומנסים לעשות דברים שהם מורכבים מדיי, המשתמש יכול להתבלבל, לא להבין איפה ללחוץ כדי להגיע למה שהוא מחפש ובסופו של דבר לנטוש את העמוד. זה יכול להביא להפסדים רבים של כספים. כשהמשתמש מגיע לדף עמוס מסרים, אלמנטים וטיפוגרפיה, הוא בסופו של דבר עלול להגיע למתחרים שלך ולא להמיר באתר שלך.

זו הסיבה שעדיף ליצור עמוד ידידותי למשתמש. המטרה היא לשמוע על המיקוד של המשתמש להשיג את מה שהוא צריך מהאתר שלך. אם לא תסיח את דעתם מהמטרה שלהם, בסוף תשיג את המטרה שלך. לימודי גרפיקה בכלל ובפרט כשמדובר על קורס UI/UX מלמדים אותך איזה מסר לשים בפרונט ואילו מסרים להצניע.

אל תמציאו את הגלגל

2. אל תמציאו את הגלגל מחדש

לעיתים קרובות מדיי מעצבי UX נוטים לנסות להמציא את הגלגל מחדש, או לנסות לתקן את מה שלא נשבר. יש סיבה למה רוב האתרים והאפליקציות מובנים כמו שהם – זה עובד. משתמשים רגילים לזה והם לא תמיד אוהבים שינויים, הם רגילים למצב ההצגה הקיים. הרצון בהמצאת הגלגל נובע מהרצון לבדל את המוצר או השירות שלך לבין מוצרים אחרים. עם זאת, גישה זו פוגעת במעורבות ובמקום להבדיל, מפחידה את אלה שרצית למשוך ולהתעסק.

לכן, כשאתם עוסקים בתחום כמו עיצוב גרפי, עדיף להשתמש בתבניות קיימות שעובדות עם שינויים קלים שמתאימים למותג שלך. גישה זו מייחסת למשתמשים להתחבר לפלטפורמה שלך ומאפשרת להם להשתמש בה מבלי להתעצבן בגלל פריסות לא מוכרות.

לעמוד קורס עיצוב גרפי UI/UX עם התחייבות לעבודה לחץ >>

3. השתמשו בכלים של עיצוב גרפי כדי להפוך אלמנטים לחזותיים

לימודי גרפיקה שמים דגש על הדרך בה הופכים סיפור ארוך לנקודות מרכזיות שמוצגות באמצעות אלמנטים גרפיים. זו דרך מעולה לשמור על הזרימה בעמוד וחוויית משתמש טובה. סיפור ארוך קצר: זה תמיד דבר טוב כשאתה לא צריך לחשוב איך למצוא או לעשות משהו ויכול במקום זה פשוט... לעשות את זה.

להלן מספר טיפים שעשויים להועיל בתהליך העיצוב:
• המידע החשוב ביותר בדף צריך להתבלט. אם זה פוסט בבלוג, אתה צריך כותרת ברורה כמו ואחריה כותרת משנה שמתעמקת יותר בנושא.
• המשתמשים צריכים להיות מודעים למיקום שלהם באתר או באפליקציה לנייד. כלי ניווט צריכים להיות בהישג יד. לדוגמה, בראש לוח הדף יש לך לוח ניווט באתר עם נגישות לכל החלקים המשמעותיים באתר.
• כפתורי פעולה צריכים להתבלט ולכלול תיאור ברור של מטרתם.
• שדה החיפוש צריך להיות מובחן מבחינה חזותית עם המילה חיפוש וסמל הזכוכית שנראה בתוכו, באופן אידיאלי. באופן מסורתי, זה נמצא בפינה השמאלית העליונה של הדף.

וכשמדובר בצבעים, שימו לב לטיפים הבאים:

• צבעי הרקע צריכים להיות עדינים שהטקסט לא ייבלע בתוכם.
• צבע כחול נפוץ בעיקר עבור לינקים שמעבירים מחוץ לאתר.
• צבע אדום הוא עבור הדגשת דברים חשובים.
• קריאות לפעולה דורשות צבע עם ניגודיות גבוהה.

