שיווק באינטרנט הוא שילוב של פעילויות הקשורות באינטרנט המתמקדות בקהל היעד הנכון.

שיווק באינטרנט עוסק ביצירת מודעות בכל שלבי הפעילות השונים של הלקוחות ברשת על ידי חיבור עם תוכן איכותי על החברה, מוצריה או השירותים שהיא מציעה.

לסילבוס המלא של קורס שיווק באינטרנט.

השילוב המנצח בין עולם הפרסום לרשת האינטרנט הינו שילוב גאוני שכן מדובר בשני עולמות דינאמיים וחדשניים. בתחילת דרכו האינטרנט שימש כרשת תקשורת בין אנשים אך עם הזמן ניתן לראות יותר ויותר חברות ועסקים מנצלים את הפלטרופמה לשם פנייה ללקוחות קיימים ומשיכת לקוחות חדשים. האינטרנט שינה מן היסוד את הדרך בה אנשים מתקשרים, משתפים, לומדים ואף רוכשים. טכניקות הפרסום של האסכולה הישנה כגון: טלמרקטינג, דיוור ישיר, טלוויזיה, רדיו ופרסום בדפוס פשוט נדחקו לשוליים.

תופעה זו נובעת במידה רבה מצמיחתו המהירה של האינטרנט, כך שיותר ויותר אנשים מחפשים מוצרים ושירותים ברשת. שיווק באינטרנט מאפשר להגיע ללקוח מקומי או לקוח בכל מקום בעולם.

האינטרנט מספק מספר בלתי מוגבל של דרכים להתחבר לאנשים אחרים וזו הסיבה שההשפעה שלו בעולם השיווק היא כל כך עצומה. על מנת להתחבר עם לקוחות ברמה האישית יש לברר מה מניע אותם, מה המטרות שלהם ומה תחומי העיניין שלהם. אנשי שיווק באשר הם צריכים לזהות תחילה את שוק היעד ולאחר מכן לפנות אליו באמצעות התכנים הרלוונטיים. כמו כן, מכירות ושיווק באינטרנט נעשים פעמים רבות בעזרת מוצרי קידום מכירות שניתן להשיג רק דרך הרשת ומאפשרים למשווק לבחור את קהל היעד המתאים למוצר.

מקצועיות היא שם המשחק לכן, שיווק באינטרנט צריך להיות מנוהל כעסק לכל דבר. כמו רוב התחומים גם על מנת לשווק באינטרנט צריך לדעת איך? מתי? והיכן? שיווק נכון יכול להניב תוצאות יפות ולהוביל לקמפיינים אף מוצלחים יותר מקמפיינים באמצעי תקשורת אחרים. יש המון משאבים זמינים אשר יכולים למנף את השיווק באינטרנט. הייחוד של שיווק באינטרנט הוא במעקב ופילוח מדוייק ביותר של הקהל אליו מפרסמים וניתוח בזמן אמת של תוצאות השיווק.

בעולם המהיר של היום, המטרופולין ההומה של המסחר האלקטרוני מונע באמצעות יכולת לשווק מוצרים או שירותים דרך רשת האינטרנט במגוון רחב של מידיות, שיווק במדיה חברתית, דיוור אלקטרוני, בלוגים, PPC, קידום אתרים אורגני ועוד.

עקב צמיחתם המהירה של אפיקי פרסום מקוונים גדלה בהתאמה הדרישה לאנשי שיווק המתמחים במדיה הזו. משרדי הפרסום הגדילו לעשות והוסיפו מחלקות המעסיקות אנשי שיווק לאינטרנט. הנגישות והקלות בה אפשר להגיע ללקוחות פונטנציאלים הופכת למעשה כל איש שיווק המתמחה בשיווק לאינטרנט למשרד שיווק קטן היכול לנהל תקציבים גדולים וקטנים דרך מחשב אישי אחד.

לקריאה נוספת על נושאים בשיווק באינטרנט:

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה