בשנים האחרונות, ארגונים רבים רוכשים תוכנותCRM  בכדי לנהל את מערכת הקשרים עם הלקוחות שלהם. בימינו, קיימות בשוק מערכות CRMמגוונות שניתנות לרכישה, בין אם מערכות בתשלום על פי שימוש או מערכות (SASS (software as a Service. 

CRMהוא מודול ניהול קשרי לקוחות אשר מטרתו לעזור לארגון לנהל את כל מערך קשרי הלקוחות שלו.

המושג "CRM" הגיע מתחום טכנולוגיית המידע והוא מתייחס לכל מתודולוגיות התוכנה אשר עוסקות בתחום שירות הלקוחות ובהבנה וניתוח של הצרכים שלהם. כאשר תחום זה משתלב עם תחום טכנולוגיית המידע, הוא כולל בתוכו תוכנות וחומרות מחשב אשר מאפשרות שילוב בין פעולות שיווקיות אל מול לקוחות חדשים לבין פעולות שימור לקוחות ופיתוח בסיס הלקוחות הקיים וכל זאת תוך בחינת הערך שנוצר לארגון כתוצאה מהתהליכים הללו.

מערכות CRM  שונות עשויות לכלול מרכיבים שונים וביניהם; מאפייני לקוחות, דפוסי הצריכה שלהם בכדי לקבל מידע על העדפות הלקוח, , מערך שירות המאפשר פירוט שירותים ומוצרים שהארגון נותן ללקוח, מערך שיווקי המאפשר שיווק מוצרים לפלחי לקוחות רצויים, ניהול קשרי לקוחות שיתופיים על ידי שימוש במספר ערוצי תקשורת ועוד, וכל זאת באמצעות אופטימיזציה של מידע אשר קיים בבסיס הנתונים במערכת של העסק.

כשאנו מדברים על CRM, אנו יודעים כי אנו נוגעים בנושא מרכזי לארגון וכי הוא משמש פלטפורמה למינוף העסק. לכן, אנו מציעים מודול אשר מותאם לצרכי העבודה של העסק, וכמו גם, מותאם לצרכי הלקוחות של העסק, מתוך היותם נכס עיקרי וחשוב. מערכת CRMתאפשר לארגון להכיר את לקוחותיו, להפעיל מנגנונים אשר ישפרו את איכות השירות ואת איכות המכירות ולכן, אנו ממליצים בחום על שימוש במערכת ניהול קשרי לקוחות.

מטרתנו היא לאפשר ללקוחותינו מערכת CRM איכותית בעלת מגוון אפשרויות אשר יחזקו את התקשורת החיובית בין הלקוח לארגון, יגדילו את יכולות הארגון לשרת את לקוחותיו, יאפשרו הבנה כימות ומדידה טובה יותר של צרכי הלקוחות ולבסוף, יניבו סיפוק מקסימאלי של צרכי הארגון וצרכי הלקוחות.

בין האפשרויות שאנו מציעים במודול שלנו קיימים;

  • מגוון דוחות שליטה בקרה וניתוח הניתנים להתאמה אישית .
  • קישור מלא לכל המודולים במערכת בכדי לאפשר קבלת מידע מלא על הפעילויות השונות מול הלקוח (קניות ,החזרות , תשלומים ,רווחיות, שרות   ועוד ) .
  • יצירת פעולות שיווק של שירותים ומוצרים לפלחי שוק שונים על ידי פילוח הלקוחות שלך לקבוצות לפי מאפיינים קבועים ומשתנים .
  • תשתיות BIמתקדמות המאפשרות ניתוח ואיתור פעילויות שונות ( איתור לקוחות רדומים , איתור לקוחות עם ירידה/עליה  בהיקף הפעילות , ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות ואיתור סטיות מהם ועוד.. )
×
רוצה לשמוע עוד?
botpixel

* יש להזין שם מלא

* יש להזין מספר טלפון

* יש להזין כתובת אי-מייל

מדיניות הגנת הפרטיות

X לקבלת
סילבוס
שיחה
צ'ט
לפרטים