אתם שחושבים לקחת קורס UX/UI, כדאי מאוד שתתעמקו בכתבה הזו ותכירו את הטיפים האלו כדי להפוך למעצבים גרפיים מובילים שגם מבינים בחוויית משתמש וגם מבינים בעיצוב.



פוסטים קשורים

איזה מחשב מומלץ למעצבי גרפיים
מעצבים גרפיים? כך תבחרו מחשב מתאים בשנת 2022
איתמר מרילוס | 7 אפריל 2022
ידידו הטוב ביותר של מעצב גרפי הוא המחשב ולכן יש חשיבות עצומה לכך שהעוסקים בתחום יבחרו במחשב המתאים והמדויק לצרכים שלהם. זאת משום שיצירתיות, דמיון ומעוף שהן התכונות הדומיננטיות של מעצבים זקוקים לסביבת עבודה תומכת עבורו.
עבודות טיפוגרפיה קורס עיצוב גרפי
עבודות טיפוגרפיה קורס עיצוב גרפי
דנה כהן | 10 ינואר 2022
עבודת המעצבים הגרפיים היא עבודה מעוררת השראה. רוצים גם? פרטים נוספים על קורס עיצוב גרפי של HackerU.
תמונה ראשית פוסט פוטושופ משנה מציאות
הפוטושופ: משנה מציאות כבר 25 שנה
דנה כהן | 10 ינואר 2022
השנה חברת אדובי חגגה 25 שנים לשחרור הגרסא הראשונה של התוכנה הכה ידועה שלה, פוטושופ.
הדפסה בלתי אפשרית
הדפסה בלתי אפשרית
עומר אביעד | 9 ינואר 2022
למרות שהמדפסת הומצאה כבר בראשית שנות ה- 80, הדפסה בתלת מימד היא אחד הנושאים הפופולאריים והמדוברים כרגע ביותר בעולם ההיי- טק. אחד הדברים שהופכים את המדפסות התלת ממדיות למרתקות היא העובדה שניתן להדפיס בהן כמעט כל דבר, החל מתותבות לגוף האדם ועד לתכשיטים וכלי בית.
רוצה לשמוע עוד?

phone mobile icon שיחה
chet icon צ'אט
email mobile icon לפרטים

מדיניות הגנת הפרטיות

×

אנו מודים לכם על שבחרתם לעשות שימוש באתר Hacker-u (להלן: "האתר").

האתר מופעל על ידי האקר-יו בע"מ (להלן: "החברה") לטובת איסוף פרטים ויצירת קשר עם מתעניינים בלימודי מקצועות הי-טק.

לתשומת לבכם, המידע המוצג באתר הינו כללי בלבד. למידע ספציפי ניתן להשאיר פרטים בעמוד ויועץ לימודים מטעם החברה יחזור אלכם במהרה.

מטעמי נוחות בלבד, האמור בתקנון זה מנוסח בלשון זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים בצורה שווה.

לכל מידע נוסף ניתן לפנות בכתובת הדואר האלקטרוני שבסיפא לתקנון זה.

בגלישתך באתר זה הנך ( "להלן: "הגולש") מקבל ומסכיה לתנאים ולמדיניות הפרטיות כמפורט להלן. מדיניות הפרטיות מתייחסת לסוג המידע שתספק לנו או מידע אשר אנו נלמד משימוש שתעשה באתר.

שמירה על פרטיותך:

1. פרטיות הגולש חשובה לנו מאוד. אנו מנהלים את האתר בסטנדרט האבטחה הגבוה ביותר ע"מ לשמור על פרטיך ולהגן על המידע שתמסור לנו בצורה הטובה ביותר.

2. אנו פועלים בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ושואפים לעמוד בכל דרישות החוק לעניין כיבוד הפרטיות וההגנה על מידע אישי. אנו מחויבים להגן על פרטיותך ועל שמירת פרטי הזיהוי האישיים שלך.

3. אנו אוספים מידע אישי אודותיך רק כאשר אתה תספק לנו אותו באופן ספציפי וביודעין. אנו מאמינים, כי אתה צריך לדעת בדיוק איזה מידע אישי אנו אוספים וכיצד אנו מתכוונים להשתמש בו בטרם תחלוק אותו עמנו. אנו עשויים לבקש ממך מידע אישי כגון שם, מספר טלפון, כתובת וכתובת דואר אלקטרוני. אנו עושים זאת רק כאשר אתה מבקש מידע או מבקש להירשם לשירותים הטעונים הרשמה או מנוי.

4. כאשר אנו מתכוונים להשתמש במידע האישי שלך, אנו מבקשים זאת מראש, על מנת שתחליט אם אתה רוצה לספק לנו את המידע או לא.

5. מידע המאפשר זיהוי אישי שלך, יישמר בסודיות מוחלטת. פרטי זיהוי אישיים שאתה מספק לנו לא יהיו זמינים לצדדים שלישיים ללא אישור מפורש שלך.

6. אנו מדגישים כי לא חלה חובה חוקית למסור את המידע.

המידע שייאסף והשימוש שיעשה בו:

1. אנו מגבילים את בקשותינו לקבלת מידע אישי בסיסי בלבד, כגון:

א. שם מלא

ב. מספר טלפון

ג. כתובת דואר אלקטרוני

2. אנו מגבילים את איסוף המידע האישי למידע שאנו מאמינים כמינימלי ביותר על מנת לספק לך את השירותים המוצעים באתר או באמצעותו.

3. המידע אשר יימסר ישמש לטובת גבייה, שליחת דיוור ישיר וקשר עם הלקוח, שליחת דבר פרסומת, ניוזלטר והודעות שיווקיות; טיוב נתונים, מתן שירותים ללקוחות, ניהול מועדון לקוחות, ניהול מידע על תלמידים / סטודנטים / משתלמים, ניהול מכירות, שיווק וגיוס לקוחות.

4. המידע שתעביר לנו לא יימסר על ידינו לצדדים שלישיים בתמורה ו/או ללא תמורה אלא אם תיתן את הסכמתך לכך מראש ו/או לדרישת רשות מוסמכת.

Cookies (עוגיות):

1. קובץ Cookie הוא קובץ המכיל חלקים מסוימים של מידע שהאתר יוצר במחשבך בעת הגלישה באתר. הקובץ מאפשר שמירת מידע לגבי העדפותיך בכל הקשור בשימוש באתר.

2. על מנת לשפר את חוויית הגלישה שלך באתר, האתר משתמש ב- Cookies. רוב הדפדפנים כיום יודעים לזהות מתי "Cookie" מוצע, ולאפשר לך לסרב או לקבל אותו. אם אינך בטוח אם לדפדפן שלך יש יכולת זו, עליך לבדוק עם יצרן התוכנה או ספק שירותי האינטרנט שלך. איננו משתמשים בקבצי Cookie כדי לעקוב אחר הרגלי הניווט של המבקרים שלנו.

גישתך ושליטתך בפרטי הזיהוי שלך:

באפשרותך לבצע את הפעולות הבאות, בכל עת, על ידי פנייה אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל שלהלן:

1. לבדוק איזה מידע אישי שלך יש בידנו, אם בכלל.

2. לשנות/לתקן את הפרטים אשר בחרת להעביר לנו.

3. לבקש מאתנו למחוק כל מידע שנאסף אודותיך (יחד עם זאת יש לדעת כי, לא נוכל לספק שירותים מסוימים ללא המידע).

4. להביע כל חשש כלשהו שיש בידך לגבי השימוש שנעשה במידע אישי שלך.

קניין רוחני:

כל זכויות בכל המושא לזכויות קניין רוחני, המופיע ו/או מוצג באתר, הינו בבעלות החברה בלבד ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור החברה מראש ובכתב.

יצירת קשר:

ניתן ליצור עמנו קשר בכל עת בכתובת הדואר האלקטרונית הבאה info@hackeru.co.il

להורדת
הסילבוס